Автор |
Съобщение |
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Отчаяно моля за помощ!!!
Колеги помагайте не мога да си оправя трабанта. Задържа предно ляво колело,като се покара така накладките се разскърцват и в последствие съсипват. Сменил съм една торба накладки.Заех се да отстранявам проблема.Сменени са накладки ,цилиндърчета, маркучи тръбички ,спирачна помпа/това е третата/ ,престъргани са барабаните и с изсипани доста пари.След смяна на помпата проблема намаля /преди буквално блокираше колелото/ но остана едва забележим.В началото ремонтите ги правих сам после реших ,че съм некадърен и я закарах на майстор, който смени отново по-голямата част на предния кръг.Но ефект няма.Човека му е неудобно вече да ми взима пари за едно и също нещо без да може да се отстрани. При напомпване педалът се надървя ,изчезва му празният ход.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Вторник, 12.11.2013 г. 21:54 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Като сменяш накладки има ли хлабина на накладката : Аз ремонтирам стр. 183 ? И въобще като сменяш помпи и като приключваш ремонт по спирачки регулираш ли свободния ход на педала : Аз ремонтирам стр. 174 ?
Второто се прави след качествено обезвъздушаване на системата.
|
Вторник, 12.11.2013 г. 22:51 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Направено е.Най лошото е че проблема се появява понякога и след време-Педалът има нормален ход и не стърже нищо през повечето време- ,но понякога се втвърдява и се качва високо след това пак се нормализира.Следва изпичане на накладките на ляво колело от едва доловимото триене което се явява понякога. Толкова рядко става че е трудно да се демонстрира -трябва човек да покара 40-50 км градско за да усети.Дори и барабаните не загряват много.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Вторник, 12.11.2013 г. 23:06 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Другите колела как са ? Предно дясно ?
Сигурен ли си, че всички маркучи - метални и гумени са изрядни ?
И недей да се занимаваш с престъргване на барабани, това е безсмислено. Ако ти трябват барабани, кажи аз имам около 10 излишни.
|
Вторник, 12.11.2013 г. 23:12 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Вече не съм сигурен в нищо Сменяни са и са нови.Предно дясно е добре-спира нормално, не задържа и накладките му не се разскърцват. От друга страна лявото е по-близо до помпата и обема флуид между него и помпата е по-малък ако има някакво значение де.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Вторник, 12.11.2013 г. 23:27 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Отчаяно моля за помощ!!!
За да имаш проблем в помпата, трябва или всички 4 колела да задържат или най-малко две - предни или задни. Това за обема флуид няма значение.
Според мен, опитвайки се да отгатна от разстояние имаш запушен маркуч - някой от предните. Или от металните или от гумените.
Отвиваш при помпата, където е стоп машинката и долу при предните колела разхлабваш щуцера за обезвъздушаване. Така една по една двете тръбички ги продухваш със сгъстен въздух или пък рязко с помпа. Това е мързеливия вариант.
Аз бих свалил всичко, което се отнася до двете предните колела, свързано със спирачки, след това проверка и сглобяване.
|
Сряда, 13.11.2013 г. 00:06 ч. |
|
|
1,3
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Петък, 19.04.2013 г. 09:17 ч. Мнения: 72 Местоположение: Раднево
Automobile: Wartburg 1,3 S
|
Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Да но до колкото разбрах,колегата е сменил маркучи и тръбички
|
Сряда, 13.11.2013 г. 00:24 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Точно така ефекта обаче беше нулев. И пружините смених. Единственото нещо ,което остана старо по спирачките май е приспособлението за автоматично регулиране на хлабината ,което не беше запекло ,но знам ли. Благодаря на колегата Ники-к че ми напомни за него.Налично е ново и в събота ще го сменя.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Сряда, 13.11.2013 г. 00:45 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Отчаяно моля за помощ!!!
И за какво ще го сменяш пък приспособлението за хлабината ? То може да е развалено само ако е запекло или е сглобено неправилно . Излишна работа си отваряш.
Относно него е достатъчно да осигуриш хлабина там, където то контакува във канала на накладката. И при монтажа на накладките то трябва да е максимално най-навътре и прибрано. И си сложи непрестъргван прав барабан !
|
Сряда, 13.11.2013 г. 16:59 ч. |
|
|
1,3
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Петък, 19.04.2013 г. 09:17 ч. Мнения: 72 Местоположение: Раднево
Automobile: Wartburg 1,3 S
|
Re: Отчаяно моля за помощ!!!
За барабаните е правилно,в интерес на истината съм против престърганите барабани,дискове и притискателни такива.
|
Сряда, 13.11.2013 г. 20:20 ч. |
|
|
vasko
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч. Мнения: 82 Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
|
Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Не съм особено запознат с трабантовите спирачки но ме осенява идеята за заклинване на буталце в корпуса на спирачния цилиндър на лявото колело поради прекалено голяма хлабина (може да се прояви и при нова но некачествена част) или ако някой нещо е убъркал коя тръбичка къде се включва надявам се да съм полезен
_________________ Вторият е първия загубил !
|
Петък, 15.11.2013 г. 03:09 ч. |
|
|
Venci_002
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч. Мнения: 63 Местоположение: Варна
|
Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Понеже казваш че барабаните ти са престъргани-максималното допустимо увеличение на диаметъра е два милиметра,то ест 202 милиметра(оригинално барабанът е 200);при това положение се използват накладки с едим милим.по-дебели!Пише го в зелената книга.Допустимото износване на тези накладки е също с един милим. по-дебело. Лично аз си сложих преди пет години унгарски челюсти(вероятно рециклирани немски) и съм много доволен.Автомобилът спира по-добре отколкото като беше нов,в смисъл с по-леко натискане на педала. Така че не се отчайвай,имай предвид тези неща и пиши какво е станало.
|
Събота, 23.11.2013 г. 01:02 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Днес чак успях да му отделя време,оказва се че проблема засяга целия преден кръг ,ако и да затяга само едното колело ,като отвия щуцерчето за обезвъздушаване на противоположното колело отпуска затягането на проблемното-така ,че проблема май ще е около помпата.Имам една стара помпа ,която тече и има язви по цилиндърът си като я сложа е добре-но тече като лейка.А със две различни нетечащи и видимо здрави помпи с нови гумички колелото затяга. Сега въпросът е дали тези две помпи по случайно съвпадение имат един и същ проблем или проблемът е някъде другаде ,а течащата помпа просто не задържа налягане понеже тече. Иначе с другите помпи след няколко натискания педалът се качва горе и се втвърдява, ако се отвие нещо по системата течността цръква под налягане.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Събота, 23.11.2013 г. 21:56 ч. |
|
|
Venci_002
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч. Мнения: 63 Местоположение: Варна
|
Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Ясна ми е картинката.Клапанчетата на двете помпи са монтирани обратно и системата няма връзка с атмосферата.При някакво разширение на течността,например топлинно,всичко блокира.Същото премеждие преживях преди 4 години,след като един "майстор" който между другото е бил на специализация в Германия навремето,ми смени гумичките.Ще ти трябват вероятно нови гумички за въпросните клапан4ета,мога да ти изпратя;само тези гумички от магазина не можеш да купиш.
|
Събота, 23.11.2013 г. 22:55 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Отчаяно моля за помощ!!!
В какъв смисъл обратно са сложени.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Събота, 23.11.2013 г. 23:14 ч. |
|
|