Напиши нова тема Отговори на тема  [ 65 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Обороти 
Автор Съобщение
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
Ако не си видял не сам нито с километраж от делукс нито с такав от баркас.Ако искате да се убедите сами осигорете ми вал и кола която да ми засича и ще демонстрирам!

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Петък, 09.05.2008 г. 22:21 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
ivan написа:
Ми аз карам само с бензин от шел!и сам много доволен


Аз също съм много доволен. На Шел Кулата сипах 95 и подържах рекордните 70км по равно с газ до ламарината. Най-лекия баир и падаше на 40-50.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 09.05.2008 г. 23:03 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
theultimate написа:
ivan написа:
Ми аз карам само с бензин от шел!и сам много доволен


Аз също съм много доволен. На Шел Кулата сипах 95 и подържах рекордните 70км по равно с газ до ламарината. Най-лекия баир и падаше на 40-50.

Понеже не караш с ШЕЛ на 2-ра неможеш да направиш 80 :P

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Петък, 09.05.2008 г. 23:11 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Говорим за 70 на 4та. С тоя бензин толкова спънато и шумно вървеше че едвам се добрах до София с подозрения дали не ми се разпада двигателя.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 09.05.2008 г. 23:45 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
[quote="ivan"]Ако не си видял не сам нито с километраж от делукс нито с такав от баркас.Ако искате да се убедите сами осигорете ми вал и кола която да ми засича и ще демонстрирам![/quote]

А защо трябва да ти осигурим вал? Да разбираме ли, че твоят вследствие на тунинга, вече е на боклука? Или си услужил с него на някой нещастен собственик на баварец, та да си подобри човечецът ускорението на втора:lol: :lol: :lol:


Събота, 10.05.2008 г. 08:46 ч.
Профил
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
Ми в началото на темата сам писал,но явно не си се научил да четеш

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Събота, 10.05.2008 г. 09:16 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
"Ми" :roll: научи ме тогава :lol: :lol: :lol:


Събота, 10.05.2008 г. 09:36 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Хора....идеята е да дигаме някакви скорости, които не са за последно. Не е въпроса да включиш втора, да пуснеш лоста и по леко надолнище да държиш газта до дупка, снимайки километража, докато блокира мотора или почне да прекъсва. В началото и аз си мислех че тия дето ми разправят 70-80 са пълни пенсии, понеже трабанта без проблем подържа 100, ама с времето разбрах че са прави - това е скоростта, с която можеш да се движиш без да спираш на всяка бензиностанция за зареждане и без да правиш ремонти всяка седмица.... Тая работа със зверските обороти взе да става като параолимпийски игри - надбягване на хора с един крак. Който му е мерак да ръчка.....не е това мотора просто.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 10.05.2008 г. 11:17 ч.
Профил
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
То че не е не е ама аз правя ремонт на моя мотор за първи път,а постоянно го карам на уволнение :D

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Събота, 10.05.2008 г. 12:42 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
Съгласен съм с theultimate. Трабантът, макар и да е отнесъл най-много вицове от всички останали коли, не се продава във "Всичко за един лев", за да си правим изврати с него. Искам да обърна внимание на следното: на километража на Трабанта има нанесени малки бели точки - след 20 - на около 23 км/ч, след 40 - на около 43 км/ч, след 60 - на около 63 км/ч и след 80 - на около 83 км/ч. Това са скоростите, при които на съответната предавка се постига максималния въртящ момент на двигателя. Това означава максимална теглителна сила при все още нисък разход на гориво. По-нататъшното увеличаване на скоростта, респективно оборотите на двигателя на същата предавка, води до известно увеличаване на мощността, но не и на въртящия момент и до висок разход на гориво. Така че, ако искаме да използваме пълноценно ресурса на колата, включително и като надеждност и сигурност, това са скоростите. Разбира се, ако пътната обстановка го изисква, тези скорости могат да бъдат превишавани, но като изключение и само за кратко време, като за 4 предавка максимално допустимата скорост е 100 км/ч. Така твърдят от "Заксенринг". Ако имате под ръка книгата "Аз управлявам Трабант", може да видите всичко това в графичен вид.


Събота, 10.05.2008 г. 13:50 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
При нормално ежедневно каране трябва да се превключва на 20-40-60 и на 4та да се кара с около 80. Поне моя трабант ако говорим за ръчка (ама да набира, не само да ми надува главата) - 30-50-80-110. Оттам нагоре само надува главата. На дълъг път съм подържал 100-105. Нагоре шума става гаден. Разхода е доста висок - около 7, а и много ме съмнява дали така не се съсипва мотора. И по двата ми по редовни маршрута - единия 150км, другия - 180 разликата между ръчка и нормално каране е 15-20 минути, а в парите е 10-15лв, така че сами си правете изводите.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 10.05.2008 г. 21:20 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
какво не му вярвате на иван това че вие неможете да дигнете повече от 50 60 си е ваш проблем и ивака потвърди че може.

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Вторник, 13.05.2008 г. 15:04 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
boycho написа:
какво не му вярвате на иван това че вие неможете да дигнете повече от 50 60 си е ваш проблем и ивака потвърди че може.

Твърди, но конкретизира определен Трабант, а не случаен! А по въпросния имаше правени доработки!
А иначе на мен ми звучи абсурдно да ги направи и докато не видя с очите си няма да повярвам! Клипа може да бъде опроварган (пътя е баир надолу, когато превключва, имам чувството, че от 1-ва скача на 4-та като в началото го държи на полусъединител...), но все пак няма невъзможни неща. Когато го видя с очите си, ще повярвам, че е успял 8)

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Вторник, 13.05.2008 г. 16:09 ч.
Профил ICQ
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
аз смятам че тук няма за какво да се лъжем така му вярвам.то времето ще покаже

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Вторник, 13.05.2008 г. 18:43 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Много ви влече да правите основни ремонти нали? Причината поради която никога не съм пробвал над 60 на 2ра и над 120 на 4та е, че не искам за едната идея да си прееба немския вал и да почна с ментетата. Докато някои си държат газта до ламарината и за 10 минути ускоряват от 120 до 130 по леко надолнище и се правят на много вървежни - е това ме дразни. Трябва да покарате малко нормални коли, за да разберете че няма смисъл да измъчвате трабанта и че заслугата за всяко изпреварване и "дръпване" е на пенсията до вас.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 13.05.2008 г. 18:52 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 65 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов