Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Задно окачване - въпрос относно наклон на колелата 
Автор Съобщение
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч.
Мнения: 242
Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
Мнение Задно окачване - въпрос относно наклон на колелата
Дълга е историята и също недовършена , за да разкажа всичко, затова давам към проблема:

Нека компетентните по въпроса да се изкажат и имат опит със това.
Става дума за един Трабант , който до последно преди 5 години е бил в движение. Здрави греди , двигател ,предно окачване (задното затова ви питам :mrgreen: ), само дето не е мърдал. Изненадах се от наклона на задно дясно колело, спрямо лявото. \ / нормално са така , но наклона на лявото беше по - изправен, а на дясното по - свит. При положение че шасито е наред при опорите и се предполага , че не е поддало , какъв ще е проблема?
Предположих че носача е изкривен , но едва ли. По думите на човека колата до последно е била работеща без забележки. Също така не се вижда и видимо поддаване на шасито. Понеже колата е затънала и е със спаднати гуми не мога да преценя какъв е проблема и стойката на колата не мога да я преценя добре. Възможно ли е ако опорите и самият носач да са окей , но ресора или пружините да са омекнали и да има разлика в наклона?

_________________
Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!


Неделя, 03.02.2013 г. 20:35 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: Задно окачване - въпрос относно наклон на колелата
Ако е с пружини може едната да е омекнала. Знам случей в който носача е изгнил от вътре и в даден момент се чупи. Също така съм виждал скъсано купе, там където се хваща носача към купето (по средата).

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Понеделник, 04.02.2013 г. 00:12 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Задно окачване - въпрос относно наклон на колелата
Първо надуйте гумите и я "разходене" да стъпи нормално, по възможност на равно- после кройте диагностика на тоз проблем. Ако се окаже, че наистина го има- вижте дали ресора няма хлабав болт към купето или счупен лист от ниската страна. Пък и възможно е от ако е бил натоварен за дълго повече от едната страна листовете да са омекнали от умора на материала.


Понеделник, 04.02.2013 г. 11:31 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч.
Мнения: 150
Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
Мнение Re: Задно окачване - въпрос относно наклон на колелата
Колеги, аз ползвайки на колегата темата искам да си задам въпроса който ме терзае от известно време а именно:
Колко бързо ви се износват задните гуми на криво в следствие наклона?
За карането което аз правя от около 1000 километра годишно ми се струва, че задните ми гумички много бързо дават фира.

_________________
Преди години жените готвеха като майка ми, а сега пият като баща ми!


Вторник, 12.02.2013 г. 17:36 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч.
Мнения: 242
Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Задно окачване - въпрос относно наклон на колелата
Зависи с какви гуми си и колко са качествени. Наклона влияе много , особено ако е неправилен. Може да има сериозни проблеми със стабилността , и сцеплението на гумите към асфалта. Ако наклона ти е много свит , колата става по нестабилна и гумите повече се износват. Според мен не е нормално толкова бързо да ги износваш. Провери , като цяло задното окачване (втулки , ресор (или пружини ако трабанта е от последните), носачи). Ако втулките са се втвърдили съм убеден че също оказват влияние. Лагерите ако са разбити или хлабави също могат да направят преждевременно износване. До колкото си спомням на старият трабант , задните гуми пнеумант не бяха мръднали много и ги сменихме за предни.(колата тогава беше на 20 000км) Е после се напукаха от старост , но това вече е друго извън темата.

_________________
Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!


Понеделник, 18.02.2013 г. 12:23 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Задно окачване - въпрос относно наклон на колелата
Да иженере, толкова.
1000 км и на моите им отиде половината грайфер.
Втулки за наклона и два по-дълги яки болта по 5 лева и си готов.


Абе K.I.P. какви са тия въпроси, дето задаваш пък и ти ?
Само някакви предположения и догадки.
Някакъв си Трабант зарязан ама защо седял така, а не иначе. Ми ще седи както си иска.
Виж, ако е в движение вече по-става.
Айде малко по-сериозно.


Понеделник, 18.02.2013 г. 13:11 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч.
Мнения: 150
Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
Мнение Re: Задно окачване - въпрос относно наклон на колелата
Здравейте колеги,
Трабанта ми е от последните с пружини, когато го взех смених по задницата гумените тампони /и накладките които нямат отношение разбира се/ тъй като 2 от тях се бяха скапали но и преди смяната мисля, че пак стояха доста \ /. Гумите не са първа младост разбира се купувани са 2ра употреба good yaer на 5 години съдейки по обозначенията по тях, по размер отговарят като за Траби 145/80/13. КОлеги давайте каквито насоки се сещате че аз .......................!
Благодаря на отзовалите се.


ПС Предният ми Трабант беше в ресор подобно проблеми с него не съм имал.

_________________
Преди години жените готвеха като майка ми, а сега пият като баща ми!


Вторник, 19.02.2013 г. 00:07 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч.
Мнения: 242
Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Задно окачване - въпрос относно наклон на колелата
@Ivanski - Аз съм напълно сериозен. Както казах е дълга история и автомобилът за който говоря ме интересува сериозно и го погледнах по обстойно. Всичко е наред , отзад е с ресор , колата е била буквално извлачена на страни, отделно колко е затънала машината. Като се затопли малко времето ще видим какво ще се случи с тази кола. [smilie=2beers]

_________________
Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!


Вторник, 19.02.2013 г. 19:51 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 01.09.2011 г. 13:40 ч.
Мнения: 52
Местоположение: с.Равно поле
Skype: ikata98
Мнение Re: Задно окачване - въпрос относно наклон на колелата
Колега за такова изктивяване ли имаш предид?
Изображение


Неделя, 17.03.2013 г. 11:57 ч.
Профил WWW
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч.
Мнения: 242
Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Задно окачване - въпрос относно наклон на колелата
Да , но става дума за задно дясно колело.

_________________
Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!


Сряда, 20.03.2013 г. 17:29 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов