Напиши нова тема Отговори на тема  [ 39 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Масло върху праговете 
Автор Съобщение
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Български вариант на "Цинга"-та. Иначе казано - студено поцинковане. От всички възможни покрития това действа на електрохимичен принцип и ще ви осигури най-надеждната антикорозионна защита.

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Последна промяна Nasakoto на Четвъртък, 15.05.2008 г. 13:13 ч., променена общо 1 път

Четвъртък, 15.05.2008 г. 10:10 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Точно както казва орлича се прави.
Пъха се една тръбичка и с налягане тя вътре разпръсква покритието като навлиза навсякъде .
Ама тъй като сега нашите коли са на доста години вътре със сигурност има ръжда или гнилоч и това може само да забави процеса.
Така , че като сменяме прагове се прави по този начин(поне за мен)

А цингата мисля , че е осъвременен вариянт на Еласкона(от едно време).Не знам дали още съществува.

Маслото е по-евтиния вариянт,ама е по-несигурен.
Става въпрос вътре в праговете и гредите да няма ръжда , както от завода да излязат.
Иначе би забавило процеса, ама не колкото да забравим .

Така , че като им дойде времето за смяна се изчиства перфектно от замърсители.Заварява се новата греда или праг.И се пръска вътре покритие, което ни харесва.


Четвъртък, 15.05.2008 г. 10:50 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Тъй като това при мен е голям проблем да попитам - мога ли да сложа прагове например от дуралуминий? Със СО ще може ли да се заварят и да стане стабилно (все пак са разнородни материали :? )?

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Четвъртък, 15.05.2008 г. 13:44 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
А къде ще намериш прагове от дураалуминий? Прага има сложна форма, не е просто един винкел. Иначе от заварчици знам че за всеки метал се използва различен газ - на телоподаващата машина може да вържеш бутилка с CO2 (въглероден диоксид), аргон и др. Мисля че CO2 беше само за желязо.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 15.05.2008 г. 13:49 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Ще си поръчам - има си фирми за всичко :) Но дали ще може да се захване :roll:

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Четвъртък, 15.05.2008 г. 15:16 ч.
Профил ICQ
.
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение прагове
Първо за маслото-когато минете покрай стрелки на железния път на трамваи или пътувате с влак,погледнете да видите че там е намазано с горело масло ,защото него дъжд и вода го отмива трудно,а пресно масло се измива и затова се ползва и горело масло при праговете.А това е така ,защото както аз преди ,така сега и на вас е скъпо за препаратите против ръжда.По 500-700 грама масло омешано с грес/общо тегло/е достатъчно за един праг,но трябва да се покара някъде където има нагорно или страничен наклон или дупки ,за да може от накланянето маслото да омаже по хубаво.
Тео,ако направиш алум.прагове и ги заварят,се получава биметал ,от което ако си апомняш по електротехника това е двойка от която се получават такове и от тази реакция ще се разрушат заварките,тъй че е излишно.
Всеки сам да прецени какво да прави,аз написах какво съм правил и резултата беше много добър.

_________________
винаги може да се научи нещо ново


[Изображение


Четвъртък, 15.05.2008 г. 15:21 ч.
Профил ICQ
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч.
Мнения: 45
Местоположение: в софия къде другаде
Мнение 
значи на всички коли които са ми минали съм правил точно това да сипя в праговете отработено масло. в случая за трабант трябва да се налице и тапите по продължението на прага при гумите. до всяка врата има по един отвор отпред при краката 2 и по средата при ръчната и там се сипва за напречната греда. като се затапят отворите отдолу за да не изтече веднага маслото. аз лично ги затапих с бол-кит като по еластичен. с течение на времето маслото си се разлива и полека изтича - че не е екологично не е.
1.5 литра стигат

_________________
има ли смисъл като нема значение


Четвъртък, 15.05.2008 г. 18:03 ч.
Профил WWW
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение Re: прагове
shotik написа:
Тео,ако направиш алум.прагове и ги заварят,се получава биметал ,от което ако си апомняш по електротехника това е двойка от която се получават такове и от тази реакция ще се разрушат заварките,тъй че е излишно.

Това не го съобразих. Мерси! :) То се видяло че или цялото шаси трябва да стане алуминиево или да кърпя до безкрай.... :?

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Четвъртък, 15.05.2008 г. 18:09 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
По-добре помисли за ново купе или направо друга кола.Ако нямаш машините и познанията сам да си оправиш купето,си приготви дебела пачка банкноти.Доста дебела.Ремонтът на купе е най-скъпото възможно нещо по всяка една кола.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Четвъртък, 15.05.2008 г. 20:51 ч.
Профил ICQ
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение 
във Дирбг един колега беше описал как си укрепвал купето със собствени сили и средства беше стягал разни шини с болтове заварял арматура и т.н. и твърдеше че станало добре и здраво.
Със или без горяло масло трябва да сме наясно че до няколко години всички трабантаджии ще се сблъскат с такъв проблем. По книга средния живот на каросерията е около 7г. нашите са 3-4 пъти по стари а и ръждата била като жената тръгне ли веднъж неможеш я спря . 99% сигурно някъде по гредичките е тръгнала -отвътре или отвън. А консервирането е трябвало да се направи от дядовците преди 20-30г когато са си взели трабанта от мототехника. Тогава би имало повече смисъл. И тогава ще стане все по трудно да си намериш читаво купе-всички ще са на един хал.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Четвъртък, 15.05.2008 г. 21:07 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Santa написа:
По-добре помисли за ново купе или направо друга кола.Ако нямаш машините и познанията сам да си оправиш купето,си приготви дебела пачка банкноти.Доста дебела.Ремонтът на купе е най-скъпото възможно нещо по всяка една кола.

Проблема при мен е изгнилия под в шофиорските крака и до дясната врата, както и заминалите прагове (ще се сменят с нови). Това лято по план трябва да разглобя колата до състояние да остане само купето и да го кърпя нацяло. Мислех си да сменям целия под, но след като чух цена от порядъка на 260 евро и се отказах :shock: Самата кола нямам намерение да я сменям! :D

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Четвъртък, 15.05.2008 г. 21:13 ч.
Профил ICQ
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Teo ,щом имаш там значи имаш и другаде .
Хубаво си се нахъсал сега.
Лошото е , че щом праговете ги няма нагоре ламарината е гризната на 100 % , щом пода при краката е на дупки какво остава за гредата, която държи двигателя (точно пред краката на водача долу).
Ами веждите ?
Дай някоя снимка да разберем дали си заслужава .

Моя трабант ,ако беше загнил жестоко,ама разбирай жестоко го разчастявам и махам пък части бол.
Аз затова го пазя,защото е по-здрав от масата .


Петък, 16.05.2008 г. 09:24 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
siso написа:
Teo ,щом имаш там значи имаш и другаде .
Хубаво си се нахъсал сега.
Лошото е , че щом праговете ги няма нагоре ламарината е гризната на 100 % , щом пода при краката е на дупки какво остава за гредата, която държи двигателя (точно пред краката на водача долу).
Ами веждите ?
Дай някоя снимка да разберем дали си заслужава .

Моя трабант ,ако беше загнил жестоко,ама разбирай жестоко го разчастявам и махам пък части бол.
Аз затова го пазя,защото е по-здрав от масата .

Трябва да го разтоваря, за да мога да снимам изгнилите места...питай Дибо за какво иде реч - той го видя сега като беше във Варна ;)

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Петък, 16.05.2008 г. 14:39 ч.
Профил ICQ
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение 
doctorZizi написа:
най- добрият вариант се нарича " Елоксан", но се съмнявам, че се произвежда вече.


На битте шьоон.

http://www.trabantwelt.de/Trabant-601/Z ... ::565.html



Зизи, ако организираш компресор с подходящ пистолет, мога да поръчам еласкона, трябва само да получа информация дали този е със същите качества като добрият стар отречен от завистливите западногерманци гедерейски елексир.


Петък, 16.05.2008 г. 17:19 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение 
Ще се опитам.

С това: http://www.oldieparts.de/gfx/Druckbeche ... behoer.JPG

Ако гредите са унгарски се пробиват дупки там, където ги има на фабричните.

Съвсем отделен е въпросът дали си заслужава да се прави процедурата на вече ръждясали отвътре прагове, цивилизованият вариант е смяна на гредите, галванизация на новите профили преди това и консервиране на кухините по горепосоченият начин.


Събота, 17.05.2008 г. 10:04 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 39 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов