Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Различните размери гуми 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 26.08.2014 г. 08:36 ч.
Мнения: 19
Местоположение: София
Мнение Различните размери гуми
Пускам тази тема въпреки, че е дискутирана преди, може би ще е полезна. Тъй като Трабанта фабрично излиза с 13-5.20 гуми, което е най-близо до 145/80/13 (22.1 инча в диаметър)
Моите наблюдения

135/80 и 145/80/13 висока и тънка гума, не препоръчвам, въпреки, че с оригинала ускорение/скорост са най-добре.
145/70/13 тънка гума, ниска. горе долу добра стабилност, но по-малък диаметър и с тези къси предавателни числа, доставя добро ускорение за сметка на по-висока скорост.
155/70/13 малко по-добра гума, по-добра стабилност. отново по-малък диаметър от оригиналния по-добро ускорение за сметка на по-висока скорост.

155/80/13 този размер ме интересува, но тук диаметъра е по-голям от оригинала (22.8 инча) и не знам дали се отразява негативно на стабилността и ускорението, въпреки, че все пак е по-широка.
165/70/13 този размер също ме интересува, диаметъра е точно същия като оригиналния (и двете са 22.1 инча в диаметър), но гумата е по-широка и вероятно по-тежка. Не знам дали стават без проблемно без доработки.

Като цяло ме интересува кое от двете последно споменати се държи най-добре. Всичко е стандартно освен по-голям карбуратор (един от "старите") и скоро друг тип предно гърне, мотора също е в процес на разработване и мощността тепърва идва :D като цяло е от "по-вървящите". Разхода не ме интересува особено с който и да е размер от горе споменатите, само да се държи добре на пътя.


Петък, 03.02.2017 г. 14:53 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: Различните размери гуми
Би ли разяснил защо искаш да слагаш тези споменатите от теб гуми?

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Четвъртък, 09.02.2017 г. 22:51 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 26.08.2014 г. 08:36 ч.
Мнения: 19
Местоположение: София
Мнение Re: Различните размери гуми
Защото са двата размера, които са една идея по-широки от оригиналните и същевременно не по-малки в диаметър. Вече съм кривил от малките гуми в дупки и освен това се бърка километража и кутията и без това е къса, така се намалява и без това малкия ресурс от към обороти/въртящ момент. Спирам се на 165/70 защото са с еднакъв диаметър с оригиналните и ще рискувам питам защото искам да сложа нови и не ми се искаше да откривам топлата вода. 155/80 са малко по-високи и не знам дали няма да се мъчи мотора и да подскача и без това леката задница. Като цяло целя оригинален вид с много леки подобрения и мотора ще е леко пипнат. Другото притеснение ми е да не стане много тежък волана при паркиране с 165, но ще го преживея. Ако опират някъде предполагам с минимална интервениця ще се отстрани. Ще пиша за резултат като ги сложа.


Петък, 10.02.2017 г. 14:34 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Различните размери гуми
Виждал съм 165 гума на оригинална трабантова джанта и седи изключително неприятно и поне според мен опасно.
Иначе аз съм със 165/65 и нямам проблеми, но и джантите са ми съвсем други.

За оригинална джанта си вземи си 155/70 75Т.
С такива бях преди и също не съм имал проблеми и можеш да намериш без проблем нови.


Петък, 10.02.2017 г. 15:24 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 26.08.2014 г. 08:36 ч.
Мнения: 19
Местоположение: София
Мнение Re: Различните размери гуми
Защо е опасно? Джантата е прекалено тясна или? Тогава вероятно ще се спра на 155/80 защото сегашните са 155/70 и са по малки от 13-5.20 в диаметър с повече от 2.5 см. Целя ъпгрейд без фланци и джанти за да запазя оригинален вид.


Петък, 10.02.2017 г. 22:39 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: Различните размери гуми
Докато бях с оригиналния трабантов двигател карах с гуми 155/70 и не съм имал никакви проблеми относно тежест на волана, ускорение, спиране, подскачане на задница. Сега карам с 195/45 ама тука вече отиваме на друго ниво в тунинга :mrgreen: За мен разликата от 10тина мм в диаметъра на гумите не е никакъв проблем и няма да се усети било то във вървежа, показания на скоростомера, дори и в ресурса на двигателя. Както ти каза колегата Иван, слагай 155/70 и забравяй тази дилема. 165 гума за да караш на трабанта, трябва да ползваш джанти от вартбург. Тя е по широка, но е и малко по-тежка, което теб май не те устройва.

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Неделя, 12.02.2017 г. 01:17 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Различните размери гуми
Аз карах няколко години със 155/80. Имаше малко по-добра возия, а скоростта става точно колкото по GPS, тъй като почти всички коли заводски показват 5-10км/ч повече от реалната скорост. Падал съм в такива трапове, че съсипах втулките на носача, но проблем с гумите нямаше.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 13.07.2017 г. 21:33 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов