Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Автор |
Съобщение |
kafer
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Петък, 17.02.2012 г. 10:02 ч. Мнения: 31 Местоположение: софия
|
 Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Супер става. 
|
Неделя, 30.11.2014 г. 21:20 ч. |
|
 |
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
 Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Колеги здравейте,днес започнах работа по Трабанта и по конкретно минах с преобразовател на ръжда пода.Сложих само за проба и левите калници и ми направи впечатление,че когато не са на колата си променят формата и по точно се свиват,затова ги оставих на место да се препасват.Ще пробивам технологичните отвори по пода,и доколкото си спомням и от снимките има два в предната греда където се държи магарето ,два в краищата на гредата,която е под седалката,но не знам има ли отвори в страничните греди и колко отвора има,защото там беше изгнило.Също така и задната греда под багажника, ако някой знае нека пише.Ето и малко снимки:
|
Понеделник, 01.12.2014 г. 22:18 ч. |
|
 |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
 Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
За пореден път браво и следим развитието.
Технологичните отвори по гредите има поради няколко причини : -В производствения процес като се потапя купето във различните вани да влиза и изтича течността. -За да може да изтича впоследствие конденза -За да може да се консервират кухините
При твоя случай си направи отвори 8 мм през 30-тина см. и в крайщата на всички греди само от долната страна. Също така и сега е момента да консервираш кухините през същите тия отвори.
А ако ще наливаш масло, вместо да пръскаш консерват с пистолет, то трябва да направиш и отвори в горната страна на кухините. Фабрично има и отвори в горната част - пода, ама при тебе те не са необходими.
|
Вторник, 02.12.2014 г. 00:20 ч. |
|
 |
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
 Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
През цялото време правя снимки,които са много полезни в такива моменти.Прегледах ги и ще направя там където е имало,защото след време ще запуша с гумени тампони отдолу и ще налея отработено масло докато се напълнят гредите,ще запуша и тях ,ще покарам малко и ще източа маслото.Така направих с другият трабант и мисля,че това е най доброто за кухини.
|
Вторник, 02.12.2014 г. 00:26 ч. |
|
 |
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
 Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Здравейте колеги,малко снимки: Мазане с преобразовател. Две ръце грунд,пробих и всички отвори в гредите и стана перфектно. Намазах и пода вътре една ръка,за сега.
Последна промяна ilian на Сряда, 03.12.2014 г. 20:40 ч., променена общо 1 път
|
Сряда, 03.12.2014 г. 20:26 ч. |
|
 |
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
 Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Ето какъв грунд използвах: Това е продукта,който мисля да нанеса след грунда,2-3 ръце ще заличи заварките и ще предпази от корозия,казват че е по добър от " Боди' и цената му е по висока, полиуретанов и след него вече ще нанеса боя,с цвета на купето. Между другото изчистих старата боя от таблото,заварих ненужните отвори и намазах с преобразовател.
|
Сряда, 03.12.2014 г. 20:36 ч. |
|
 |
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
 Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Колеги здравейте,ако някой има емблема от старите и не му е нужна нека пише.Моята може да стане,но ако има по добра ще е хубаво,ето и малко снимки.
|
Петък, 05.12.2014 г. 21:33 ч. |
|
 |
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
 Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Здравейте колеги малко снимки, Китвах с NOVOL 620 за да залича заварките и за защита , от двете страни на пода, материала седи гумен и мек след изсъхване. Според мен се получи добре и когато напръскам с NOVOL 600 ще стане еднородно и ще изглежда добре.
|
Вторник, 09.12.2014 г. 18:45 ч. |
|
 |
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
 Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Взех го в два цвята,защото мисля да наръся няколко пъти и да мога да различавам различните слоеве. Минах с преобразовател на ръжда тавана и коша на двигателя.
|
Вторник, 09.12.2014 г. 18:50 ч. |
|
 |
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
 Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Здравейте,малко снимки: Минах една ръка грунд след преобразователя и с НОВОЛ 620 с четка по всички заварки в коша и под калниците,след като изсъхне мисля да повторя с грунд .Под калниците преди да сложа дуропласта ще мина една или две ръце с боя.
|
Сряда, 10.12.2014 г. 19:37 ч. |
|
 |
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
 Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Здравейте колеги,малко снимки: Предните подкалници са боядисани и готови за монтирането на калниците.Препаснах и задните калници и задните брони.
|
Понеделник, 15.12.2014 г. 20:11 ч. |
|
 |
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
 Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Здравейте,малко снимки от моя проект. Залепих предните калници
|
Сряда, 17.12.2014 г. 22:36 ч. |
|
 |
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
 Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Ето и какви материали съм използвал Фабрично под горният край на калника имаше подложена чамова летвичка,която изравняваше нивата на калника и подкалника,вместо тях сложих алуминиеви лайсни и подложих по три тънки на всеки калник.С алуминия няма да задържа влагата и проблема с ръждата е по малко вероятен. Хващането в горния край съм го направил с неръждаеми 3 мм болчета и гайки,а отпред покрай фара използвах старите отвори с 4мм болтчета.Ако някога се налага сваляне ,че бъде по лесно.По веждите използвах попнитове 4мм.Като цяло се получи добре според мен.
|
Сряда, 17.12.2014 г. 22:48 ч. |
|
 |
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
 Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Чудесно става, колега. Само да ти споделя моя опит: първо сложих вратите и спрямо тях нивелирах нивото на краищата на калниците. В противен случай съществува вероятност да стои някой дуропласт по-изпъкнал или по-хлътнал около вратата. Не че не може да се поправи това по-нататък, но е много по-пипкаво, а обикновено се забелязват тези неща едва след като колата вече е боядисана и се събира.
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Четвъртък, 18.12.2014 г. 17:20 ч. |
|
 |
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
 Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Орлине благодаря за съвета,при мен калниците лягат само по един начин,защото трябва да изравня горният ръб с металният подкалник и той е фиксиран от всички страни ,затова и подлагам алуминиевата лайсна,слагах и вратите,но само да видя дали няма фрапиращи разлики,но всичко е ОК.Мисля да го боядисам с Glazurit акрил,до колкото си спомням и ти беше използвал такава ,какво ти е мнението.Намерих и стари снимки,на въпросната летвичка:
|
Четвъртък, 18.12.2014 г. 18:06 ч. |
|
|