Въпрос за спирачните гумички.
Автор |
Съобщение |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Подкрепям!Разглабяш всичко,внимателен преглед и когато накрая установиш,че не можеш да го събереш обратно,викаш скрабаджиите и с парите си купуваш нормална кола...за която се продават и НЕунгарски части...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 05.08.2008 г. 20:12 ч. |
|
|
xbs_pioneer
Зайо - байо
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч. Мнения: 407 Местоположение: третата след луната в дясно..
|
като например москвич ? за тия пари какво ще си вземе бе Санта? Хората вече с толкова пари излизат на диско само... пък ние коли караме...
Фреди.. като отвориш колелото махаш всичко и да го почистиш с телена четка а цилиндърчетата ако са ръждясали... Шкурчицата и праскаш..
_________________
|
Вторник, 05.08.2008 г. 20:52 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Първо пробваш всичко с парцал и меглио (или друг обезмаслител). Ако видиш че не става пробваш с финна шкурка - за барабана примерно 200, за цилиндърчетата най-финната дето се продава в магазина като там шкуриш напречно - по окръжността.
|
Вторник, 05.08.2008 г. 23:49 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
НЕ с шкурка бе майна .
Има едни гъбички за домакински работи, едната страна е по-грапава та с нея и спирачна течност.
Па и за тая процедура се купува нов цилиндър .
Или се дава на стругар да направи размера мааааалко по-голям,като се сменят вътре частите с по-големи .
|
Четвъртък, 07.08.2008 г. 09:45 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Мислиш ли, че с водна щкурка 1000 ще промениш размера?
|
Четвъртък, 07.08.2008 г. 09:53 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Не, но може да не свърши работа. Също както и домакинската гъбичка. За таз цел се използува шабър, представлява триъгълна пирамида, чиито ръбове са остри и с тях се зачиства мястото. И с него няма опасност да се повреди повърхността.
Това със стругара не се препоръчва. То може да се прави в Пловдив, щото дедо ви Шкодра прави гумички по поръчка сек-ви.
|
Четвъртък, 07.08.2008 г. 10:39 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Шлайфист Ванка, шлайфист, не стругар
_________________ Hard to the core !
|
Четвъртък, 07.08.2008 г. 16:26 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Аз все ги бъркам .Някой да каже разликите между шлайфист,стругар,фрезист .
|
Четвъртък, 07.08.2008 г. 16:56 ч. |
|
|
wartburg_fen
Ax Driver
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч. Мнения: 111 Местоположение: София
|
Ми нз например шлайфиста може да ти мине блока на хонинг машина докато стругаря и фрезиста не могат защото тези машини са доста по груби може би
_________________ Wartburg,the power of 2T engine
|
Четвъртък, 07.08.2008 г. 18:53 ч. |
|
|
xbs_pioneer
Зайо - байо
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч. Мнения: 407 Местоположение: третата след луната в дясно..
|
ако нещо е разбрал евала...
сисо.. Фреза виждал ли си??? И струг виждал ли си??? Еми шлайфиста не работи на нито едно от 2те..
_________________
|
Четвъртък, 07.08.2008 г. 19:49 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Доколкото знам на струг и фреза се изработват детайли от парчета метал, като фланците. Шлайфиста заглажда или променя с много малко размерите на вече съществуващ детайл като цилиндровия блок.
|
Четвъртък, 07.08.2008 г. 20:15 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
При струга детайла се върти и едни "ножове" го режат, като всичко което излиза от там е с цилиндрична или конусна форма (може и комбинирано) Това е най-общо.
При фрезада детайла не мърда - една "боргия" ако мога така да я нарека реже метала по определени данни...там се правят фланците. Ето пример http://www.youtube.com/watch?v=QsmiIeAkE-o
http://www.youtube.com/watch?v=GU32Q6QX ... re=related
Наско, къде се криеш, че не си ги обяснил до сега подробно?
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 07.08.2008 г. 20:36 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Уф, баси темата...
-Запекло цилиндърче може да се оправи и с райбер но за тоз инструмент може да се обикаля по стругарите и шлайфистите маса време и да се изгори бензин и потроши време колкото за 5 нови цилиндърчета.
-Може да се намери в машиностроителни предприятия- ако имате хора дето да работят в такива - дайте им цилиндърчето, за 5 мин ще го оправят качествено.
В крайна сметка мръсотиите отвътре може да лъснат и с ВД-40 и домакинската гъбичка.
ПС... след коеуто обаче вд-то да се измие перфектно със спирачна течност, щото новата гумичка ще изкара точно "до утре" с него. Не се сетих по-рано затова, сори.
|
Петък, 08.08.2008 г. 12:11 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Frederik...до къде стигна с гумичките...проучваш ли вече цените на скрабаджиите или още не си започнал с ремонта?
Колко такива мнения трябва да изтрия най-вече на теб и Gosho, за да разберете че НЕ СЕ ТОЛЕРИРАТ В ТОЗИ ФОРУМ
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 08.08.2008 г. 19:45 ч. |
|
|
Frederik
Уж Трабантаджия
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 14:56 ч. Мнения: 168 Местоположение: гр.Благоевград
Skype: lotssan_bg
Automobile: VAZ 2101,Tt-600
|
Re: Въпрос за спирачните гумички.
Да си пиша в мойта тема..Сега искам да ве попитам.Каква е причината когато натискам спирачките да хваща само задна дясна гума когато засиля и натисна спирачка задницата ми занася.Също отново спирачките трябва да се помпат но не чак толкова горе долу от първия път спира или от 2-ря и още нещо като натискам спирачките чувам че в барабана се стържи нещо сигурно са за смяна накладките прав ли съм?
|
Неделя, 22.02.2009 г. 21:38 ч. |
|
|