Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
карбуратор 28HB4-1 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 07.03.2012 г. 14:28 ч.
Мнения: 5
Местоположение: Русе Букурещ
Мнение карбуратор 28HB4-1
здравейте. имам няколко въпроса относно този модел карбуратори: 1-от долната страна на карбуратора има един щуцер, ако му сложа едно маркуче то не виждам къде да дяна другия край на маркучето. а в крайна сметка от там ще дърпа въздух. 2-някой правил ли си е експеримент да заменя жигльорите с по малки и съответно да намаля нивото на бензина. идеята е такава че този карбуратор не е монтиран на трабант а на един мотор/350 кубика/. и в крайна сметка ако се сменят дефакто ще имали разлика в разхода.


Сряда, 07.03.2012 г. 14:44 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 07.03.2012 г. 14:28 ч.
Мнения: 5
Местоположение: Русе Букурещ
Мнение Re: карбуратор 28HB4-1
а няма ли да смучи въздух и да бърка работата. за сефте се сблъсквам с такъв карб.


Сряда, 07.03.2012 г. 16:54 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: карбуратор 28HB4-1
Пъхни маркуч на щуцера и надуй- ако влиза ще смучи въздух но това е предвидено. Ако не влиза значи има няква клапа там дето само да излива. Другия край на маркуча заведи над веригата ако изобщо карбуратора стои хоризонтално. Ако е вирнат- това няма да върши никва работа, а ако иглата на поплавъка изтърве просто си задавил.


Сряда, 07.03.2012 г. 17:09 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: карбуратор 28HB4-1
Нямам претенции да разбирам от карбуратори ама си мисля че , съотношението бензин/въздух на трабанта не се различава съществено от това на другите двигатели , ако ще и на симсон да е.като сложиш по малки жигльори баш това съотношение ще промениш.
Правел съм си експерименти/не точно експерименти , ами сложих карбуратор с 4-5 шайби на иглата без да го погледна как е/ с ниско ниво и определено не върви в натоварвания 90-100 направо гасне. Обаче от ниски дърпаше като дизел.Така че може да пробваш с някоя друга шайба да свалиш нивото.Може и винта за въздуха да бъзикнеш
А що се касае за отвора може да смуче колкото иска въздух от там помисли си защо

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Сряда, 07.03.2012 г. 23:47 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 07.03.2012 г. 14:28 ч.
Мнения: 5
Местоположение: Русе Букурещ
Мнение Re: карбуратор 28HB4-1
колега аз ако знаех нямаше да питам нали. за 35 г. само 1 път съм се возил в трабант и грам не съм запознат и затова питам. а някой можели да ми каже как да проверя дали правилно ми е регулирана рейката за въздушният клапан. кога трябва да отваря този клапан?


Четвъртък, 08.03.2012 г. 11:02 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: карбуратор 28HB4-1
Намали нивото на поплавъка и не се занимавай да запушваш дупката защото от това ще вдигнеш разхода. Количеството въздух не можеш да променяш, защото това зависи от обема на мотора, а обедняването на сместа има граници, под които в някои режими на работа на мотора ще имаш проблем. С поплавъка смятам можеш да импровизираш достатъчно.
Въздушната клапа е за стартово палене- да обогатява сместа, след като запали я отваряш и тя повече няма отношение към работата освен ако не си я оставил затворена. Т.е. смукача дръпнат.


Четвъртък, 08.03.2012 г. 11:38 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 07.03.2012 г. 14:28 ч.
Мнения: 5
Местоположение: Русе Букурещ
Мнение Re: карбуратор 28HB4-1
мерси за отговора Оги ама малко се разминахме. аз имам предвид клапанчето дето е преди дросела, а не смукача. и другото което имах предвид е че е вързан с една рейка и като подадеш газ понякое време отваря и то. поздрави


Четвъртък, 08.03.2012 г. 16:15 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 09.03.2008 г. 23:00 ч.
Мнения: 34
Местоположение: Разград
Skype: Nenich
Automobile: Трабант, Баркас
Мнение Re: карбуратор 28HB4-1
Додо, Разград ти е на същото разстояние колкото е Букурещ. Като решиш мини насам, ще направим възможното да удовлетворим "търсещия дух в твоето тяло" [smilie=2beers]


Петък, 09.03.2012 г. 01:08 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Събота, 04.07.2009 г. 10:00 ч.
Мнения: 28
Местоположение: Plewen
Мнение Re: карбуратор 28HB4-1
Клапана за обедняване на сместа (отпред) -затворен на 2/3 и след това отваря- това спрямо хода на дросела. може да променяш за експеримент , но мое мнение,яе намаляването на разхода е нищожен- за сметка на това на високи може да преобедниш сместа и оттам мазането- прави си сам изводите. Лично аз ги изолирам тия клапани и се връщаш към предния модел карб до1982г.


Петък, 09.03.2012 г. 10:38 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 07.03.2012 г. 14:28 ч.
Мнения: 5
Местоположение: Русе Букурещ
Мнение Re: карбуратор 28HB4-1
хептен ме замисли. абе ще го оставя сега така пък за напред времето ще покаже. [smilie=2beers]


Петък, 09.03.2012 г. 11:26 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов