Регистриран на: Петък, 15.08.2008 г. 00:31 ч. Мнения: 105 Местоположение: Русе
Automobile: Trab
Re: Лоша работа - Трабльо не пали.
бе и аз имам такъв двигател и то доста добър (таман разработен) който му се е скъсал щифта и е заседнал плътно в коляновия вал, причината за това е заради развитата гайка, но сигорно ще се наложи да се смени целия колянов вал понеже е избила доста ръждавейка там кадето е леглото на маховика (все пак има няма 10 години не е бутан двигателя, но го проверих работи си чудесно)
_________________ трабанта завива с ръчна, не с кормило!
Вторник, 19.04.2011 г. 23:45 ч.
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Re: Лоша работа - Трабльо не пали.
'' но сигорно ще се наложи да се смени целия колянов вал понеже е избила доста ръждавейка там кадето е леглото на маховика ''
Това не го разбрах .
Сряда, 20.04.2011 г. 14:59 ч.
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Re: Лоша работа - Трабльо не пали.
Аз го реших по най-джалатския начин -наварих върху остатъка от щифта с електрожен ,сложих стегнах законтрих и мръсна газ
Регистриран на: Петък, 15.08.2008 г. 00:31 ч. Мнения: 105 Местоположение: Русе
Automobile: Trab
Re: Лоша работа - Трабльо не пали.
изпаднаха ми 2 трабантови двигателя за 20 лв , тоя дет е с скъсан маховик и друг който няма компресия, може да направя нещо от сорта 2 в 1 но нека първо моя да затегни... чакам го вече 10 000 км
_________________ трабанта завива с ръчна, не с кормило!
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл