Напиши нова тема Отговори на тема  [ 36 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Въпрос за спирачните гумички. 
Автор Съобщение
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Подкрепям!Разглабяш всичко,внимателен преглед и когато накрая установиш,че не можеш да го събереш обратно,викаш скрабаджиите и с парите си купуваш нормална кола...за която се продават и НЕунгарски части...

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Вторник, 05.08.2008 г. 20:12 ч.
Профил ICQ
Зайо - байо
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч.
Мнения: 407
Местоположение: третата след луната в дясно..
Мнение 
Santa написа:
Подкрепям!Разглабяш всичко,внимателен преглед и когато накрая установиш,че не можеш да го събереш обратно,викаш скрабаджиите и с парите си купуваш нормална кола...за която се продават и НЕунгарски части...


като например москвич ? за тия пари какво ще си вземе бе Санта? Хората вече с толкова пари излизат на диско само... пък ние коли караме...

Фреди.. като отвориш колелото махаш всичко и да го почистиш с телена четка а цилиндърчетата ако са ръждясали... Шкурчицата и праскаш..

_________________
Изображение


Вторник, 05.08.2008 г. 20:52 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Първо пробваш всичко с парцал и меглио (или друг обезмаслител). Ако видиш че не става пробваш с финна шкурка - за барабана примерно 200, за цилиндърчетата най-финната дето се продава в магазина като там шкуриш напречно - по окръжността.


Вторник, 05.08.2008 г. 23:49 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
theultimate написа:
Първо пробваш всичко с парцал и меглио (или друг обезмаслител). Ако видиш че не става пробваш с финна шкурка - за барабана примерно 200, за цилиндърчетата най-финната дето се продава в магазина като там шкуриш напречно - по окръжността.


НЕ с шкурка бе майна .
Има едни гъбички за домакински работи, едната страна е по-грапава та с нея и спирачна течност.

Па и за тая процедура се купува нов цилиндър .
Или се дава на стругар да направи размера мааааалко по-голям,като се сменят вътре частите с по-големи .


Четвъртък, 07.08.2008 г. 09:45 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Мислиш ли, че с водна щкурка 1000 ще промениш размера?


Четвъртък, 07.08.2008 г. 09:53 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение 
Не, но може да не свърши работа. Също както и домакинската гъбичка. За таз цел се използува шабър, представлява триъгълна пирамида, чиито ръбове са остри и с тях се зачиства мястото. И с него няма опасност да се повреди повърхността.
Това със стругара не се препоръчва. То може да се прави в Пловдив, щото дедо ви Шкодра прави гумички по поръчка сек-ви.


Четвъртък, 07.08.2008 г. 10:39 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
siso написа:
...Или се дава на стругар да направи размера мааааалко по-голям,като се сменят вътре частите с по-големи .


Шлайфист Ванка, шлайфист, не стругар :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Четвъртък, 07.08.2008 г. 16:26 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Nasakoto написа:
siso написа:
...Или се дава на стругар да направи размера мааааалко по-голям,като се сменят вътре частите с по-големи .


Шлайфист Ванка, шлайфист, не стругар :)


Аз все ги бъркам .Някой да каже разликите между шлайфист,стругар,фрезист . [smilie=vlastta]


Четвъртък, 07.08.2008 г. 16:56 ч.
Профил
Ax Driver
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч.
Мнения: 111
Местоположение: София
Мнение 
Ми нз например шлайфиста може да ти мине блока на хонинг машина докато стругаря и фрезиста не могат защото тези машини са доста по груби може би :roll:

_________________
Wartburg,the power of 2T engine


Четвъртък, 07.08.2008 г. 18:53 ч.
Профил
Зайо - байо
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч.
Мнения: 407
Местоположение: третата след луната в дясно..
Мнение 
wartburg_fen написа:
Ми нз например шлайфиста може да ти мине блока на хонинг машина докато стругаря и фрезиста не могат защото тези машини са доста по груби може би :roll:


ако нещо е разбрал евала...

сисо.. Фреза виждал ли си??? И струг виждал ли си??? Еми шлайфиста не работи на нито едно от 2те..

_________________
Изображение


Четвъртък, 07.08.2008 г. 19:49 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Доколкото знам на струг и фреза се изработват детайли от парчета метал, като фланците. Шлайфиста заглажда или променя с много малко размерите на вече съществуващ детайл като цилиндровия блок.


Четвъртък, 07.08.2008 г. 20:15 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
При струга детайла се върти и едни "ножове" го режат, като всичко което излиза от там е с цилиндрична или конусна форма (може и комбинирано) Това е най-общо.
При фрезада детайла не мърда - една "боргия" ако мога така да я нарека реже метала по определени данни...там се правят фланците. Ето пример http://www.youtube.com/watch?v=QsmiIeAkE-o
http://www.youtube.com/watch?v=GU32Q6QX ... re=related
Наско, къде се криеш, че не си ги обяснил до сега подробно? [smilie=mmmamata]

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Четвъртък, 07.08.2008 г. 20:36 ч.
Профил ICQ
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение 
Уф, баси темата...
-Запекло цилиндърче може да се оправи и с райбер но за тоз инструмент може да се обикаля по стругарите и шлайфистите маса време и да се изгори бензин и потроши време колкото за 5 нови цилиндърчета.
-Може да се намери в машиностроителни предприятия- ако имате хора дето да работят в такива - дайте им цилиндърчето, за 5 мин ще го оправят качествено.
В крайна сметка мръсотиите отвътре може да лъснат и с ВД-40 и домакинската гъбичка.

ПС... след коеуто обаче вд-то да се измие перфектно със спирачна течност, щото новата гумичка ще изкара точно "до утре" с него. Не се сетих по-рано затова, сори.


Петък, 08.08.2008 г. 12:11 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Frederik...до къде стигна с гумичките...проучваш ли вече цените на скрабаджиите или още не си започнал с ремонта?
:) ::kuku-racer::



Колко такива мнения трябва да изтрия най-вече на теб и Gosho, за да разберете че НЕ СЕ ТОЛЕРИРАТ В ТОЗИ ФОРУМ

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Петък, 08.08.2008 г. 19:45 ч.
Профил ICQ
Уж Трабантаджия
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 14:56 ч.
Мнения: 168
Местоположение: гр.Благоевград
Skype: lotssan_bg
Automobile: VAZ 2101,Tt-600
Мнение Re: Въпрос за спирачните гумички.
Да си пиша в мойта тема..Сега искам да ве попитам.Каква е причината когато натискам спирачките да хваща само задна дясна гума когато засиля и натисна спирачка задницата ми занася.Също отново спирачките трябва да се помпат но не чак толкова горе долу от първия път спира или от 2-ря и още нещо като натискам спирачките чувам че в барабана се стържи нещо сигурно са за смяна накладките прав ли съм?


Неделя, 22.02.2009 г. 21:38 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 36 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов