Автор |
Съобщение |
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Ако не си видял не сам нито с километраж от делукс нито с такав от баркас.Ако искате да се убедите сами осигорете ми вал и кола която да ми засича и ще демонстрирам!
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Петък, 09.05.2008 г. 22:21 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Аз също съм много доволен. На Шел Кулата сипах 95 и подържах рекордните 70км по равно с газ до ламарината. Най-лекия баир и падаше на 40-50.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 09.05.2008 г. 23:03 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Понеже не караш с ШЕЛ на 2-ра неможеш да направиш 80
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Петък, 09.05.2008 г. 23:11 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Говорим за 70 на 4та. С тоя бензин толкова спънато и шумно вървеше че едвам се добрах до София с подозрения дали не ми се разпада двигателя.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 09.05.2008 г. 23:45 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
[quote="ivan"]Ако не си видял не сам нито с километраж от делукс нито с такав от баркас.Ако искате да се убедите сами осигорете ми вал и кола която да ми засича и ще демонстрирам![/quote]
А защо трябва да ти осигурим вал? Да разбираме ли, че твоят вследствие на тунинга, вече е на боклука? Или си услужил с него на някой нещастен собственик на баварец, та да си подобри човечецът ускорението на втора:lol:
|
Събота, 10.05.2008 г. 08:46 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Ми в началото на темата сам писал,но явно не си се научил да четеш
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Събота, 10.05.2008 г. 09:16 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
|
Събота, 10.05.2008 г. 09:36 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Хора....идеята е да дигаме някакви скорости, които не са за последно. Не е въпроса да включиш втора, да пуснеш лоста и по леко надолнище да държиш газта до дупка, снимайки километража, докато блокира мотора или почне да прекъсва. В началото и аз си мислех че тия дето ми разправят 70-80 са пълни пенсии, понеже трабанта без проблем подържа 100, ама с времето разбрах че са прави - това е скоростта, с която можеш да се движиш без да спираш на всяка бензиностанция за зареждане и без да правиш ремонти всяка седмица.... Тая работа със зверските обороти взе да става като параолимпийски игри - надбягване на хора с един крак. Който му е мерак да ръчка.....не е това мотора просто.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 10.05.2008 г. 11:17 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
То че не е не е ама аз правя ремонт на моя мотор за първи път,а постоянно го карам на уволнение
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Събота, 10.05.2008 г. 12:42 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Съгласен съм с theultimate. Трабантът, макар и да е отнесъл най-много вицове от всички останали коли, не се продава във "Всичко за един лев", за да си правим изврати с него. Искам да обърна внимание на следното: на километража на Трабанта има нанесени малки бели точки - след 20 - на около 23 км/ч, след 40 - на около 43 км/ч, след 60 - на около 63 км/ч и след 80 - на около 83 км/ч. Това са скоростите, при които на съответната предавка се постига максималния въртящ момент на двигателя. Това означава максимална теглителна сила при все още нисък разход на гориво. По-нататъшното увеличаване на скоростта, респективно оборотите на двигателя на същата предавка, води до известно увеличаване на мощността, но не и на въртящия момент и до висок разход на гориво. Така че, ако искаме да използваме пълноценно ресурса на колата, включително и като надеждност и сигурност, това са скоростите. Разбира се, ако пътната обстановка го изисква, тези скорости могат да бъдат превишавани, но като изключение и само за кратко време, като за 4 предавка максимално допустимата скорост е 100 км/ч. Така твърдят от "Заксенринг". Ако имате под ръка книгата "Аз управлявам Трабант", може да видите всичко това в графичен вид.
|
Събота, 10.05.2008 г. 13:50 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
При нормално ежедневно каране трябва да се превключва на 20-40-60 и на 4та да се кара с около 80. Поне моя трабант ако говорим за ръчка (ама да набира, не само да ми надува главата) - 30-50-80-110. Оттам нагоре само надува главата. На дълъг път съм подържал 100-105. Нагоре шума става гаден. Разхода е доста висок - около 7, а и много ме съмнява дали така не се съсипва мотора. И по двата ми по редовни маршрута - единия 150км, другия - 180 разликата между ръчка и нормално каране е 15-20 минути, а в парите е 10-15лв, така че сами си правете изводите.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 10.05.2008 г. 21:20 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
какво не му вярвате на иван това че вие неможете да дигнете повече от 50 60 си е ваш проблем и ивака потвърди че може.
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Вторник, 13.05.2008 г. 15:04 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Твърди, но конкретизира определен Трабант, а не случаен! А по въпросния имаше правени доработки!
А иначе на мен ми звучи абсурдно да ги направи и докато не видя с очите си няма да повярвам! Клипа може да бъде опроварган (пътя е баир надолу, когато превключва, имам чувството, че от 1-ва скача на 4-та като в началото го държи на полусъединител...), но все пак няма невъзможни неща. Когато го видя с очите си, ще повярвам, че е успял
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Вторник, 13.05.2008 г. 16:09 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
аз смятам че тук няма за какво да се лъжем така му вярвам.то времето ще покаже
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Вторник, 13.05.2008 г. 18:43 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Много ви влече да правите основни ремонти нали? Причината поради която никога не съм пробвал над 60 на 2ра и над 120 на 4та е, че не искам за едната идея да си прееба немския вал и да почна с ментетата. Докато някои си държат газта до ламарината и за 10 минути ускоряват от 120 до 130 по леко надолнище и се правят на много вървежни - е това ме дразни. Трябва да покарате малко нормални коли, за да разберете че няма смисъл да измъчвате трабанта и че заслугата за всяко изпреварване и "дръпване" е на пенсията до вас.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 13.05.2008 г. 18:52 ч. |
|
|