Автор |
Съобщение |
smehurkotot
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч. Мнения: 69 Местоположение: България
|
Ето и моята машинка.
Днес продадох Трабанта
Последна промяна smehurkotot на Сряда, 08.01.2014 г. 15:55 ч., променена общо 3 пъти
|
Вторник, 07.01.2014 г. 09:22 ч. |
|
|
smehurkotot
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч. Мнения: 69 Местоположение: България
|
Re: Ето и моята машинка.
Трабанта е продаден
Последна промяна smehurkotot на Сряда, 08.01.2014 г. 15:53 ч., променена общо 1 път
|
Вторник, 07.01.2014 г. 09:25 ч. |
|
|
smehurkotot
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч. Мнения: 69 Местоположение: България
|
Re: Ето и моята машинка.
Колеги,колкото мога толкова съм и направил. Важно е да не умира тръпката. Нали така?! Траби беше регистриран,но засега е на трупчета и може би ще ходя лятото на някое събиране. Ходил съм два пъти и е много готино. Само дето получавам комплекси малко, понеже като видя какви маниашки реставрации правят хората... Като части и материали този Трабант ми е глътнал към 700 евро. Труда...майната му на труда! Резултата е важен!
|
Вторник, 07.01.2014 г. 09:33 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Ето и моята машинка.
Колега,какво да кажа-свалам ти "шапка"!Само мога да завиждам"благородно",разбира са на машината,която имаш.Получил се е стахотен резултат,такива трабанти,като твоя са рядкост.Радват окото и определено си е заслужавал труда,който си положил.Да го караш със здраве и безаварийно!
|
Вторник, 07.01.2014 г. 09:45 ч. |
|
|
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Re: Ето и моята машинка.
Колега,едно голямо браво,че те има.Плакна очите и не ми стига.Продължавай да качваш снимки и разкази за труда си - това е такъв страшен допинг,който би стимулирал всеки тук.
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
|
Вторник, 07.01.2014 г. 15:21 ч. |
|
|
paskov
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч. Мнения: 372 Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
|
Re: Ето и моята машинка.
Браво, много добре се е получила колицата.
_________________ Vladimir Paskov's Blog Trabant
VMSoft Android apps by VMSoft
Dream on Dream on Dream on Dream until your dreams come true
|
Вторник, 07.01.2014 г. 15:44 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Ето и моята машинка.
Браво! Добре си е трабантчето в този вид. Имам питане: триъгълника и крика в багажника оригинални ли са?
_________________
|
Вторник, 07.01.2014 г. 16:24 ч. |
|
|
smehurkotot
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч. Мнения: 69 Местоположение: България
|
Re: Ето и моята машинка.
Аааааа, не съм приключил с нещата още. Има доста неща дето трябва да се доправят. Малко попретупах някои детайли и ми се ще всичко да е на ниво. Тази зима ще правя двигателя. Вижте какво купих преди няколко дена. Това е чисто нов блок за мотора. Производство е 1989 година и няма даже набити номера. Намерих го от едни сладури от един Трабант клуб. Ходих да го взема лично и направо се изкефих. Клуба им е обзаведен с мебели направени от купета на Трабанти. Нямах телефон да ги снимам ама скоро пак ще ги навестя и тогава ще снимам. Отидох в 12 на обед и вече бяха се нафиркали сладко сладко... Ей така се изкарват 100 години. Трабанти и биричка! Имам чисто нов колянов вал, шибри,семеринги и други дреболии. Остана да взема Нови бутала и евентуално цилиндри, понеже и тук има унгарски ама не ми дава сърце да се изакам на метеното с неоригинални чаркове. Като го събирам по-натам ще снимам. Сега Траби е завит добре за зимата и нищо няма да пипам по него. Само веднъж месечно го отварям и пускам една духалка малко да го поизсуша. Махнал съм велтера от пода за да не попива влагата от въздуха. Както казах има какво да се прави още, ама да дава Господ здраве и пари и ще ги пипна детайлите.
|
Вторник, 07.01.2014 г. 16:35 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Ето и моята машинка.
Еее снимай някоя мебел като ходиш. Аз имам снимки на 4-5 модела на такива мебели и понеже имам донор и точно това мисля да правя зимните месеци...
_________________
|
Вторник, 07.01.2014 г. 16:40 ч. |
|
|
smehurkotot
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч. Мнения: 69 Местоположение: България
|
Re: Ето и моята машинка.
Триъгълникът естествено не е оригинален. Взех го от един Фолксваген Транспортер. Крикът... не съм сигурен ама мисля че е от Вартбург или от по-стар модел Трабант...не знам. Ама си е точно за Трабант.Оригиналния е голяма ефтина недомислица и ме изнервяше. С този е много бързо и лесно да дигнеш колата.
|
Вторник, 07.01.2014 г. 16:41 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Ето и моята машинка.
Колега , не мога просто , не мога... Нямам думи. Ще кажа само едно ЕВАЛА! Радвам се , че имаме такава машина във форума!
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Вторник, 07.01.2014 г. 21:44 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Ето и моята машинка.
Супер е !
Интересни ми станаха тия пистолети. Може ли снимка и да кажеш колко милиметра им е дюзата ?
А снимки на Трабанта от преди имаш ли ?
Поздрави !
|
Вторник, 07.01.2014 г. 22:52 ч. |
|
|
Москвичът
Сивият котарак
Регистриран на: Събота, 07.04.2012 г. 06:15 ч. Мнения: 48 Местоположение: София
Automobile: Москвич 1360
|
Re: Ето и моята машинка.
Адмирации!Колега,мене ако питаш си направил повече от заводското даже,ако не беше написал,че колата е реставрирана никой нямаше да познае и щяхме да си мислим,че си е заводски в това състояние изровена от някой забравен гараж.Шапка ти свалям!
_________________ Студ,ветър,дъж-Трабанто пали от веднъж!
|
Вторник, 07.01.2014 г. 23:13 ч. |
|
|
smehurkotot
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч. Мнения: 69 Местоположение: България
|
Re: Ето и моята машинка.
Днес неочаквано получих супер оферта от един познат и нямаше как да откажа. Трабито замина в добри ръце. Трябваше, понеже само да стои навън покрито щеше да се съсипе. Не знам дали пак ще се захвана с реставрация. Резултата е страхотен, но само ако можеш после да се грижиш добре за него . Мои приятели в БГ в момента правят един Трабант куатро с 200 коня мотор и ще им помагам с логистична подкрепа от тук. Проекта върви в Костинброд и скоро ще отворим нова тема със снимки. Благодаря за подкрепата на колегите и за добрите думи.
|
Сряда, 08.01.2014 г. 16:10 ч. |
|
|
smehurkotot
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч. Мнения: 69 Местоположение: България
|
Re: Ето и моята машинка.
Бояджийските пистолети са в БГ и ще помоля момчето при което съм ги оставил на съхранение да ги снима. ГДРски са и мисля че единия с който пръсках е 1.3 или 1.4 май. Не съм сигурен. другите два са за грундиране май. През Март ще си ходя в БГ за 20 дена и тогава мога лично да проверя.
|
Сряда, 08.01.2014 г. 16:14 ч. |
|
|