Виж темите без отговор | Виж активните теми
Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Автор |
Съобщение |
paskov
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч. Мнения: 372 Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
|
Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Преди малко поставих табелата на стената и от долу сложих и металната табелка от първото ми комби, напомняща ми за изживяването в което се впуснах преди почти 4 години. Още си спомням как обикалях из града и разлепях бележки гласящи "Ако Трабанта се продава, тел: ... " по Трабантите и как преливах от щастие когато взех първото комби, както и разочерованието което изпитах, когато разбрах, че немога да го върна отново на пътя... Сега си имам нов двутактов звяр, който ще превърна в едно малко бижу.
_________________ Vladimir Paskov's Blog Trabant
VMSoft Android apps by VMSoft
Dream on Dream on Dream on Dream until your dreams come true
|
Четвъртък, 06.02.2014 г. 21:39 ч. |
|
|
paskov
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч. Мнения: 372 Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
|
Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Днеска ми се усмихна щастието да се позанимавам със звяра. Смених уплътнението на багажната врата с такова от лада нива, уплътнението на шофьорската врата с такова от лада, смених клиновете на пантите на шофьорската врата, часта на механизма за заключване от към купето и сложих нова врата защото старата беше нитена и рязана. Смених също въздушният филтър, кабелите за свещи. Оправих осветлението в купето, сложих не рязаха жабка и пооправих малко таблото. Махнах и грозния багажник от покрива. Количката почва да става симпатична. Май отдавна не му е бил сменян филтъра Като си имаш светлинка, някак си по уютно става в Траби Смятах да си сложа и задна броня, но теглича пречи. Ще го премахна изцяло. Утре ще сменя и другата врата, клиновете механизма и уплътнението, ще си сложа чистачка и ще довърша таблото, сменяйки копчетата и монтирайки разходомер. Ще оправя дългите, ще сменя клемите за акумулатора и всички бушони. Имам питане към Вас: С какво да заменя външното уплътнение на задната врата на комби. днес като погледнах горкото хич го нямаше. Би трябвало да има някакъв заместител. Също така, амортисьорчетата за задната врата на комби от каква кола пасват? P.S: Другата седмица ще му купя и нови гуми. P.S1: Кърпене и смяна на прагове като се постопли и поизсъхне.
_________________ Vladimir Paskov's Blog Trabant
VMSoft Android apps by VMSoft
Dream on Dream on Dream on Dream until your dreams come true
|
Събота, 08.02.2014 г. 22:11 ч. |
|
|
smehurkotot
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч. Мнения: 69 Местоположение: България
|
Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Браво,Колега! Чудна ти е машинката.Със здраве да те вози.Има много хляб в това Траби. Като го довършиш после само ще ти завиждаме.... Лека и безаварийна.
|
Неделя, 09.02.2014 г. 02:02 ч. |
|
|
paskov
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч. Мнения: 372 Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
|
Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Днес оправях дясната врата, смених клиновете на пантите, механизма от към купето и уплътнението. Имам едно питане. От ляво вратата легна много добре: От дясно се получи ето така: На какво може да се дължи това и как да го оправя? Много ме дразни липсата на симетрия
_________________ Vladimir Paskov's Blog Trabant
VMSoft Android apps by VMSoft
Dream on Dream on Dream on Dream until your dreams come true
|
Неделя, 09.02.2014 г. 13:24 ч. |
|
|
TRABI_BS
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 27.08.2011 г. 16:37 ч. Мнения: 107 Местоположение: Бургас
Skype: grand_master_b41
Automobile: трабант 601 1979г
|
Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Колега и при мен го има. Иначе виж самата кора как е сложена по рамката на вратата,ако е сменяна дупките не съвпадат и се получава така.И един въпрос , как изби клиновете на вратите ,че аз май не съм силен и не си плашат от мен Иначе браво за комбито много е добро. А за амортисеорчета виж от лада 2104 или от алеко пасват на голф3 а голфовите на трабанта
_________________ STREET RASING TEAM BS
|
Неделя, 09.02.2014 г. 14:51 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Вземаш амортисьорчето и отиваш в евро07, там ще ти дадат ново Замисли се за други седалки, и изобщо за вътрешния комфорт. Едно от първите работи които бих направил аз е пълно обезшумяване, нови седалки, освежаване на таблото и барчето, нов мокет.
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Неделя, 09.02.2014 г. 23:17 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Дължи се на това, че панелите ( частите от дурполаст ) на трабанта при монтажа в завода се подкастрят и с две думи всеки трабант е с различини по дължина панели, като разликите попринцип не са драстични, но понякога са.
Тука може да смениш панела на старата врата с тази, която сменяш или да пилиш или калник или врата. Но тази операция ти препоръчвам да я правиш след като изкърпиш и си на фаза подготовка за боядисване.
А амортисьорите - сложно е с тях, защото едно е врата на голф, друго е врата на трабант. Дори да пасват, което не мога да потвърдя, амортисьорите са за по-тежка врата, а това е от голямо значение. Дано в Еврото намерят заместител, дето да не струва майка си и баща си.
Засега си върни просто старата врата. А защо ги сменяш вратите ? И верно я кажи посоката на избиване на тия щифтове, че и аз нещо не мога да я усетя.
|
Понеделник, 10.02.2014 г. 00:19 ч. |
|
|
TRABI_BS
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 27.08.2011 г. 16:37 ч. Мнения: 107 Местоположение: Бургас
Skype: grand_master_b41
Automobile: трабант 601 1979г
|
Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
| | | | ivanski написа: Дължи се на това, че панелите ( частите от дурполаст ) на трабанта при монтажа в завода се подкастрят и с две думи всеки трабант е с различини по дължина панели, като разликите попринцип не са драстични, но понякога са.
Тука може да смениш панела на старата врата с тази, която сменяш или да пилиш или калник или врата. Но тази операция ти препоръчвам да я правиш след като изкърпиш и си на фаза подготовка за боядисване.
А амортисьорите - сложно е с тях, защото едно е врата на голф, друго е врата на трабант. Дори да пасват, което не мога да потвърдя, амортисьорите са за по-тежка врата, а това е от голямо значение. Дано в Еврото намерят заместител, дето да не струва майка си и баща си.
Засега си върни просто старата врата. А защо ги сменяш вратите ? И верно я кажи посоката на избиване на тия щифтове, че и аз нещо не мога да я усетя. | | | | |
На моя траб горния щифт на дясната врата е изпаднал надолу, с какво ли не сам го мичел и не пада .Аз имам друг въпрос как ги отвивате тес болтове на вратите бе колеги мойте си имат капки от заварка оргинални..
_________________ STREET RASING TEAM BS
|
Понеделник, 10.02.2014 г. 00:33 ч. |
|
|
paskov
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч. Мнения: 372 Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
|
Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Вратите ги сменям, защото на едната дуропласта е нитен а на другата същия има няколко малки вдлъбнатини от удъри. Ама май ще върна старите врати и като стигнем до боя по някое време тази година ще ги правя. За клиновете: 1 напръсквам обилно с WD 40, после движа пантата напред на зад няколко пъти. Взех си от китайския магазин едно свредло 7 мм за 40 ст ( това е големината на дупката на пантата в която лежи клина, и го застъпват и него ). и бллъскам с един чук по горната пробивна част на свредлото. Излизат много лесно. Единствено трябва да прежалите едно 7 мм-рово свредло, което след тази операция няма да става за пробиване повече. С тази методика 8 клина съм избил вече. | | | | ivanski написа: Дължи се на това, че панелите ( частите от дурполаст ) на трабанта при монтажа в завода се подкастрят и с две думи всеки трабант е с различини по дължина панели, като разликите попринцип не са драстични, но понякога са.
Тука може да смениш панела на старата врата с тази, която сменяш или да пилиш или калник или врата. Но тази операция ти препоръчвам да я правиш след като изкърпиш и си на фаза подготовка за боядисване.
А амортисьорите - сложно е с тях, защото едно е врата на голф, друго е врата на трабант. Дори да пасват, което не мога да потвърдя, амортисьорите са за по-тежка врата, а това е от голямо значение. Дано в Еврото намерят заместител, дето да не струва майка си и баща си.
Засега си върни просто старата врата. А защо ги сменяш вратите ? И верно я кажи посоката на избиване на тия щифтове, че и аз нещо не мога да я усетя. | | | | |
_________________ Vladimir Paskov's Blog Trabant
VMSoft Android apps by VMSoft
Dream on Dream on Dream on Dream until your dreams come true
|
Понеделник, 10.02.2014 г. 10:26 ч. |
|
|
air123
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч. Мнения: 121 Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
|
Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Извинявам се за въпроса, но защо трябва да се избиват тези /клинове/щифтове? Това за да смените вратата ли го правите или за ремонт на пантата.
|
Понеделник, 10.02.2014 г. 22:45 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Сменят се тези щифтове, защото с времето се износват и вратата получава луфт. Аз моите ги избивах с едни дорници на GEDORE (пускам снимка). Също може да се ползва клапан от опел, той е 7мм дебел и е удобно да се бие отгоре.
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Понеделник, 10.02.2014 г. 23:11 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Кабелите за свещи скоро ли си ги купувал? Не виждам трабант в каталога на Tesla. Можеш ли да напишеш номера на комплекта ?
_________________
|
Вторник, 11.02.2014 г. 12:01 ч. |
|
|
paskov
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч. Мнения: 372 Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
|
Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
За кабелите: на кутията пише Трабант, взех ги от магазина във Варна.
_________________ Vladimir Paskov's Blog Trabant
VMSoft Android apps by VMSoft
Dream on Dream on Dream on Dream until your dreams come true
|
Вторник, 11.02.2014 г. 23:05 ч. |
|
|
stankofm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 20.02.2011 г. 16:09 ч. Мнения: 155 Местоположение: Varna,Bulgaria
Automobile: Trabant 601S,Vw Golf
|
Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Браво колега.Трябва някой ден да се видим Аз съм от Варна
|
Четвъртък, 13.02.2014 г. 11:27 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Още една мечта се сбъдна: Трабант 601s комби - 85 г.
Мерси за инфото за кабелите.
_________________
|
Четвъртък, 13.02.2014 г. 11:31 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|