Напиши нова тема Отговори на тема  [ 24 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Уплътнения на стъклата 
Автор Съобщение
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Вчера смених уплътненията. Махнах старите, свалих стъклото да падне на дъното на вратата и махнах механзма. Новите уплътнения залепих със силикон. Вече е много по-стегнато - не дрънчи от баса и работата на празен ход. За сметка на това стъклтото се затваря по-трудничко - все пак има съпротивление от мъхестата облицовка на уплътненията.


Сряда, 26.03.2008 г. 01:20 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
И колко струваше ? В Пловдив ми искат 23/26 лева някъде за едното .

14 лева едното :shock: По-евтино да дойда с влака до софия за уплатненията, отколкото да ги взема от тука .

Аз го питам,, Абе що толкова са скъпи ?''
И той ,, Ами нали там се прави по някаква специална технология ,мъховете как мислиш се слагат ? ''
Обяснява ми някви ленти, голяма машина . :o


Сряда, 26.03.2008 г. 10:46 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Да на Хубавка дадох по 14 лв за уплътненията (нови) и по 2лв за перцата (втора ръка). Одавна разбрах че в тия магазини се гаврят с хората. Ето при вас уплътненията са на двойна цена. Тук пък спирачна помпа е 120лв, като в Монтана е 80-90лв.


Сряда, 26.03.2008 г. 11:55 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 18:31 ч.
Мнения: 31
Местоположение: Русе
Мнение 
И аз махнах плата Изчистих местото и в улейчетата сложих уплатнение за дограма Като вдигнах стъклата те си го доуплатниха Стана супер Не ми тракат стъклата и не ми духа Ако искаш пробвай Аз съм доволна

_________________
Жената зад волана е като звездата в небето Ти нея я виждаш-тя тебе не


Четвъртък, 27.03.2008 г. 22:14 ч.
Профил
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 334
Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
Мнение 
mimoz@ написа:
И аз махнах плата Изчистих местото и в улейчетата сложих уплатнение за дограма Като вдигнах стъклата те си го доуплатниха Стана супер Не ми тракат стъклата и не ми духа Ако искаш пробвай Аз съм доволна


С лепило ли го сложи уплътнението(за дограма(нали за това дето го слагат на алуминиевата)) ?... дълбочината същата ли е всмисъл подрязва ли се или си влиза цялото в улея на гуменото уплътнение?

ПС: ...на няколко парчета ли го слага,че доколкото си спомнян основата на уплътнението е нещо като пластмаса и е твърдо...(съмнявам се да може да се огъне по заоблените краища на вратата)


Четвъртък, 27.03.2008 г. 22:21 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 18:31 ч.
Мнения: 31
Местоположение: Русе
Мнение 
Не съм слагала никакво лепило То си има лентичка като я махнеш това е лепилотоШирината на уплатнението е точно по размера А то се къса нещо като дунапренено е Продават ги в практикер Цената е 2-3лв и стига за двете даже остава Става въпрос за улейчетата където беше тоя плат После като вдигнеш стъклото и то си се доуплътнява Ширината на уплатнението мисля че беше 9мм

_________________
Жената зад волана е като звездата в небето Ти нея я виждаш-тя тебе не


Събота, 29.03.2008 г. 14:00 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Това явно е от тия дунапренените уплътнителни ленти. Аз пробвах, но не постигнах желания ефект, защото уплътненията бяха станали много твърди и навсякъде имаше много голям луфт.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 11.04.2008 г. 16:44 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Сряда, 09.04.2008 г. 14:25 ч.
Мнения: 22
Мнение 
Най-лошото е че с нови уплътнения джамовете-тия дето се отварят пак тракат .
Канала на уплътнението е с пъти по широк от дебелината на стъклото.
Смених тези на вратите с опелски от Капка две врати, тези на прозорците с такива мъхести, и сега като ида на автомивката после трябва да сядам с неопрена вътре :evil:


Петък, 18.04.2008 г. 13:19 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
При мене спряха да тракат. А на мивка ми изпускаше точно от уплътненията на стъклата. Тези на вратите като ги смених с ладови, има малък отвор само на едно място и то просто не ми се занимава да закривя малко ламарината на купето, иначе и това може да изчезне.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 18.04.2008 г. 13:28 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 24 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов