Новото начало: Wartburg 1.3++
Автор |
Съобщение |
porostorm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 103 Местоположение: София
|
Кожата си е кожа. Най-се кефя на барчето. Ако мушнеш и таблото...
|
Събота, 29.03.2008 г. 22:55 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Днеска боядисах таван и всички бели кожи по интериора + металните части на вратите и хрома по пепелниците с черен мат... Като изключиме на 1-2 места по метала на вратите където се постече,стана мания... Тавана въпреки,че не съм се престаравал на 1-во четене си изглежда като фабричен с черна кожа.
_________________
|
Неделя, 30.03.2008 г. 00:18 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Оправих си скоростната кутия,теча от двигателя,смених тампони,оправих проблема с алтернатора,закрепих задните седалки и това:
(това от обяд до към 2:00 през нощта)
http://87.116.92.70/Photos/NewBeginning/Turbo/
_________________
|
Неделя, 13.04.2008 г. 04:32 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Я дай малко повече инфо за "това"
|
Неделя, 13.04.2008 г. 18:11 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
пробно зглобено с една ккк26-ца.Исках да сложа ккк27 да я въртя от 7000 оборота до към 10 000 ама Кирето каза,че към 10 000 може и да почна да имам някъв боост 0,1 бара (била идиотск иголяма за мен)
Днеска или утре ще взема една Гаретка Т2-ка да го зглабяме най-сетне,че сега си возя само кулера.Иначе направихме баси усилките навсякъде(и на 3-те меса където се закача двигател и скорости към шасито).Сложихме и предните кожени седалки и малко я понастроих на газ. направих и едно бързо тестче по цариградско и в 2-те посоки (ако някой е чул нещо към 4:00-4:30 през нощта,аз съм бил).
Ами повече от 175км/ч на газ неще да дигне и това си е.6500оборота и до там.Пак ми беднееше кучката понеже на пълна газ позабиваше леко носле и за това го карах на 75-80% тротъл Иначе гумите дет ги сложих се оказаха доста сполучливи в сравнение със старите ми
Абе фън ко да ви кажа.Трябва да си сменя втулките на амортисиорите (тея гумените глупости при носача) щото са разбити и си ходи на където си ще и тресе ама това лесно става Малко и окачването трябва да пооправиме,да се снижи и втвърди ,че ме е страх да влизам в завой в момента и тетака.
_________________
|
Понеделник, 14.04.2008 г. 12:31 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
За 12 часа точно турибнирахме Варци. Работи на 0,7 бара но има масивен боостлик при карбуратора иреалното налягане предпоалгам е към 0.3-0,4 бара (утре ще свържа уредчетата и ще ви кажа). Значи работи в турбо режима на газ (преработихме изпарителя) и няма никакви проблеми за сега.Турбината е ккк к24 (слага се на 1.8 бензинови или 2.5 дизелови двигатели).Идва перфектна за целта Карбуратора ще видя дали ще го лепя с поксипол или както предлага Киро с 2-ен механичен от Лада.Колата когато не и бяга палеца на делкото и улучиме смесите що годе върви доста ... хмм приятно да кажа.По наше лично усмотрение е 100++ коня на КОЛЕЛАТА (с лииковете на налягането и неизвестни смеси)! Понеже турбината не е мъничка не се събра в коша и се наложи да изрежеме капака (с многоо).После трябва да се пръсне в черен мат с пинове на капака за затваряне. Много е смешна реакцията на другите като видят селския навес на предния капак който пази турбината да не се мокри. Значи точно като я направихме и зареждаме газ и на излизане един бакшо си миеше таксито с това за прозорците и гледа раздувката и се усмихва.По едно време забеляза нещо интересно което се върти отдолу и усмивката му изчезна и каточели разпозна турбината и се втрещи.На излизане нещо ми дойде бууста ама масивно.Някъде около 9 000 оборота придружени с адски свистене от турбината и шушеци от гумите колата не искаше да си избере лента в която да се движи.При тази гледка бакшишо си изпусна четката с която си миеше колата и замръзна с провиснало чене.Друг ташак на път за вкъщи до стадион Левски... значи някъв нов пасат и един бакшиш от онея най-страшните с тунинго и летите джанти се напъват нещо.Тръгват да ме минават от 2-те страни ... е дойде ми бооста и после ги чаках 20 секунди се довлачат на следващия светофар
Сега нямам търпение да оправиме боостлийка и да настройме смесите. Предполагам ще е голям фън.Целта като гледам ще е към 1 бар боост със стабилни смеси.Следва оправяне на окачването,сваляне и втвърдяване,ламбда контрол на газта и оправяне на разни дребни забележки
_________________
|
Петък, 18.04.2008 г. 22:46 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Гоуем си копеуе, не съм те забрайл ш'знайш...
_________________ Hard to the core !
|
Петък, 18.04.2008 г. 23:19 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Предишния варел с турбо колко изкара...месец???
А да видим тоя колко ще избута...дано да е повече.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Събота, 19.04.2008 г. 01:53 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
На предишния варел нищо не му се случи по двигателя и трасмисията вследствие на турбото,изкара 3 месеца с него докато не ми писна от пушилката(понеже не беше асемблиран правилно) и го махнах.
Тея дни трябва да дооправя някой неща и да се понастрой.
Ако има нещо питаите
_________________
|
Събота, 19.04.2008 г. 10:31 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Къде го паркираш тоя убавец? (нешо аларма има ли ?)
Са сериозно кога ще видим клипче (а може и наживо)
|
Събота, 19.04.2008 г. 11:46 ч. |
|
|
Gosho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч. Мнения: 134 Местоположение: Русе
|
Тука да се постараеш по-вече и после на дино теста
_________________
|
Събота, 19.04.2008 г. 12:41 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Кой неграмотник го е писал това?
Давам веднага пример пунтото на Киро: 1.4 мотор -> 270коня и ниски 13секунди на божурище!
Иначе преди малко премерихме на какво налягане карам... ужас 0.2 бара и с овербооста 0.3 бара... Имам адски боостлийк от дупката на карбуратора за смукача (лостчето дето е) и сместа ми е адски бедна. Надявам се скоро да го решиме този пробем и да потръгне стабилно на 0.7 бара.
_________________
|
Събота, 19.04.2008 г. 17:15 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Нема аларма ама бабите на партера са мой хора
Еми искам преди да ви го покажа да го направя що годе и да върви и да изглежда добре,че сега има няма 110коня (смешна работа).
Та така.Има много за работа все пак основата ми е една кола която щеше да отиде за скраб,но мисля,че с Киро направихме доста до сега по нея.
Не на последно място ще е сигурността.Наш приятел както знаят всички си замина нелепо и без съмнение нетрябва да се гледа с пренебрежение на сигурността било то и във всекидневен автомобил! Ще се направи една не чак толкова семпла клетка и за предните и задните пасажение с 4 точкови колани отпред и можеби отзад. Просто не се знае какво и как ще се случи и е по-добре да сме 1 идея по-сигурни и да знаеме,че ще стигнеме с или без автомобила до дадено място но живи и здрави!
_________________
|
Събота, 19.04.2008 г. 17:30 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Успех с проекта.Ще го следим с интерес.
|
Събота, 19.04.2008 г. 18:54 ч. |
|
|
street_force
Бруталиста
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:23 ч. Мнения: 39
|
ае ламер намери капчката на лоста за смукача да видим утре след работа ела да таковаме таковата с иновеита
|
Вторник, 22.04.2008 г. 02:56 ч. |
|
|