Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Първи цилиндър 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Първи цилиндър
Интересно ми е има ли разлика в качеството на сместа която получават двата цилиндъра.Казвали са ми че при кофти смес трабанта по лесно маже свещта на първи цилиндър/макар аз да не съм забелязъл такова нещо/.
Освен това по книга предварението на първи цилиндър е различно от това на втори пак заради качеството на сместа , та искам да по питам по принцип първи цилиндър по богата смес ли получава нормално от втори.

Интересува ме чисто практично защото като разглобих единия двигател мислех да му сменям буталата за това не ги маркирах ,но сега реших да ги оставя същите. По едното нагара е повече от другото съответно би ли могло да се ориентирам кое е.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Вторник, 10.05.2011 г. 22:32 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Първи цилиндър
Съгласен съм че 1ви логично се охлажда по малко ,но на страница 102 в книгата има дадена една диаграма от която поне аз разбирам че ако си със стар модел карбуратор предварението е 4мм за двата цилиндъра ,а ако си с карб от последните на 1ви е 4 а на втори 3.Температурата не се променя.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Вторник, 10.05.2011 г. 23:05 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Първи цилиндър
И на мен ми е интересна теорията, че първи цилиндър трябва да има повече предверение на запалването, понеже работел на по-различна смес. Колкото пъти съм го пробвал, никога не върви като хората.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 10.05.2011 г. 23:53 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Първи цилиндър
Наистина единия цилиндър обогатява повече(1ви), това явление го има и при Вартбурга.
По книжка дават 4мм за 1ви и 3 за втори, но аз съм против тази практика с различното предварение.
Правят се двата на 3.5мм преди ГМТ и траби става пушка.


Четвъртък, 12.05.2011 г. 16:24 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч.
Мнения: 251
Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
Мнение Re: Първи цилиндър
Да съгласен съм за предваренията да са еднакви, но като съм виждал разглобен двигател на траби вътре е абсулютна симетрия нали шибри, канали и пр. Според мен не се охлаждат равномерно двата цилинъра и от там различни температури и съответно различни изгаряния. Коментирали сме го много с моя човек и съм напълно съгласен с тази теория!

_________________
Напред с двутактовите ни зверове!
Изображение


Четвъртък, 12.05.2011 г. 22:42 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Първи цилиндър
Младене, и при Вартбурга всичко си е уж симетрично, но никак не са малко бройките при които първи цилиндър работи на по-богата смес от останалите(затова винаги той цапа свещ, при разни хора дето не прибират смукача по 5 минути).
Но хич да не ви пука, двата цилиндъра на еднакво предварение и газ...
Иначе неравномерното пълнене е една от причините за придърпването което понякога се появява при нашите машини на ниски обороти.


Петък, 13.05.2011 г. 12:01 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов