Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Отчаяно моля за помощ!!! 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Отчаяно моля за помощ!!!
Колеги помагайте не мога да си оправя трабанта.
Задържа предно ляво колело,като се покара така накладките се разскърцват и в последствие съсипват.
Сменил съм една торба накладки.Заех се да отстранявам проблема.Сменени са накладки ,цилиндърчета, маркучи тръбички ,спирачна помпа/това е третата/ ,престъргани са барабаните и с изсипани доста пари.След смяна на помпата проблема намаля /преди буквално блокираше колелото/ но остана едва забележим.В началото ремонтите ги правих сам после реших ,че съм некадърен и я закарах на майстор, който смени отново по-голямата част на предния кръг.Но ефект няма.Човека му е неудобно вече да ми взима пари за едно и също нещо без да може да се отстрани.
При напомпване педалът се надървя ,изчезва му празният ход.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Вторник, 12.11.2013 г. 21:54 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Като сменяш накладки има ли хлабина на накладката : Аз ремонтирам стр. 183 ?
И въобще като сменяш помпи и като приключваш ремонт по спирачки регулираш ли свободния ход на педала : Аз ремонтирам стр. 174 ?

Второто се прави след качествено обезвъздушаване на системата.


Вторник, 12.11.2013 г. 22:51 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Направено е.Най лошото е че проблема се появява понякога и след време-Педалът има нормален ход и не стърже нищо през повечето време- ,но понякога се втвърдява и се качва високо след това пак се нормализира.Следва изпичане на накладките на ляво колело от едва доловимото триене което се явява понякога.
Толкова рядко става че е трудно да се демонстрира -трябва човек да покара 40-50 км градско за да усети.Дори и барабаните не загряват много.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Вторник, 12.11.2013 г. 23:06 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Другите колела как са ?
Предно дясно ?

Сигурен ли си, че всички маркучи - метални и гумени са изрядни ?

И недей да се занимаваш с престъргване на барабани, това е безсмислено.
Ако ти трябват барабани, кажи аз имам около 10 излишни.


Вторник, 12.11.2013 г. 23:12 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Вече не съм сигурен в нищо :cry:
Сменяни са и са нови.Предно дясно е добре-спира нормално, не задържа и накладките му не се разскърцват.
От друга страна лявото е по-близо до помпата и обема флуид между него и помпата е по-малък ако има някакво значение де.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Вторник, 12.11.2013 г. 23:27 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Отчаяно моля за помощ!!!
За да имаш проблем в помпата, трябва или всички 4 колела да задържат или най-малко две - предни или задни.
Това за обема флуид няма значение.

Според мен, опитвайки се да отгатна от разстояние имаш запушен маркуч - някой от предните.
Или от металните или от гумените.

Отвиваш при помпата, където е стоп машинката и долу при предните колела разхлабваш щуцера за обезвъздушаване.
Така една по една двете тръбички ги продухваш със сгъстен въздух или пък рязко с помпа. Това е мързеливия вариант.

Аз бих свалил всичко, което се отнася до двете предните колела, свързано със спирачки, след това проверка и сглобяване.


Сряда, 13.11.2013 г. 00:06 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Петък, 19.04.2013 г. 09:17 ч.
Мнения: 72
Местоположение: Раднево
Automobile: Wartburg 1,3 S
Мнение Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Да но до колкото разбрах,колегата е сменил маркучи и тръбички :!: :?:


Сряда, 13.11.2013 г. 00:24 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Отчаяно моля за помощ!!!
1,3 написа:
Да но до колкото разбрах,колегата е сменил маркучи и тръбички :!: :?:

Точно така ефекта обаче беше нулев.
И пружините смених.
Единственото нещо ,което остана старо по спирачките май е приспособлението за автоматично регулиране на хлабината ,което не беше запекло ,но знам ли.
Благодаря на колегата Ники-к че ми напомни за него.Налично е ново и в събота ще го сменя.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Сряда, 13.11.2013 г. 00:45 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Отчаяно моля за помощ!!!
И за какво ще го сменяш пък приспособлението за хлабината ?
То може да е развалено само ако е запекло или е сглобено неправилно . Излишна работа си отваряш.

Относно него е достатъчно да осигуриш хлабина там, където то контакува във канала на накладката.
И при монтажа на накладките то трябва да е максимално най-навътре и прибрано.
И си сложи непрестъргван прав барабан !


Сряда, 13.11.2013 г. 16:59 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Петък, 19.04.2013 г. 09:17 ч.
Мнения: 72
Местоположение: Раднево
Automobile: Wartburg 1,3 S
Мнение Re: Отчаяно моля за помощ!!!
За барабаните е правилно,в интерес на истината съм против престърганите барабани,дискове и притискателни такива.


Сряда, 13.11.2013 г. 20:20 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал

Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч.
Мнения: 82
Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
Мнение Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Не съм особено запознат с трабантовите спирачки но ме осенява идеята за заклинване на буталце в корпуса на спирачния цилиндър на лявото колело поради прекалено голяма хлабина (може да се прояви и при нова но некачествена част) или ако някой нещо е убъркал коя тръбичка къде се включва [smilie=2beers] надявам се да съм полезен

_________________
Вторият е първия загубил !


Петък, 15.11.2013 г. 03:09 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч.
Мнения: 63
Местоположение: Варна
Мнение Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Понеже казваш че барабаните ти са престъргани-максималното допустимо увеличение на диаметъра е два милиметра,то ест 202 милиметра(оригинално барабанът е 200);при това положение се използват накладки с едим милим.по-дебели!Пише го в зелената книга.Допустимото износване на тези накладки е също с един милим. по-дебело.
Лично аз си сложих преди пет години унгарски челюсти(вероятно рециклирани немски) и съм много доволен.Автомобилът спира по-добре отколкото като беше нов,в смисъл с по-леко натискане на педала.
Така че не се отчайвай,имай предвид тези неща и пиши какво е станало.


Събота, 23.11.2013 г. 01:02 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Днес чак успях да му отделя време,оказва се че проблема засяга целия преден кръг ,ако и да затяга само едното колело ,като отвия щуцерчето за обезвъздушаване на противоположното колело отпуска затягането на проблемното-така ,че проблема май ще е около помпата.Имам една стара помпа ,която тече и има язви по цилиндърът си като я сложа е добре-но тече като лейка.А със две различни нетечащи и видимо здрави помпи с нови гумички колелото затяга.
Сега въпросът е дали тези две помпи по случайно съвпадение имат един и същ проблем или проблемът е някъде другаде ,а течащата помпа просто не задържа налягане понеже тече.
Иначе с другите помпи след няколко натискания педалът се качва горе и се втвърдява, ако се отвие нещо по системата течността цръква под налягане.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Събота, 23.11.2013 г. 21:56 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч.
Мнения: 63
Местоположение: Варна
Мнение Re: Отчаяно моля за помощ!!!
Ясна ми е картинката.Клапанчетата на двете помпи са монтирани обратно и системата няма връзка с атмосферата.При някакво разширение на течността,например топлинно,всичко блокира.Същото премеждие преживях преди 4 години,след като един "майстор" който между другото е бил на специализация в Германия навремето,ми смени гумичките.Ще ти трябват вероятно нови гумички за въпросните клапан4ета,мога да ти изпратя;само тези гумички от магазина не можеш да купиш.


Събота, 23.11.2013 г. 22:55 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Отчаяно моля за помощ!!!
В какъв смисъл обратно са сложени.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Събота, 23.11.2013 г. 23:14 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов