предавки на Вартбург / Баркас
Автор |
Съобщение |
titan racing
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 29.11.2010 г. 22:35 ч. Мнения: 6 Местоположение: sliven
|
предавки на Вартбург / Баркас
Здравейте, Тъй като съм решил да си правя проект Баркас, доста рових във стари теми, но не намирам това, което ме интересува: Скоростните кутии на Вартбург и на Баркас дали са с еднакви предавателни числа на предавките и на диференциала ? Някой може ли да ги посочи в цифри? Благодаря
_________________ www.mashini-titan.com
|
Понеделник, 29.11.2010 г. 23:05 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: предавки на Вартбург / Баркас
Нито кутиите, нито предавателните числа са еднакви. На вартбурга са:
1. 3.769 2. 2.16 3. 1.347 4. 0.906 диференциал - 4.22
|
Понеделник, 29.11.2010 г. 23:10 ч. |
|
|
titan racing
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 29.11.2010 г. 22:35 ч. Мнения: 6 Местоположение: sliven
|
Re: предавки на Вартбург / Баркас
Това добре, на Баркаса какви са ?
_________________ www.mashini-titan.com
|
Вторник, 30.11.2010 г. 23:34 ч. |
|
|
titan racing
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 29.11.2010 г. 22:35 ч. Мнения: 6 Местоположение: sliven
|
Re: предавки на Вартбург / Баркас
Може би няма да получа търсената информация ?
_________________ www.mashini-titan.com
|
Сряда, 08.12.2010 г. 20:50 ч. |
|
|
SeaDevil
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 23.02.2008 г. 16:16 ч. Мнения: 15 Местоположение: Созопол
Automobile: Wartburg 353 Sp.W.
|
Re: предавки на Вартбург / Баркас
Предавателни числа на скоростната кутия на Баркас производство 1970 година: 1. 3.925 2. 2.263 3. 1.440 4. 0.967 задна предавка: 3.636 Главно предаване: 5.295. Справка: тук
_________________ "...но проблема с приземяването си остана..."
|
Четвъртък, 09.12.2010 г. 19:54 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: предавки на Вартбург / Баркас
Добавям го в http://2tpower.com/rpm.phpА какъв е стандартния размер на гуми за Баркас? В нета пише това 6.70-13 6PR . Което какво означава - 175/92 R13 ?
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 10.12.2010 г. 12:27 ч. |
|
|
koce
Кара Wartburg 20 години.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
Re: предавки на Вартбург / Баркас
На Баркас гумите са 6.70/13 диаметъра на гумата е 65 см. Те са с повече платове издържат до около тон една гума и до 6 атмосвери въздух. Гумите 165 R 13 са с диаметър 59.5 см. Или 10% по-малки. 165 R 13 са равни на 165/80/13 по-голямо R от 80 не съм срещал това е височината на гумата от джантата до пътя. За това и скоростната кутия на Баркаса е по-бавна от Вартбурга защото гумите са по-голями и се въртят с по-малко обороти за същата скорост.
|
Петък, 10.12.2010 г. 14:33 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: предавки на Вартбург / Баркас
Въпроса е какъв точно размер да въведа в калкулатора като стандартен.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 10.12.2010 г. 16:51 ч. |
|
|
koce
Кара Wartburg 20 години.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
Re: предавки на Вартбург / Баркас
Не може да вкараш този размер, той се измерва по друк начин. Тук 6.70 е в цолове шарката на гумата, а 13 цола джантата. При радиалните 165 е ширината на шарката в мм. 80 е процента от ширината на шарката `височината на балона на гумата` и 13 е цола джантата. http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... #post14785Малко информация. 6.70*25.4=170мм. Въвеждаш 170/92/13
|
Петък, 10.12.2010 г. 18:03 ч. |
|
|
titan racing
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 29.11.2010 г. 22:35 ч. Мнения: 6 Местоположение: sliven
|
Re: предавки на Вартбург / Баркас
Честита нова година на всички !!! Бях се отчаял и десетина дена не съм влизал във форума. Радвам се , че ми предоставяте желаната информация, за което благодаря. Сега остана да пресметна максималната скорост на отделните предавки.
_________________ www.mashini-titan.com
|
Четвъртък, 13.01.2011 г. 21:47 ч. |
|
|
titan racing
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 29.11.2010 г. 22:35 ч. Мнения: 6 Местоположение: sliven
|
Re: предавки на Вартбург / Баркас
Излиза, че предавките имат разлика само около 5-10%, а основната разлика е в диференциала. Това ме интересуваше, сметнат е все пак за бус плюс товар . Видях и готовата таблица !
_________________ www.mashini-titan.com
|
Четвъртък, 13.01.2011 г. 22:00 ч. |
|
|
titan racing
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 29.11.2010 г. 22:35 ч. Мнения: 6 Местоположение: sliven
|
Re: предавки на Вартбург / Баркас
Здравейте, бих искал да припомня за моя проект - ,,Баркас,, Купих го месец Февруари 2013 г. и с бавни темпове започнахме работа по него. Поради липса на свободно време и застъпване на други доста по-сериозни проекти / при интерес мога да пиша/ вървим стъпка по стъпка. Баркаса е фургон - товарен. Не беше пален повече от година и половина. но като цяло състоянието му е доста добро. Двигатела е на 28 000 от основен ремонт със сменен и колянов вал, с електронно запалване и след една прецизна настройка на карбуратора ,двигателя заработи перфектно. Купето от долу изненадващо няма никакво петънце ръжда.За сметка на това отвън боята е занемарена само от дясната страна.В общи линии това е състоянието му. Струва ми се ,че проекта ми е прекалено труден за изпълнение и ще изисква доста труд и търпение, но аз пък си падам по предизвикателства и мисля да го работим до последно. По принцип харесвам ретро автомобили , заради факта , че са автомомили- история, но много повече ми допадат тунинговани и най-вече състезателни автомобили. По тази причина решението ми е да вложа идеи, които да комбинират класическия ретро външен вид със по-съвременни технически решения. Решението ми е да запазим ретро визията и да поработим по спирачки , окачване, двигател , скоростна кутия и кормилна уредба. Започнахме с демонтаж на четирите барабана и с изграждането на изцяло нова спирачна система с четири диска с размери 286 мм - за 15 Цола джанти, като отпред са вентилирани. Всички лагери и семеринги по главините са сменени , включително направихме преработка на текстолитовия ,,аксиален,, лагер на шенкела , който работи на триене и поема цялата тежест на купето изатруднява въртенето на волана.Заменихме го с търкалящ съчмен аксиален лагер.Следващата стъпка е монтаж на други амортисьори - газомаслени.Предвизил съм джанти 7х15 Цола, които са доста дълбоки - не се сещам за ЕТ размера.Ще наблегнем на боята , за да изглежда перфектно.В близко бъдеще обмислям два варианта за смяна на мотор и скоростна кутия съответно с доработки по охлаждане,изпускателна система , интериор и т.н.Говорейки за смяна на двигател нямам предвид примерно от Жигули , а става въпрос за нещо по-истинско от към конски сили около 170 .Само незнам дали ще ми стигне търпението да го регистрирам с новата придобивка. Друга основна преработка е кормилната уредба , там се намесваме тотално, тъй като новия размер гуми 205 мм затрудняват управлението в сегащния му вид.
Накратко това е за сега , надявам се проекта ми да Ви е запалил искрата !
_________________ www.mashini-titan.com
|
Събота, 10.05.2014 г. 23:25 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: предавки на Вартбург / Баркас
Много даже. По това, което обясни си запален доста и действаш систематично -първо спиране и управление, след това двигател. Чакам снимки.
|
Неделя, 11.05.2014 г. 05:36 ч. |
|
|