Напиши нова тема Отговори на тема  [ 232 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Следваща
Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г. 
Автор Съобщение
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Това напрежение също е слабо. Нормално зареждащ алтернатор зарежда 14.4. При пуснати консуматори може да ти падне малко напрежението. Нещо пак не ти се е получило.

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Понеделник, 21.04.2014 г. 23:12 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч.
Мнения: 372
Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
Мнение Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Вчера се поразходих малко, направих му един 140 км на Трабанта, като преди това го заведох на авто мивка.

Изображение

Останаха 4 неща за да си създам пълен зен в купето. Вчера като се прибрах се заех с едно от тях - предната лява врата, която колкото и да я регулирам все трябва малко да я блъсеш за да се затвори, също така стъклото и трака и не се движи нормално като се сваля. Като разглобих вратата проблемите лъснаха.

Изображение

Изображение

Дуропласта не беше залепен за металната конструкция а беше хващан с нитове на поразия. Махнах общо 10 нита и външната облицовка падна.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ще я стисна от двата края леко за да прибере пукнатината и ще я капна с CO-то.
Изображение

Ръжда колкото си искаш. Във вътрешността на вратата намерих и тапата на единия праг. Незнам защо беше вътре :)
Изображение

Изображение

Изображение

Питане: Гредичката на снимката по-долу така ли трябва да стои? И ако не. Моля за снимков материал как трябва да изглежда.
Изображение

Изображение

За тракането ги няма платняните оплътнения, които смятам да намеря през тази седмица. Както и липсва част от пласмасовия водач на който стоят.
Изображение

Проблемът с трудно свалящото се стъкло се оказа огънат от удър и прогнил държач на стъклото. Ще трябва да търся нов, защото този мога да го изправя, но за изкърпването няма как да се получи.
Изображение

Изображение

И нова алуминиева лайсна ще търся. Тази е огъната в единия край.
Изображение

Плана е до края на седмицата да съм приключил с лявата врата и да метна дясната, където съм 100% сигурен, че ме чакат повечно изненади, съдейки по по-лошото и поведение.

Ето и снимки на закачената вече музичка.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Много добре свири. Успява да се надвика с двутактовия рев :)

_________________
Vladimir Paskov's Blog
Trabant

VMSoft
Android apps by VMSoft

Dream on
Dream on
Dream on
Dream until your dreams come true


Вторник, 22.04.2014 г. 02:38 ч.
Профил WWW
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч.
Мнения: 372
Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
Мнение Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Вчера закърпих и почистих вратата от ръжда. Днес по някое време ще мина на "shopping" за платняните уплътнения за стъклото. Оказа се, че ги има в магазина във Варна. Също така ще подменя и гумените уплътнения които бършат стъклото.

Изображение

От към сцепеното вратата беше влязла малко на вътре. С една тънка дъсчица я напънах малко да прибере пукнатината колкото се може.
Изображение

Изображение

Малко пилене с дебел диск и шлифоване на заварката с диск с шкурка и не си личи че там някода е заварявано.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изчистих я от ръжди
Изображение

Изображение

Тази вечер се захващам с правенето на липсващата планка на ограничителя от към купето и грундирането на изчистените от ръжда детайли по вратата. Във вътрешността смятам освен грунд да сложа и сребърен феолит. После се захващам с дясната врата, след това е наред багажната.

_________________
Vladimir Paskov's Blog
Trabant

VMSoft
Android apps by VMSoft

Dream on
Dream on
Dream on
Dream until your dreams come true


Сряда, 23.04.2014 г. 08:57 ч.
Профил WWW
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч.
Мнения: 372
Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
Мнение Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Вчера направих планката на ограничителя от към купето използвайки две двумилиметрови шайби. Много пипкаво се заваряват малки детайли. Ако можеше да се взеле като се свали предния калник, живота ми щеше да бъде много по лесен но уви мястото за ограничителя е затворено от една ламарина.

Първата задача беше да изправя огънатото. Вече не му личи че е огъван.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

След това с една малка пила премахнах част от старата планка, която при късането е останала и ми пречеше на правилното лягане на шайбите.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Частта на ограничителя от към вратата се беше заклещила в единият ъгъл и даже моя приятел чука непожела да я изкара от там. За това поисках помощ от ъглошлайфа.
Изображение

Резхан малко, изправих огънатото. Днес вечертта ще го заваря.
Изображение

Направих тестово поставяне на вратата. Сложих межанизма за затваряне и уплътнението от към купето. Вратата затваря много добре. Ограничителя работи. Вече няма да си играя да блъскам като хамав. :D

Изображение

Напъвах ограничителя на вън. Няма мърдане :)
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Вчера също така купих и платняните уплътнения на стъклото. 20 лв. бройката от магазина във Варна, взех и алуминиева лайсничка. Тази вечер ще изчистя вратата от боклуци, ще боядисвам и извършвам довършителни работи.

P.S: От частите които търся, остана да си намеря само ламарината под стъклото. Ако не успея до края на седмицата, някоя врата с читава ламарина бъде ощетена. Харесал съм си една прогнила от лимозинката.

_________________
Vladimir Paskov's Blog
Trabant

VMSoft
Android apps by VMSoft

Dream on
Dream on
Dream on
Dream until your dreams come true


Четвъртък, 24.04.2014 г. 08:58 ч.
Профил WWW
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Тая гредичка към дуропласта за която питаш си е добре, то даже на по-новите трабанти въобще не си правят труда да я слагат. Смисъла от тази по-скоро лента си го обяснявам по-скоро като за уякчаване на вратата, ама изпълнението е доста слабо.


Четвъртък, 24.04.2014 г. 20:08 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Малко са те "натоварили" Владо с тези "платняни" уплътнения на вратите. Да те предупредя, че на са никак читави. Предполагам са от унгарските "боклуци", които се продават в магазина в твоя град.. Замисли се дали не е по-добре да ползваш услугите на колегите, които са в чужбина. Преди време във форума се публикуваха "пинизи" как се прави това платняно уплътнение с плат от дънки например. В пъти по-добре е сам да си ги направиш, ноо всеки сам си решава..

_________________
Изображение


Четвъртък, 24.04.2014 г. 20:18 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
mladen201 написа:
Това напрежение също е слабо. Нормално зареждащ алтернатор зарежда 14.4. При пуснати консуматори може да ти падне малко напрежението. Нещо пак не ти се е получило.


Според мен напрежението на заряд му е перфектно. Заряд до 14.3 - 14.4 волта е нещо типично за съветската школа и подобни съветски извращения може да са валидни за географските ширини на Сибир и Нова земя, но тук при нас биха нанесли повече вреда, отколкото полза. Напрежението на 100% зареден оловен акумулатор при 20 градуса по Целзий е 13.8 волта. Оттам нагоре не зареждаш акумулатора, а само отделяш газ по електродите (т.е. трябва да го доливаш доста по-често). За калциевите (модерните) акумулатори това напрежение е малко по-високо (върти ми се около 14.0 волта, ама с тоя къс акъл... кой да помни.. :) ).
При спадане на температурата с 10 градуса, напрежението на 100% заряд се увеличава с 0.2 волта. Демек: при 10 градуса - 14.0, при 0 градуса - 14.2, при -10 градуса - 14.4 волта. Аналогичното се случва и при увеличаване на температурата - напрежението на 100% заряд спада. При 30 градуса температура напрежението е 13.6 волта. Лично аз предпочитам напрежението на заряд да ми е малко по-ниско, отколкото да ми се презарежда акумулатора.

За да не съм голословен: сегашният ми акумулатор е купуван преди 5 години. Зарядната ми система работи на 13.8 волта, като при включени консуматори пада до 13.5 волта (а не трябва - знам, че имам проблем, ама ме мързи да го търся в плетениците под таблото). Така е вече пет пълни години, без да имам проблеми нито през лятото, нито през зимата. Доливам вода веднъж годишно, ако се сетя да проверя нивото.

Много накратко: карай си готината кола и се кефи на живота, без да го усложняваш излишно. [smilie=2beers]

Живот и здраве: среща на събора! [smilie=2beers] :mrgreen:

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Неделя, 27.04.2014 г. 09:07 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Подкрепям Nasakoto. Трабант с оригинален алтернатор зарежда максимум до 13.8 волта!

_________________
Изображение


Неделя, 27.04.2014 г. 21:01 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч.
Мнения: 251
Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
Мнение Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
И моя Трабант е така 13,6 - 13,8 волта няма вдигане квот да го правя явно оригинално е така. Забелязал съм, че така не ми горят крушки, електронно и пр. Работят в по лек режим :wink:

_________________
Напред с двутактовите ни зверове!
Изображение


Неделя, 27.04.2014 г. 22:55 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч.
Мнения: 372
Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
Мнение Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Ето каква я свърших вчера. Извинявам се за качеството на някой снимки, но на телефона ми му падаше батерията и за това отказа да си използва светкавицата :)

1. Заварих си последиците от премахването на затегналия отграничител.

Изображение

Изображение

Получи се, сякаш не е заварявано там. Даже и кит няма да му трябва според мен.
Изображение

2. Изчистих вратата с бензин за да премахна всякакви отлагания и боклуци, които са се събирали по нея с годините.

Изображение

Изображение

3. Махнах остатъците от лепилото и нитовете по дуропластовата част. От долу дуропласта е пукнат, с малко епоксидна смола и марли ще го оправим.

Изображение

4. Запуших двете дупки, на вратата, които някой беше пробил за да слага огледало, от които съответно влизаше и вода.

Изображение

Изображение

Изображение

5. Запуших и дупките на двете страници на вратата, останали от нитенето.

Изображение

Изображение

Изображение

Някой беше нацелил да нарави дупка баш през точковата заварка. Между двете ламарини имаше няколко милиметра фука. Пристегнах я леко да прибере и я капнах.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

6. Изпилих всички заварки, резултата се получи много добре.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

7. Направих тестово полагане на дуропласта, като целта беше да не се получава едно огъване от пред долу, което се получаваше преди. Също така гледах как ляга спрямо ламарините на вратата. На места имаше фуга, и се наложи да поизправям ламарината.

Изображение

8. В горната си част вратата имаше малко огънато. И него го изправих. Нямам снимки, защото се бяха получили много разфокосирани.

9. Реших, че така и така съм почнал да я правя, поне да я направя като хората, и във следващите 10 години да не я отварям, пък и бърза работа нямам. Окачих я на две куки.

Изображение

и забърках една смеска :), на която този път и нацелих консистенцията ( може да се дължи и на това, че и оловния миниум е нов, този с който преди това работих не се знаеше от коя година преди христа е )

Изображение

Минах на-всякъде където беше необходимо.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

10. И от към купето минах с оловен миниум.

Изображение

Сега ще го оставя да си посъхне малко - около седмица. После грунд и подготовка за боя.

_________________
Vladimir Paskov's Blog
Trabant

VMSoft
Android apps by VMSoft

Dream on
Dream on
Dream on
Dream until your dreams come true


Петък, 02.05.2014 г. 11:38 ч.
Профил WWW
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч.
Мнения: 372
Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
Мнение Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Мисля, че другата седмица пак ще пробвам с мацането с миниум. Като поседя 24 часа на места миниума беше стекъл ( смисъл имаше повече безир от колкото миниум. )

Аз поне си представям, че като го мацам с миниум разбъркан до консистенция на боя тябва и след 24 часа да си оранжевее същото като на снимките.

Последното съотношение на смесване което използвах беше: 5 чаени лъжички миниум и около 30 грама безир. Другата седмица, ще се пробвам пак с безир на не БГ производител да видим какво ще стане.

Понеже бърза работа нямам, освен с безир ще пробвам да го смеся и с гас за горене.

Интересна тема за работата с миниум
http://www.offroad-bulgaria.com/showthr ... 949&page=3

P.S: Снимки малко по-късно

_________________
Vladimir Paskov's Blog
Trabant

VMSoft
Android apps by VMSoft

Dream on
Dream on
Dream on
Dream until your dreams come true


Събота, 03.05.2014 г. 07:48 ч.
Профил WWW
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч.
Мнения: 63
Местоположение: Варна
Мнение Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Москвичът написа:
Ако продавачите са склонни да им снемат размери,може да им драснеш едно ЛС.Първото радио е хубаво,на Шкодата е такова едно време свиреше като славейче,но с времето този модел радиокасетофони имат склонност да си прецакват потенциометъра за звука и нагласянето и включването беше един ад,тоест то още е така :mrgreen:

Контакт клиинъра на Филипс решава проблема категорично.


Събота, 03.05.2014 г. 21:46 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч.
Мнения: 372
Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
Мнение Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Не мога и немога да го нацеля тоз миниум. Все стича и на места остава повече безир от колкото миниум:( Събирам идей какво не правя както трябва.

Междодругото попаднах и на това:
http://atri.hit.bg/Stroitelstvo/Pokriti ... AMINIO.htm - грунд на основата на оловен миниум. Смятам да си взема 1 опаковка за тестове

_________________
Vladimir Paskov's Blog
Trabant

VMSoft
Android apps by VMSoft

Dream on
Dream on
Dream on
Dream until your dreams come true


Вторник, 06.05.2014 г. 22:08 ч.
Профил WWW
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Проблема според мен ти идва от безира и това, че е фалшив.


Сряда, 07.05.2014 г. 00:58 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
5 чаени лъжички миниум на 30 грама безир трудно прави съотношението 0.8 кг:1литър. Но това, че ти изглежда разстекъл да не те притеснява. Идеята е безира да е носителя на миниум и да е на тънко, затова ползват газ за горене. Не е идеята да е яркооранжево. Става ярко където е имало повече ръжда. Безира не е лош, дори е бързосъхнещ. Е не е ленен определено. Мини го на 3 ръце като те притеснява и няма да имаш проблем и по точно си направи съотношението, като вземи някое електронно кантарче и си измери колко грама са 5 лъжици. За безира е ясно че е в милилитри

_________________
Изображение


Сряда, 07.05.2014 г. 07:04 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 232 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов