Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Нов член 
Автор Съобщение
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Нов член
Зизи да не е ''Надин'' на човека може да му омръзнало да прибира морги :mrgreen: ,след като му дадох моя ''донор''. От който меко казано беше останало, мокава и двигател, ако го иска въпреки, че не ми е понятно за какво може да му е. Да го прибира стига да му се ходи до Дупница..... :mrgreen: [smilie=2beers]

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Четвъртък, 21.10.2010 г. 00:03 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Понеделник, 11.10.2010 г. 09:23 ч.
Мнения: 27
Местоположение: София
Skype: yolov_its
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Нов член
Купето беше толкова зле, че имаше ями по задните носачи :) Колата се е скапала от стоене. Преди две години беше с козметични ръжди и за смяна на части от праговете. За това време вътре се бяха излюпили няколко влечуги, предполагам смоци, имаше гнездо на оси и още куп гнусотии. Освен мотор, дуропласт и стъкла нищичко :)

_________________
Техниката ни напуска, но ние не я изоставяме!


Четвъртък, 21.10.2010 г. 02:01 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Понеделник, 11.10.2010 г. 09:23 ч.
Мнения: 27
Местоположение: София
Skype: yolov_its
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Нов член
theultimate написа:
Странно, аз като минах на 12 волта имах само една степен на чистачките - ужасно бърза, като дори понякога дори да върна ключа чистачките не спираха :D

Синът на стария собственик, много симпатично момче на 20 и няколко години е спец по компютри и жици. Та може да е правил шашми някакви. Трабито има звукова сигнализация на мигачите, осветление на таблото и други подобрения, та може и той да е работил по въпроса. И на мен ми беше много странно. На стария ми Трабс, който беше 1981-а му смених всичко от А- до Я- без шалтера на стартера и в последствие се "изяде" венеца на маховика. После го смених и заспа без да сменям венеца. И така си остана. В края на краищата стария Трабант "доживя" до 240 000 км без основен ремонт при каране с масло М10D и бензин 95. После го подарих на един приятел на брат му и незнам по-нататъшната му съдба :(

_________________
Техниката ни напуска, но ние не я изоставяме!


Четвъртък, 21.10.2010 г. 02:12 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов