Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Рамената на чистачките 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение Рамената на чистачките
Как по дяволите да сваля рамената на чистачките? На единия варел само развих гайките, напънах малко и излязоха, а на другия нямат мърдане. Напъвах с какво ли не и не помръдват. Пробвах да наръся с WD-40, слагах и спирачна течност ама не става. Дайте идеи


Събота, 29.03.2008 г. 00:26 ч.
Профил WWW
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Сегашните рамена ги взех от моргата в Пловдив.Момчето там ги смъкна с лост тип "кози крак"...големичък и пак искаха бая напъване.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Събота, 29.03.2008 г. 00:34 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Пробвай да ги почукнеш леко с чука от всички страни. Ама леко, колкото да създадеш вибрации, не да ги изкривиш.


Събота, 29.03.2008 г. 00:59 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Скоба за ябълковидни болтове също върши работа .


Понеделник, 31.03.2008 г. 11:17 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение 
siso написа:
Скоба за ябълковидни болтове също върши работа .

[smilie=ok]
това е добрия начин
отдолу има един конус, който при стягане на рамото се заклинва и всякакви WD-та , разредители и тем подобни правят само хлъзгане на инструментите и ръцете. Говорим за новите рамена.
Старите са с отвертка като се вдигне рамото- има едно напречно болтче- развиваш и дърпаш. То е по- лесно.


Понеделник, 21.07.2008 г. 18:40 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
Оги написа:
siso написа:
Скоба за ябълковидни болтове също върши работа .

[smilie=ok]
това е добрия начин
отдолу има един конус, който при стягане на рамото се заклинва и всякакви WD-та , разредители и тем подобни правят само хлъзгане на инструментите и ръцете. Говорим за новите рамена.
Старите са с отвертка като се вдигне рамото- има едно напречно болтче- развиваш и дърпаш. То е по- лесно.


Благодаря за съвета. Моите би трябвало да са от новите защото колата е 88-ма година, но вече се отказах да ги свалям. Пробвах какво ли не и не успях, затова ги боядисах както са на колата, само подложих вестници.

_________________
GameOn


Понеделник, 21.07.2008 г. 19:35 ч.
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов