Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
проблем с високата скорост 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение проблем с високата скорост
Здравейте колеги ,искам да попитам за проблем който имам, се надявам на идеи
При достигане на 95км/ч трабанта почва да гърми и рязко губи мощност.Очевидно "огладнява".Карам със стария тип карбуратор , тристепенен.Горивото до него си достига на хубава струйка ,почистен е карба , нивото до колкото си спомням го мерих и регулирах/махнах излишните шайби които някой е сложил/ центровка има-онзи ден я проверявах.
Колата иначе си има мощност при ускорение и по баир,пали , държи обороти и в градски условия не се усеща никак че има проблем.Това е и причината да си я карам до сега така.Ако ускорявам плавно и дръпна смукача може да вдигне 120 но на върнат смукач не повече от 90.Разбира се може да съм пропуснал нещо и моля някой ако знае да ме насочи за да не разглобявам и сглобявам карбуратори излишно.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Събота, 05.11.2011 г. 21:04 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: проблем с високата скорост
Колега,изглежда че проблемите ти са 2 според мен-единия свързан с бензина,а другия с токовете.При затворен смукач на топъл двигател,спираш притока на въздух и той би трябвало да загасне.Правя извод-отнякъде смуче въздух за да продължи да работи и даже да ускорява!Търси в тази посока.Другия проблем с токовете,предполагам си с чукчета/не си уточнил/-възможно е пробито чукче,или с малка хлабина-както и да се е разкачила пружинка на"крилцата",или износени гърбици,тези които отварят чукчетата и оттам при високи обороти се измества центровката.Става дума за центробежния регулатор.Ако си с електронно запалване-нямам идея откъде може да е пукането,ако центровката е точна,или по-точно не трябва изобщо да го има!


Събота, 05.11.2011 г. 22:03 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: проблем с високата скорост
Чукчетата са нови.
Карбуратора е от старите ,те не са като другите с клапа затваряща притока ,а обогатяват сместа по друг начин,увличат повече гориво без да ограничават въздуха.
Експлозиите според мен са от бедна смес а не от центровка.Уж съм спазил всички изисквания при центровката, с пластина съм мерил хлабината,но няма как да знам какво става при високи обороти и колко е точно предварението тогава.
Вероятно все пак си прав и от някъде смуче въздух.Когато го монтирах този карб с един майстор изправихме фланеца на плоча шмиргел,смених гарнитурата , да кажем че не е от там ,остава от семерингите-лошо :( .Все си мисля че на празен ход би се демонстрирало повече от колкото при макс. обороти.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Събота, 05.11.2011 г. 22:45 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: проблем с високата скорост
Този карбуратор наистина не ми е познат/по-стария модел/.Но какъвто и да е,при бедна смес свещите след по-дълъг преход/извънградско/ не би трябвало да са керемидено червени,а по-светли,а при мн.богата смес-черни/по-тъмни/.Провери и това.
Виж и пластините на центробежния регулатор да не са клеясали и да не се движат!


Прикачени файлове:
DSCN1087.jpg
DSCN1087.jpg [ 137.07 KiB | Прегледано 7564 пъти ]
Неделя, 06.11.2011 г. 00:14 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: проблем с високата скорост
Мерси колега ,все пак се оказаха чукчетата.като ги смених се оправи.Те са си го писали че се сменят на 10 000км ама кой да помни.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Неделя, 20.11.2011 г. 21:50 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: проблем с високата скорост
Зависи от чукчетата. По принцип ако центровката е направена като хората, тя се проверява на 10 000, а чукчета се сменят на да кажем 30 000. На моят вартбург чукчетата са на над 100 000км (може би 120-140 000) и не ги сменям за нищо!


Петък, 17.02.2012 г. 14:31 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов