Автор |
Съобщение |
stankofm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 20.02.2011 г. 16:09 ч. Мнения: 155 Местоположение: Varna,Bulgaria
Automobile: Trabant 601S,Vw Golf
|
Колко Е живота на един 2-тактов Трабантов Двигател?
Колко в живота на един 2-тактов Трабантов Двигател,колко хиляди километра издържат?
|
Неделя, 13.03.2011 г. 15:04 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Колко в живота на един 2-тактов Трабантов Двигател?
Точен отговор на този въпрос,колега едва ли някой би ти дал.Зависи от много неща-качество на горивото,маслата-начин на каране.Виждал съм трабанти над 100 хил.км.с оргинален колянов вал и нищо пипано по двигателя да вървят добре.Аз например смених вал на 50 хил.км.А не съм го карал"зверски".Предполагам,че задра от лошо масло лагерите долу на биелата.
|
Неделя, 13.03.2011 г. 16:25 ч. |
|
|
stankofm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 20.02.2011 г. 16:09 ч. Мнения: 155 Местоположение: Varna,Bulgaria
Automobile: Trabant 601S,Vw Golf
|
Re: Колко в живота на един 2-тактов Трабантов Двигател?
Добре как се разбира кога Коляновият Вал е задрал?какво го издава?
|
Неделя, 13.03.2011 г. 16:58 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Колко в живота на един 2-тактов Трабантов Двигател?
Най напред шума на двигателя се променя.На малки обороти,когато колата работи на място се чува леко стържещ звук.Явно циментацията на лагерите на биелата долу на кол.вал тръгва да пада,обикновено това се случва на по далечния от турбината за охлаждане цилиндър.Преди да задере шума се увеличава.Единствения начин да се увериш,че вала е за смяна,преди да е задрал напълно и дв.да блокира е да се свалят цилиндрите и да се види има ли луфт на двете биели,като се разклатят с ръка по вертикалната ос.
|
Неделя, 13.03.2011 г. 17:30 ч. |
|
|
stankofm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 20.02.2011 г. 16:09 ч. Мнения: 155 Местоположение: Varna,Bulgaria
Automobile: Trabant 601S,Vw Golf
|
Re: Колко в живота на един 2-тактов Трабантов Двигател?
Аз така или иначе имам резервен Колянов Вал.Ама като го запалим ще видим състоянието му...
|
Неделя, 13.03.2011 г. 17:53 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Колко в живота на един 2-тактов Трабантов Двигател?
Не бързай! Първо запалете трабантчето и с опитен трабантаджия чуйте как работи двигателя ако е истински трабантаджия веднага ще разбере състоянието на двигателя по шумът му
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Неделя, 13.03.2011 г. 23:29 ч. |
|
|
stankofm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 20.02.2011 г. 16:09 ч. Мнения: 155 Местоположение: Varna,Bulgaria
Automobile: Trabant 601S,Vw Golf
|
Re: Колко в живота на един 2-тактов Трабантов Двигател?
Добре.Имам още един въпрос Кое е най-доброто 2Т масло от МАСОВИТЕ(Приста,Лукойл,Shell,OMW)?
|
Понеделник, 14.03.2011 г. 09:24 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Колко в живота на един 2-тактов Трабантов Двигател?
Първото със сигурност не е в категорията добро, дори в категорията "става".
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 14.03.2011 г. 10:53 ч. |
|
|
stankofm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 20.02.2011 г. 16:09 ч. Мнения: 155 Местоположение: Varna,Bulgaria
Automobile: Trabant 601S,Vw Golf
|
Re: Колко в живота на един 2-тактов Трабантов Двигател?
Ами кой са в категория добре,мн.добро,отлично?
|
Понеделник, 14.03.2011 г. 19:43 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Колко в живота на един 2-тактов Трабантов Двигател?
Търсачка И за живота на вала и за маслата има поне по 5 теми .
|
Понеделник, 14.03.2011 г. 19:47 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Колко в живота на един 2-тактов Трабантов Двигател?
Абе да спестим на човека да рови из темите Вземай полусинтетично масло грамаж между 15 - 20 гр. на литър и къпи! Компромисен вариант като цена качество вземам масло ЕКО-2Т за около 8лв от бензиностанции ЕКО колата работи добре. Карал съм с Шел полусинтетика за 13лв и от Кастрол полусинтетика пак за около 13лв перфектно е. Пълната синтетиката е най - идеалното, но е цифромания и ще се набутваш излишно според мен вземай средния вариант Все пак трабантовия мотор не работи на свръх обороти а на около 4000 максимум затова и по обикновенно върши работа! Все пак няма да се надбягваш и да караш спортно а нормално каране в диапазона между 2000 - 3000 оборота мазането е най - добро в средните обороти и живота зависи най - вече от задкормилното устройство
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Понеделник, 14.03.2011 г. 22:01 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Колко в живота на един 2-тактов Трабантов Двигател?
Хм, двутактовия излизе ли изван града - трябва да се гони за да се продуха. В градски цикъл отлага нагар, който трябва да излезе доколкото е възможно. Критерий дали се е очистил- поне докато спре да пуши. А колкото повече толкова повече. Затова и 20-25 г на литър са достатъчни за оптимално мазане. Просто трябва да е 2Т. Колкото двутактови съм карал никога не съм ги жалил и са изкарвали доволен километраж. Колкото до маслата, карал съм всякакви бъркочи, вкл. и помията Инса. Приста го намирах за добро, но щом казвате друго, знам ли...
|
Сряда, 16.03.2011 г. 12:19 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Колко Е живота на един 2-тактов Трабантов Двигател?
Оги е напълно прав за гонклата извън града - първата ми работа е като изляза извън града с Вартбурга при първа удобна възможност да го намачкам да се изчисти, докато не спре да пуши, ако има баир - най-добре! Колкото до живота на двигателя - тук пак съм съгласен с Оги - тея коли трябва да се карат на ръчка, а не пенсионерската. Виждал съм сумати пенсионерски карани Вартбурзи, счупили валове на 50-70-90 000.... Моя винаги е бил каран яко, ама ЯКО и редовно на магистралата на пълна газ - е, оригиналния двигател си изкара 200 000. Същото важи за още няколко екземпляра карани по подобен начин. Свако ми и той не си жалеше неговия Трабант навремето и в резултат на 120 000км си беше още с оригиналния вал, така я продаде колата... Иначе за състоянието на вала - разбира се обикновенно се съди по шума - стържене, хъркане, тракане. Никой от тези шумове не говори добро... Разбира се има вариянт добре работещ тих 2Т двигател, който изведнъж просто... спира(блокира). При Трабанта има и друг момент - ако се кара с разбит вал се разбиват и леглата на основните лагери в картера и после коляновият вал става консуматив!
|
Четвъртък, 17.03.2011 г. 13:37 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Колко Е живота на един 2-тактов Трабантов Двигател?
Трабанта се продухва в общи линии дори при продължително каране с 80....то се усеща - след 5 минути извънградско започва да пуши ужасно, след десетина минути спира да пуши и ако покараш още гърнето изсъхва тотално. Дори разкарване на ръчка по дълъг булевард от единия до другия край и обратно върши работа до някъде.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 17.03.2011 г. 13:47 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Колко Е живота на един 2-тактов Трабантов Двигател?
За това си прав, но все пак най качественото продухване е на ПЪЛНА ГАЗ за няколко минути! Особенно по нагорнище.
|
Четвъртък, 17.03.2011 г. 23:44 ч. |
|
|