Автор |
Съобщение |
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Първи цилиндър
Интересно ми е има ли разлика в качеството на сместа която получават двата цилиндъра.Казвали са ми че при кофти смес трабанта по лесно маже свещта на първи цилиндър/макар аз да не съм забелязъл такова нещо/. Освен това по книга предварението на първи цилиндър е различно от това на втори пак заради качеството на сместа , та искам да по питам по принцип първи цилиндър по богата смес ли получава нормално от втори.
Интересува ме чисто практично защото като разглобих единия двигател мислех да му сменям буталата за това не ги маркирах ,но сега реших да ги оставя същите. По едното нагара е повече от другото съответно би ли могло да се ориентирам кое е.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Вторник, 10.05.2011 г. 22:32 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Първи цилиндър
Съгласен съм че 1ви логично се охлажда по малко ,но на страница 102 в книгата има дадена една диаграма от която поне аз разбирам че ако си със стар модел карбуратор предварението е 4мм за двата цилиндъра ,а ако си с карб от последните на 1ви е 4 а на втори 3.Температурата не се променя.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Вторник, 10.05.2011 г. 23:05 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Първи цилиндър
И на мен ми е интересна теорията, че първи цилиндър трябва да има повече предверение на запалването, понеже работел на по-различна смес. Колкото пъти съм го пробвал, никога не върви като хората.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 10.05.2011 г. 23:53 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Първи цилиндър
Наистина единия цилиндър обогатява повече(1ви), това явление го има и при Вартбурга. По книжка дават 4мм за 1ви и 3 за втори, но аз съм против тази практика с различното предварение. Правят се двата на 3.5мм преди ГМТ и траби става пушка.
|
Четвъртък, 12.05.2011 г. 16:24 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Първи цилиндър
Да съгласен съм за предваренията да са еднакви, но като съм виждал разглобен двигател на траби вътре е абсулютна симетрия нали шибри, канали и пр. Според мен не се охлаждат равномерно двата цилинъра и от там различни температури и съответно различни изгаряния. Коментирали сме го много с моя човек и съм напълно съгласен с тази теория!
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Четвъртък, 12.05.2011 г. 22:42 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Първи цилиндър
Младене, и при Вартбурга всичко си е уж симетрично, но никак не са малко бройките при които първи цилиндър работи на по-богата смес от останалите(затова винаги той цапа свещ, при разни хора дето не прибират смукача по 5 минути). Но хич да не ви пука, двата цилиндъра на еднакво предварение и газ... Иначе неравномерното пълнене е една от причините за придърпването което понякога се появява при нашите машини на ниски обороти.
|
Петък, 13.05.2011 г. 12:01 ч. |
|
|