Автор |
Съобщение |
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Е аз нали говоря именно за ресиорестите, че са заминали повечето и на практика са останали повече пружинести
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:19 ч. |
|
|
mOm
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч. Мнения: 36 Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
|
И в крайна сметка стабилността на трабанта ( с ресор или пружина ) зависи само от дистанциращите втулки, който симулират (натоварен автомобил) Аз в момента съм с такива и трабанта ми е като малък болид, лепни на пътя и трудно се пързаля !!! И все пак избягваите такива изпълнения, тъй като може да се счупи някой заден носач
|
Петък, 15.02.2008 г. 09:51 ч. |
|
|
plamil
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 19:34 ч. Мнения: 12 Местоположение: с. Аспарухово
|
Хрумва ми една идея за стабилността. Някой пробвал ли е да сложи реактивни щанги на задните колела - по подобие на Вартбурга? Не съм много запознат със задното окачване на Трабито защото имах такова за много кратко време 2-3 месеца, после минах на Вартбург.
|
Петък, 15.02.2008 г. 13:49 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
mOm имаш ли чертеж на втулките?
|
Петък, 15.02.2008 г. 14:49 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
хора, не е до втулките, а до мекотата...Колата става нестабилна, защото е с меко окачване..
|
Петък, 15.02.2008 г. 18:46 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Значи трабант с макферсон става по-устоичив когато слезне по-кам земята -когато им слегнат пружините от времето или кат се срежат с една навивка мое и да се поставят пружини от голф,а амортесиорите отпред се преправят да са по-тварди.На тези с ресор се правят амортесиорите и отзад и се маха един лист от ресора или пак мое и да се изкове така че купето да е по-кам земята
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Петък, 15.02.2008 г. 18:58 ч. |
|
|
tsveto
Зеления миксер
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 23:09 ч. Мнения: 214 Местоположение: Русе
Automobile: rennpappe
|
А могат ли от новите трабанти (89-90) да се сложат прожинтите на старите като се махнат ресиорите?
|
Петък, 15.02.2008 г. 20:40 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
може но си е играчка
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Петък, 15.02.2008 г. 20:47 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Нали се сещаш че като то едната страна ти се наклони и се смъкне, от друга почва да се повдига... За преправянето някой беше писал как става, обаче ми се видя ужасно трудно. И определено за мен е безсмислено да махаш ресора. Трабанта и в двата случая вози като каруца. В единия поне не се обръща.
|
Събота, 16.02.2008 г. 00:05 ч. |
|
|
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
И аз не съм карал с пружини и не знам как се държи на завои.Моят е с ресор и съм много доволен от стабилмноста на пътя!
|
Неделя, 17.02.2008 г. 09:47 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Ако вземем два ЧИСТО НОВИ Трабант-а (с ресор и с пружини и амортисьори) Трабанта с ресора ще вози по твърдо но и ще е малко по устойчив от този с пружините...лошото е когато поизпуснат амортисьорите задницата почва да "подскача"(пружината изпълнява по рязко движение поради факта че амортисьора не ползва пълния си капацитет(не прави цял ход)) и става нестабилна в завои...
|
Неделя, 17.02.2008 г. 10:19 ч. |
|
|
wartburg_mashine
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:37 ч. Мнения: 33 Местоположение: Габрово
|
Само искам да вметна че при трабант с ресиор няма нужда от реактивни щанги теи като част от силите се поемат от самият ресиор.при триенето на отделните листи един в друг.Второ на амортесьора не му е работа да си ходи на горе на долу в пълен диапазон,той е сложен да държи колелото в пълен контакт с пътя
(при преминаване през дупка амортесьора изстрелва колелото в дупката)
|
Неделя, 17.02.2008 г. 12:50 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Я дай пак...
Каква точно е задачата на амортисьора ?
Благодаря ти, бая се посмях... Само че защо преди да пишеш такива смешки, не попиташ някой, който знае за какво става дума? Хем ще е полезно за теб, а и няма да объркваш тези, дето не знаят (понеже някой може да вземе думите ти за чиста монета).
|
Неделя, 17.02.2008 г. 15:03 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Няма нищо кофти в пружините, просто трабантовите са прекалено меки за да са стабилни. За сметка на това окачването на двете колела става независимо. При ресора като минеш през дупка цялия мост подскача. Амортисьорите и в двата случая се иска да са читави за да е стабилно. Без тях колкото и твърдо да е окачването, колата постоянно ще се клатушка, защото няма какво да я успокои,
|
Неделя, 17.02.2008 г. 15:10 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
оня ден като му дърпах ръчните по завойте ми се стори стабилен ама тоя дето беше с мен вика че се отлепили 2 те гуми.завоя беше г образен и го зех с 50 на 3
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Вторник, 26.02.2008 г. 15:34 ч. |
|
|