Вартбург или Москвич 21412
Автор |
Съобщение |
barkas1000
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:46 ч. Мнения: 81 Местоположение: Добрич
|
 Вартбург или Москвич 21412
Тъй като в момента съм пред необходимостта от втора кола,която да се използва като работна и товарна пред мен стои въпроса на коя от двете възможности да се спра.Вчера гледах един Вартбург с приличен външен вид,нямаше видима ръжда,гласа на двигателя също беше добър.Искат му 500 лева,без нищо платено за годината.Другата възможност е един Москвич на моя позната,която му е единствена собственичка .Москвича е с газова уредба,а цената му е 800 лева.Като изключим разликата в цената коя според вас е по-добрата оферта по отношение на издържливост,наличие на части,потребност от ремонти и ремонтопригодност.Предварително благодаря за мненията ви!
|
Четвъртък, 17.04.2008 г. 09:55 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Аз съм с две ръце за Вартбурга!
Защо?
Защото е много по здрав от въпросния Москвич, защото е по лесен за ремонт, побира повече багаж, не те притеснява гниенето защото е на рама и т.н.
Единствения проблем е че ще върви на бензин, а това не излиза много евтино 
|
Четвъртък, 17.04.2008 г. 10:02 ч. |
|
 |
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Не знам дали е уместно да се пуска такава тема във форума на Вартбург  Иначе и аз разбира се бих взел Вартбурга. Истина е че частите са малко проблемни, не защото толкова ги няма а защото не винаги са особено качествени. За сметка на това Вартбурга е много по-здрав от Москвича. От хора които са карали по 20 години москвич съм чувал че са много трошливи и че постоянно трябва да се ръчка нещо за да върви както трябва колата.
|
Четвъртък, 17.04.2008 г. 10:25 ч. |
|
 |
barkas1000
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:46 ч. Мнения: 81 Местоположение: Добрич
|
Е аз не виждам нищо лошо затова,че съм пуснал темата точно тук.Всъщност аз също дъм по-склонен да взема Вартбурга.Имал съм дефорсиран Москвич,за малко съм карал и Вартбург,но все пак една част от вас всеки ден ги карат тия коли и имат впечатления за поддръжката и частите.
|
Четвъртък, 17.04.2008 г. 11:48 ч. |
|
 |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
21412 e сравним като товароносимост само с Вартбург комби.Седана го забрави.И аз го ползвах за влачене на багаж.Не става.Трябва теглич и ремарке.Обемът на багажника му може да е голям в сравнение с останалите седани,но издиша пред който се сетиш автомобил с пета врата.Рено 5 може да натовари двойно на вартбурга.
Проблем ще имаш и с окачването.На около 300 килограма задното окачване е вече грозна гледка.Колите с ресори отзад товарят далеч повече.
И това е преди изобщо да сме стигнали до резервни части и 50-те коня мотор и разхода на гориво на натоварен Вартбург.
Така,че...гласувам за 21412.Опеделено е по-добрият избор за товарене.Проблемът с частите и качеството им ти е еднакъв и за двета коли.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Четвъртък, 17.04.2008 г. 12:55 ч. |
|
 |
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Принципно ако почнеш да слушаш Санта съвсем скоро ще осъзнаеш че не намираш смисъл в живота и всичко ще ти се струва невъзможно и непосилно
За Алекото не знам, но във Вартбурга с тоя голям багажник и свалена задна седалка(сваля се за части от секундата) има страшно много място за каквото и да е. В крайна сметка зависи какво ще товариш. Ако ще товариш прекалено тежки неща като тухли, фаянс, цимент и други подобни тогава Вартбурга не е твоя избор, но в тоя случай не мисля че и Москвича ще ти свърши работа.
|
Четвъртък, 17.04.2008 г. 13:29 ч. |
|
 |
barkas1000
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:46 ч. Мнения: 81 Местоположение: Добрич
|
Аз всъщност наистина не съм уточнил.Вартбурга е седан наистина.И аз предпочинам комби,но не ми попада подходящо в момента.А иначе не мисла да му вадя душата.Няма да нося толкова тежки неща колкото обемисти и мръсни!
|
Четвъртък, 17.04.2008 г. 20:09 ч. |
|
 |
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
За какъв чеп му е спортния фитър на работна кола!?
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 17.04.2008 г. 20:50 ч. |
|
 |
353W-fen
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 20:09 ч. Мнения: 21
|
направи си сметка колко 4есто ще го йуриш,ако е по 4есто то 21412 е по оправдано ЕДИНСТВЕНО И САМО ОТ ФАКТОРА ГОРИВО  имал съм такъв убавец  и го знам що за стока е.353 е две класи над тоя скрап.
|
Четвъртък, 17.04.2008 г. 20:54 ч. |
|
 |
barkas1000
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:46 ч. Мнения: 81 Местоположение: Добрич
|
ами на година няма да му навъртам повече от 1000-2000 километра.
|
Петък, 18.04.2008 г. 16:06 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
|
Петък, 18.04.2008 г. 20:46 ч. |
|
 |
racer
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:08 ч. Мнения: 34 Местоположение: Добрич/София
Automobile: трабант 601,ваз 2108
|
варела не става по мое мнение-да не говорим за москвето.
на тебе колега ти трябва жигула комби,тоест 2102 1200 кубика,или другото комби на лада-2104-1500 кубика.по възможност и багажник на покрива,и теглич.естествено,на пропан-1,04 лева е пропана сега...
не взимай варела-ще ти харчи 15 бензин по 2,15лева,я сметни?а не виждаш ли,че колегите нямат откъде един читав маншон да намерят,камо ли нещо по-едро...
москвето е още по-зле.гори 25 газ зимата градско,чупи се на всеки завой,също няма части...
|
Събота, 19.04.2008 г. 19:51 ч. |
|
 |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Още един човек,с който ще се съглася на 100%.
Забравете ги тия вартбурзи за работа.Това става само за разходки до вилата,при това ако нямаш много изисквания за шум и мощност.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Събота, 19.04.2008 г. 22:06 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 |  |  |  | racer написа: варела не става по мое мнение-да не говорим за москвето. на тебе колега ти трябва жигула комби,тоест 2102 1200 кубика,или другото комби на лада-2104-1500 кубика.по възможност и багажник на покрива,и теглич.естествено,на пропан-1,04 лева е пропана сега... не взимай варела-ще ти харчи 15 бензин по 2,15лева,я сметни?а не виждаш ли,че колегите нямат откъде един читав маншон да намерят,камо ли нещо по-едро... москвето е още по-зле.гори 25 газ зимата градско,чупи се на всеки завой,също няма части... |  |  |  |  |
Добре бе РАЗБИРАЧЕВ много си в час с Вартбурзите сигурно си имал 30-на и много си се занимавал. Не ставал, харчел 15 градско ала бала.
Абе я се качи покарай Вартбург па тогава ми говори, ще поискаш да си метнеш Трабанта на вторични
Варела като разход е почти колкото Трабанта, за сметка на много по голям вървеж.
Отделно че е здрав, а ако е и комби носи толкова багаж, че просто няма място за сравнение нито с лада нито с москвич.
Питайте Зизи и Бат Илко.
|
Събота, 19.04.2008 г. 23:12 ч. |
|
 |
racer
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:08 ч. Мнения: 34 Местоположение: Добрич/София
Automobile: трабант 601,ваз 2108
|
ивак,не исках никой да обидя.варбург не съм карал,но съм се возил,и като возия няма база за сравнение между него и трабанта .не съм казал и че трабанта става за работна или икономична кола.казах само,че бензина струва 2,15-лъжа ли е?и че не можете да си намерите един читав маншон-а това лъжа ли е?
|
Събота, 19.04.2008 г. 23:43 ч. |
|
|