Виж темите без отговор | Виж активните теми
Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Автор |
Съобщение |
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Здравейте колеги, днес вече монтирах задния десен калник,ето и малко снимки:
|
Понеделник, 19.01.2015 г. 20:07 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Здравейте,малко снимки и от другата страна:
|
Вторник, 20.01.2015 г. 18:53 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
След като вече има калници,все повече придобива вид,ето още малко снимки:
|
Вторник, 20.01.2015 г. 18:57 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Супер става. Монтирай набързо всички врати, преди да пристъпите към боядисването, за да е сигурно че лягат правилно. Много добре си направил, че си контролирал нанасянето на шагрето вътре. За пръв път ли реставрираш кола ?
|
Сряда, 21.01.2015 г. 00:06 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Моя план е да монтирам задната врата,предният капак,двете предни врати,като преди това се изкърпят и всичко се препасне,затваряне на врати регулират фуги и т.н.Ще монтирам и всички алуминиевите лайсни ,ще препасна окончателно и броните,за сега съм ги препаснал само на грубо.Всичко трябва да е ОК и тогава ще ходи на бояджия,което трябва ще се демонтира и след това ще се работи само на чисто.Относно дали ми е първата реставрация - да и се надявам да не е последната.
|
Сряда, 21.01.2015 г. 00:38 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Здравейте колеги,започнах работа по задната врата,монтирах пантите,препаснах ламарината на мястото на изгнилото и остана да се завари.Със съдействието на колегата от форума hrisvasilis се сдобихме с оригинално масло за скоростната кутия.Ето и малко снимки:
|
Сряда, 21.01.2015 г. 19:59 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Здравейте колеги,днес си купих гумиран мокет,който мисля да разкроя по оригиналните стелки и е подходящ като цвят,заварих и ламарината на задната врата,малко снимки.
|
Четвъртък, 22.01.2015 г. 20:14 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Здравейте колеги,напасването на задната врата приключи,като цяло е работа която отнема много време и е малко часовникарска,но ефекта е налице и се затваря перфектно,луфтове ,разстояния всичко е ОК.Ето и снимките:
|
Неделя, 25.01.2015 г. 12:59 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
След като приключих със задната врата,препаснах предна лява и започнах с изрязването на изгнилото и кроенето на новата ламарина.Има доста прецизна работа ,но това е положението и трябва да се свърши качествено,ето и снимките:
|
Неделя, 25.01.2015 г. 19:08 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Здравейте колеги,моята работа по вратите продължава.Устройството на вратите на трабант 600 е по различно от 601,има кутия от ламарина,със сложна форма,която има за цел да събира водата която е минала през горният край на вратата и по точно през плъзгането и разминаване на стъклата.Тази вода се събира и посредством шлауха се отвежда в долният край на вратата и с две думи изгнива и горе и долу.Моята задача е да възстановя всичките тези гнилочи,с две думи правя ръчно изработена врата.Днес приключих с двете врати като съм разкроил всички ламарини и остава да се заварят.Понеже са заварявани на пункшвайц аз пробивам дупки в едната ламарина и ще се заварява в самият отвор.Ето и малко снимки,това са ламарините за една врата,има още толкова и за другата.
|
Вторник, 27.01.2015 г. 20:56 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Здравейте малко снимки от моя проект:
|
Петък, 30.01.2015 г. 20:45 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Горната част на вратите,заварени и минати с преобразовател на ръжда.
|
Петък, 30.01.2015 г. 20:49 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Илияне, няма ли информация за допълнителния цвят на колата в талона? В старите талони си пишеше основен и допълнителен цвят. Щом Трабанта е 65-та и ако калниците са му фабричните, то двата възможни варианта за страничната лента са: и Това, което разбирам, че искаш да направиш като разцветка е за модела 50/2 до 1962 г., а твоят си е чист 600. И да, Глазурита е много качествена боя, моята е вече реално на 7 години и не се е налагало нито веднъж да я полирам, при все, че колата се излага на силно слънце лятото. Може би не се изразих достатъчно прецизно, но ставаше дума за напасването на фугите, но вертикалните, между краищата на вратата и калниците. Виждам, че вече си монтирал калниците, сега монтирай рамката на вратата и след това залепи дуропласта на вратата. Давам този съвет, защото после може да се окаже, че единият край на калника или на вратата стои леко изпъкнал или вдлъбнат на фугата и при корекцията има риск от повреждане на боята. Тапицерията ти такава ли беше в колата или си я направил по твой вкус? Стискам палци да завършиш проекта до лятото и да го видим на някоя среща.
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Неделя, 01.02.2015 г. 19:32 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Орлине,моят оригинален цвят е бледо жълт с тъмно жълти ленти като на втората снимка-rohrgelb,за основният цвят информация не намерих,четох в немски,чешки и др. сайтове,просто няма информация.Тогава основно са боядисвани с цвят mromorwais /мраморно бяло/ и пет цвята за линиите. Понеже е произведен около май месец 1965г с номер 0507195,след него са произведени около 7000 бройки до септември месец и модела е приключил,та е възможно да е боядисан и с цвят на новият тогава 601,който цвят е използван до 67г и за него също няма информация.Споменато е,че е цвят за експорт и споменават и Холандия.Аз ще го боядисам с цвета,който се е запазил под гумените уплътнения на дръжките,но ще направя сиви /pastelgrau/ ленти,гривни на фаровете,стопове,осветление на задния номер,предна и задни брони,защото така го взех и единият цвят на кожата е такъв.Относно тапицерията цветовете на изкуствената кожа са същите като цвят,но едно време просто това не е кожа, а дебел найлон.Плата е вълнен испанско производство и шарка и цветово е много близък до оригиналният.Едно време,всички материали са били естествени,а сега всичко е изкуствено,дори за гърбовете на задната седалка и облегалка намерих в Баумакс дебели тъкани килимчета от Индия от 100% памук и стана перфектно.В момента работя по вратите и за сега се справям с луфтове ,надявам се да стане добре.
|
Неделя, 01.02.2015 г. 20:55 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Тук гледал ли си? http://www.trabant-original.de/otdbx/ColorDB_view.phpОбърни внимание, че всички 600 комбита между 1963 г. и 1965 г. са с основен цвят Pastelgrau, т.е. светло сиво, което е една идея по-тъмно от най-масовия осемдесетарски Papyrusweiss. Относно онзи Rohrgelb, който е бил за Холандия.. съмнявам се твоя да е бил точно с този цвят, пък и надали толкова би му отивал. Само да ти спомена, че тогавашните бои са били с много ниско качество и дори да се е задържал някакъв "тон" под дръжки или лайсни, не е много ясно, дали това е така от завода или колата е била с подменени дуропласти и пръскан някакъв цвят, какъвто е имало под ръка. С първия случай са се сблъсквали не малко реставратори в Германия и се е оказвало, че под гумените подложки и със съмнителната основа, нанасяна на дуропласта в първите години, боята не е била със същия "тон" както е оригинално по документи или бележки по каросерията. На твое място бих се радвал, че Трабанта е с доста по-рядката комбинация светло сив/жълта лента и щях да го оставя в тези цветове. Интересно ми е и за тапицерията на седалките, тъй като не знам за 600 комби със седалки от плат, а само с жълтеникава изкуствена кожа. Първият Трабант на родителите ми е бил точно такъв и дори същата година, останала е задната му седалка от него и тя е кожена.
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Понеделник, 02.02.2015 г. 15:38 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|