Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
А някой знае ли откъде могат да се намерят читави тапи за отворите на праговете, или от какъв материал и по какъв начин се правят?
|
Четвъртък, 29.05.2008 г. 11:16 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Коркова тапа за вино, вътрешна гума и силикон В крайна сметка идеята е да запушиш с нещо, незнам какво качество може да има.
|
Четвъртък, 29.05.2008 г. 14:31 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Вчера ходих до Практикер и видях, че предлагат защитен спрей за прагове, образуващ восъчен филм. Цената е десетина лева. Смятам да го пробвам. Само искам да знам дали преди това не трябва да измия праговете отвътре през отворите, или е по добре да не го правя, за да не се образува още корозия от водата, която ще се задържи вътре. Как мислите?
|
Петък, 13.06.2008 г. 10:50 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Гледах го и аз този спрей... чудих се доста,но съм малко предубеден към ефективноста му...
А относно праговете... НЕ ГИ МИЙ...влагата там не се изпарява хубаво и кондензира почва да "набива" малки ръждиви отлагания и точици...след това можеш да преположиш как се развива процеса...ако твърдо си решен да ги позачистиш ползвай парцал напоен с коресилин...
|
Събота, 14.06.2008 г. 08:49 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
И аз така мисля. Няма да ги мия с вода, може само да позачистя около отворите с някакъв разредител.
Все пак мисля да опитам със спрея. Мисля, че при впръскването спреят ще попадне навсякъде и ще образува достатъчен защитен слой. Ако налея масло, не мога да бъда сигурен, че ще проникне навсякъде, преди да е изтекло. Освен това няма да ми легне кой знае колко по-евтино и ще тече поне месец след процедурата. Все пак, целта е консервация, а не смазване.
|
Понеделник, 16.06.2008 г. 11:53 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Разберете, че тая консервация се прави, когато се изкърпи колата или когато се купи нова .
По-скоро ,ако по праговете и греди не е избила ръжда отвън и няма изгнило .Запушват се всички дупки освен една.Сипва се вътре мощно няква химия догоре,която да разтвори ръждата по химичен път(това не е горено масло).Чака се определено време,след което химията се изтича през някоя дупка.После вътре се вкарва специален накрайник за компресор,който разпръсква някакво покритие .
С това спрейче ,ще отворите големите тапи в двата края и ще напръскате оная тръба,която е вградена в прага за да се вкара крика .
Такива химии ,които разграждат ръждата има .Точно това и аз мисля да направя.Понеже колата ми не е стигнала до ниво ,,Не мога да я вдигна на крик ''
|
Вторник, 17.06.2008 г. 10:11 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Схващам мисълта ти, но по моята кола ръжда почти няма. Съхранявана е в гараж. Сега обаче се кара редовно и корозията лека-полека няма как да не я захване. Освен това, тапите ги няма - педерастът, пишман майстор, при който я карах за една дреболия, ги е свалил. Просто искам, преди да запуша отворите, да впръскам защитен спрей, за да удължа живота на праговете. Колкото до външното цялостно измиване и консервиране отдолу, мисля и това да направя, но в големите жеги юли-август, та да съхне по-бързо.
|
Вторник, 17.06.2008 г. 10:29 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Може да направиш следното.
Влизаш в колата ,вдигаш стелките намираш една тапа.Махаш я и светваш с фенерче, ако видиш лъщящ метал или сива боя те признавам ,че трабанта е здрав без ръжда .
Пак казвам със спрейчето няма да има ефект.По скоро закарваш колата и ли я накляняш някак си.Запушваш тапите освен една .Купуваш 5 кутии грунд и наливаш догоре.Чакаш 3 часа и сваляш колата на равно и махаш тапите да изтече грунда .
Така по стените отвътре поне имаш някаква защита .
Но пак е хубаво да се налее преди това някаква химия .
|
Вторник, 17.06.2008 г. 10:57 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Масло върху праговете
Може и така ама и аз имах подобен проблем но аз бях изгнил от всякъде но си купих прагове сменени са колата е цялостно изкърпена и похарчих над 100 кинта за да ги опазя. Сега са студено поцинковани 2 слоя от вътре и от вънка и 2 слоя грунд на кръпките и праговете и заварките и сега целия под от долу е намазан с 2 слоя грунд както и калниците. Разбира се беше изчистена от долу колата идеално и сега намазвам и бодито и след като ги изолирам с масло устоичив силикон и ги напълня с масло не мисля ,че повече ще гният това е махимум защтита и саветвам всеки да постапи като мене по добре от това мисля ,че неможе!
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Понеделник, 30.08.2010 г. 01:00 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|