Напиши нова тема Отговори на тема  [ 39 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
офтопик - Лада Приора 
Автор Съобщение
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
Сигурно е така, но паричките са им двойно на Опела.


Сряда, 21.05.2008 г. 13:27 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
че на голф 5 ко не му е хубаво 40 хиляди е ама върви като змей и няма нищо общо с 3ките.и голф 4 и те са хубави, 3 ките хората си мислят че са ауспух коли а те не са изобщо не мога да разбера какво им харесват въпреки че ако е барната стой хубаво и в бг може да намериш най много части за тунинг на 3ките

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Сряда, 21.05.2008 г. 17:27 ч.
Профил
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение 
Teo написа:
Във форума на Рено има един потребител, който си купи Дачия Логан малко след излизането им. С колата е нямал никакви проблеми, но се оплака от това, че на дълъг път го уморява, а той пътува поне 2 пъти седмично Варна-София. След това си купи Шевролет (ще те излъжа за модела) - оплака се, че много се трошал - колата още нямала 1000 км и е била в сервиза за сериозни ремонти. Сега е на Фиат (отново ще те излъжа за модела) - има дребни проблеми, но ги има! Най е доволен от Дачията, но заради дълго пътуване си остава на Фиат-а при който комфорта е няколко класа нагоре (то самата кола си е няколко класа нагоре) :) Из форума на Рено има раздел за Дачия - разгледай какви оплаквания имат. Много я плуят, но на пук на това до сега не съм чул някой да каже - купих си Дачия и се оказа трошка! Все я плуят хора, който не са и сядали в такава... И да ти кажа от сега - някакъв мит е, че се прави с бракувани части на Рено!!!
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?board=42.0


Аз карам служебно дачия....Доста километри на ден...Мога да ви кажа че ако имам пари директно си купувам дачия...За цената си е перфектна...Много простор, добра возия..гаранция и т.н...Двигателя е слаб, но разхода е премлив- 5-6/100 дизел...
Могат да се возят 7 човека и им е супер удобно защото е доста широка и висока, стабилна е, а може да се свалят задните седалки и тогава 5 човека пътуват супер удобно като има огромен багажник...
Това е колата!!!За парите си е супер...А иначе ако на някой има повече пари нека да купува друга кола....

А относно лада-никога...Руснак никога нищо хубаво и сполучливо не е направил...


Сряда, 21.05.2008 г. 19:11 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
тя колко пари беше дачията

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Сряда, 21.05.2008 г. 19:15 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
boycho написа:
че на голф 5 ко не му е хубаво 40 хиляди е ама върви като змей и няма нищо общо с 3ките.и голф 4 и те са хубави, 3 ките хората си мислят че са ауспух коли а те не са изобщо не мога да разбера какво им харесват въпреки че ако е барната стой хубаво и в бг може да намериш най много части за тунинг на 3ките

Имаше едно проучване на дефектите на колите преди няколко години....Голф 5 беше с плачевен резултат или иначе казано - в челни позиций по дефекти.
Цитат:
тя колко пари беше дачията

Ми пишеш в гугъл "Дачия" и гледаш! Цената и варира от ~11000 до 25000, та никой неможе да ти отговори конкретно!

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Сряда, 21.05.2008 г. 19:26 ч.
Профил ICQ
Клавиш рейсър

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:54 ч.
Мнения: 23
Местоположение: sofia
Мнение 
+1 глас от мен за дачията
в наща фирма имаме рена и дачии - едно към едно са - двигатели, части, климетража, волана, ръчките, скоростният лост и т.н.
тва 6+1 модела е върха - супер много място има
и преди го казвах - не е рейсърска кола, но с годините започват други необходимости да имаш, а не да се режеш по светофарите или 200км по магистралата
цената е 17000-22000лв за дизела 1,5


Сряда, 21.05.2008 г. 19:34 ч.
Профил ICQ
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение 
rockstarr написа:
+1 глас от мен за дачията
в наща фирма имаме рена и дачии - едно към едно са - двигатели, части, климетража, волана, ръчките, скоростният лост и т.н.
тва 6+1 модела е върха - супер много място има
и преди го казвах - не е рейсърска кола, но с годините започват други необходимости да имаш, а не да се режеш по светофарите или 200км по магистралата
цената е 17000-22000лв за дизела 1,5


Да, колкото и да е слаба дзела и достатъчно голям въртящ момент...С двама човека вътре и досат багаж си потдържа 150-160 на магистралата без грешка...А шума не е по-голям от този при 100, и хич не е силен като цяло...Много приятна кола...Вярно, пълна е с недомислици, ама за тия пари няма нищо по-добро на пазара...Далеч по-добра е от лади и киа...Просто няма място за сравнение..Отношенето цена/удобство е голям +


Сряда, 21.05.2008 г. 21:47 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:08 ч.
Мнения: 34
Местоположение: Добрич/София
Automobile: трабант 601,ваз 2108
Мнение 
а защо са ни нови коли???
в българия имам чувството,че вносителите на стари автомобили имат силни лобита в парламента.в белите държави като румъния,която е на 30км от моя град,е забранен вноса на коли на повече от 8 или 9 години.но все пак,си имат автомобилостроене.ние НЯМАМЕ.
нов автомобил е голяма набутвация.евро 4 или евро 5.бензините са само пълна инжекция,повечето с два разпределителни вала.дизелите-само комън рейл или помпа-дюза на фолксваген груп.тоест,фрашкани с електроника.още нещо,което като се развали,трябва да отидеш на сервиз,и да се бръкнеш толкова,колкото струват половината ни коли във форума.
нов автомобил няма никаква сметка,ако човек върти по-малко от 40-50 хил км на година.а това означава да не слиза от колата.
друг проблем-горивото.дизела е2,50.на черно "някаква нафта"може да се намери за 1,50-1,70-вие ще сложите ли тази нафта в кола,за която сте дали 20 бона?
бензиновите-трудни за слагане на газ и метан.а както виждате,от сега нататък цените на бензина са само нагоре-нещо,което ще откаже много от нас да караме 2Т.мода на форум деу Оги имаше страшни проблеми с неговата нубира,заради запушени дюзи от газта.газов инжекцион-1300 лева,метанов-двойно.и пак се запушват дюзите с газовия инжекцион и не можеш да караш на бензин...
пък и как да си вземеш нова кола и да дадеш 15 бона,като за 1500-2000 лева има читави неща-и още ще поевтиняват....
решението-стар дизел без много електроника,който няма да го жалиш да му слагаш крадена нафта.още по-добре стар бензин-карбуратор или моноинжекция.лесно се слага газ и метан,и имаш възможност да избираш на кое гориво да караш,в зависимост от цените.
деу рейсър 1,5 моноинжекция-твърди се,че има в българия един такъв на 1млн.500хил км!кой логан ще изкара една трета дори!
опел вектра А 1,4 карбуратор/1,6 моно-здрава,меко вози,икономична.500хил.км.без основен ремонт.
лада-а защо не?самарата е доста здрава кола-старата с карбуратор 1,3/1,5.не мисля,че отстъпва по нещо на кадет/голф 2
френски и италиански коли като цяло не издържат много на нашите пътища-те са създадени за асфалт,не за лунен пейзаж.
и все пак ако говорим за нова кола-тойота ярис.забелязвам,че малките класове държат повече цена на старо от големите


Сряда, 21.05.2008 г. 23:12 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:08 ч.
Мнения: 34
Местоположение: Добрич/София
Automobile: трабант 601,ваз 2108
Мнение 
абе колеги,не съм съгласен с мненията ви за дачия и за лада!кажете ми какви автомобили сте виждали да се движат по пътищата от 70-те години??лади,нали?и след 20 години ще се движат,когато тези дачии ще са претопени...
преди да пуснат логан,дачия пуснаха Nova и после Solenza.абсолютна катастрофа,особено първата.да видим дали след няколко години и логаните няма ли да се разхлопат...


Сряда, 21.05.2008 г. 23:20 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
racer....хич не съм съгласен с това за новите и старите коли.Освен това...сравнявай сходни класове...150 хиляди км са напълно достатъчни,за да разсипеш с хамалско каране дори чисто нов мотор.Западните,дето идват тук на тия км обикновено са пълни дараци.Автокъщата е до нас...мога да ти ги снимам в какво състояние ги стоварват от автовоза и в какъв вид се появяват след седмица работа по тях в двора на автокъщата...Е нищо общо нямат...други коли просто.Ама българина нали е овчи акъл...набито му е в главата,че германското е the best...и стадото граби с пълни шепи.Тия внасят само германски коли...и не знам кола да се е заседяла там повече от две седмици.По-нагоре има друга автокъща...една Хонда трети месец стои там...ама струва 7 хиляди.И никой няма да я вземе...за какво му е,след като 500 метра надолу по улицата има Мерцедес или БМВ за 5...
Тоя елемент на случайност липсва напълно при новата кола.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Четвъртък, 22.05.2008 г. 01:27 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
racer новите малки коли разхода им на бензин илиза една идейка по скъпо от разни карбуратори на газ. За сметка на това нямат бутилка, загуба на мощност и куп други проблеми. Тия всичките електроники и инжекции са проблем, когато колата която е оборудвана с тях е на 10++ години. Тогава всичко се скапва, просто защото е изчислено горе-долу за толкова. Ти толкова ли мислиш да я караш тая кола? Ама точно за това новите малолитражки с мотори по 1.1-1.2 горят уникално малко, а като ги настъпиш дърпат като повечето коли, които гледаме по пътищата в момента. С карбуратор никога не можеш да постигнеш същото КПД. Разбира се никога не бих си взел стара и сложна кола. Или ще е проста и глупакоустойчива кола на газ или нещо ново или на супер малко години.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 22.05.2008 г. 14:46 ч.
Профил
Клавиш рейсър

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:54 ч.
Мнения: 23
Местоположение: sofia
Мнение 
е колко да я карам таз кола - да нема да се закопавам с нея на оня свят
5-6 години, 100 000 км и айде на тарикатчетата за у4ебна


Четвъртък, 22.05.2008 г. 23:05 ч.
Профил ICQ
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:08 ч.
Мнения: 34
Местоположение: Добрич/София
Automobile: трабант 601,ваз 2108
Мнение 
санта,наистина ли мислиш че някой внася десетгодишни коли на 150 хил км.??
просто в момента е голяма набутвация да караш нова кола-няма никакви високи такси при регистриране или каране на стара кола.докато е така...българия ще е пълна със стари коли.
васко...мислиш ли,че една кола на пропан се износва повече,отколкото ако се кара на бензин???
а мислиш ли,че една 35 годишна жигула на метан изхвърля повече вредни газове,отколкото една чисто нова опел корса с евро 4 стандарт на бензин???
относно разхода...по каталог вектра А 88-92 най-икономичния двигател 1,4 карбуратор смесено е 6,3/вектра C 2005 1,6 16V екотек най-икономичния,е 7,2 комбинирано...а газифицирането му е много скъпо...
загуба на мощност...вие с 300км/h ли искате да карате????вектра А 1,6 моно на газ си поддържа 160-170 без проблем...


Четвъртък, 22.05.2008 г. 23:08 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Износването на двигателите почти отпадна като фактор. При положение че в момента двигателите изкарват 500 000+ км, ако не е нещо на прекалено много километри, все става. При старите коли е кофти примитивния горивен процес. Неправилна смес, некачествено и непълно изгаряне - това води до загуба на мощност, хабене на бензина, замърсяване. Ладата и да е на метан, половината излиза неизгоряло. Колата с евро4 изгаря почти напълно всичко, отделя минимално количество СО2, а има и катализатор. Това с газта е клошарска работа за стари коли и бедни шофери. Един изпарител, маркуча в карбуратора, най-много един адванс процесор на делкото и айде.... Новите коли имат толкова много електроника за контрол на горивния процес, че си е цял филм да работят нормално на газ. Едва ли някой ще метне 20 бона за кола за да кара максимално евтино. Там идеята е да не се паркира с 2 ръце, да не се вкючват скорости със замах, както и да не се кара зимата с ушанка, а лятото да се прави вятър с вестник, да не се слиза от колата за поглед при паркиране и т.н. Нещо което всеки осъзнава като почне да кара редовно по много.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 22.05.2008 г. 23:24 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
Като че ли темата се поизмести. Идеята беше да се даде мнение коя от новите нискобюджетни коли е най-добре да си купи човек. Виждам, че всички мислят, че Лада Приора не е добра покупка, с което почвам да се съгласявам. Имайки предвид отношението "качество/цена", до момента водят Опел Корса и Астра - всяка в ценовия си клас.
Колкото до старите коли "нов внос" - всеки сам си преценява рисковете. Аз лично предпочитам поне пет години да не пипам нищо по колата, което е възможно само с нов автомобил.


Петък, 23.05.2008 г. 08:54 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 39 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов