Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
смяна на ремък? 
Автор Съобщение
Зеления миксер
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 23:09 ч.
Мнения: 214
Местоположение: Русе
Automobile: rennpappe
Мнение 
Не искам да отварям нова тема за това ще питам тук.Предищния собственик на трабанта ми присадил динамо от Москвич,за сега нямам проблеми с него,та вапроса ми е да го оставя ли това динмамо или да си търся трабантово ?


Сряда, 09.04.2008 г. 23:11 ч.
Профил WWW
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение 
Ами ако си бачка остави си го. Ама ако решиш да го сменяш /или след определен период от време се наложи/ имай предвид че най вероятно твоя човек е сложил допълнително реле което трябва да махнеш щото трабантовият си има вградено. Но не виждам какъв е проблема да си караш така

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Сряда, 09.04.2008 г. 23:44 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Ако ти зарежда нормално, не го пипай. Това нещо няма никакво значение какво е, просто се иска да ти покрива консумацията и да възстановява тока, изхабен за палене.


Четвъртък, 10.04.2008 г. 00:33 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение 
Аз също съм с променливотоков генератор от Москвич (мисля, че това е "алтернатор") и с реле-регулатор от Лада. Всичко е ОК, само дето се наложи да присадя V/A-мер, защото не знаех дали и колко зарежда (оказа се, че няма къде да се включи лампата за зареждане).


Петък, 11.04.2008 г. 00:50 ч.
Профил ICQ
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение 
Благодаря за пояснението за разликата между двете машини!
Всъщност уреда е комбиниран - мери тока, а като му натиснеш едно копче мери напрежение (май е от камион Белаз). Точността му е такава, че трудно се отчита тесен диапазон, но ампермера се оказа доста полезен (свързах го между алтернатора и акумулатора и показва цялата консумация на ток. но пък "лявата" половина не се използва, освен ако не пробие някой диод :D )


Петък, 11.04.2008 г. 14:23 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
С амперметъра ясно ли става дали в момента се черпи ток от акумулатора или алтернатора си върши работата?

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 11.04.2008 г. 14:57 ч.
Профил
Кара Wartburg 20 години.

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение 
Цитат:
свързах го между алтернатора и акумулатора и показва цялата консумация на ток. но пък "лявата" половина не се използва, освен ако не пробие някой диод

Така свързан ампермера показва зареждането на акомулатора от алтернатора. За да показва консумацията трябва да се свърже между акомулатора и консуматорите. Тока трябва да минава през него. А волтажа се мери между плюса и маса или минуса.
За да се използват и двете половини, зареждане и разреждане трябва да се откачи кабела на стартера свързан със дебелия кабел от акомулатора на шалтера и между тях се свърже ампермера с два кабела по възможност по дебели. Клема 30:
Изображение


Петък, 11.04.2008 г. 15:05 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение 
За да бъде по-ясно, ето снимка на Ампер-Волт-метъра:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=236078&photo=3
и схемата на свързване (извинявам се, че е рисувана "на ръка"):
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=236078&photo=2
Удобсвото е, че шунта е при двигателя, а прибора с тънките кабели се "намества" където е удобно. Недостатък - ниска точност на скалата и дизайн от танк.
Първо отговарям на theultimate: да, отчита. Например 6А- движение през деня (зареждане + запалването), 8-9А + включени габарити, 18А-включени са и фаровете, 0А-прибирай се вкъщи да си ремонтираш алтернатора.
koce - пробвах и този вариант, но вече бях свикнал с първия и се върнах на него, макар, че губя "лявата" част на скалата.


Петък, 11.04.2008 г. 22:47 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов