Автор |
Съобщение |
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
ръжди
И тъй въпроса рано или късно се опира до проблема- рамата изгнива , пробива се ,гредите ръждясват.... неприятна работа. При такъв проблем майсторите до скоро препоръчваха "смени купето", "смени трабанта" и най-често "смени марката". Ако не минем на третия вариант ,обаче проблема не се решава щото ако сте забелязали вече все по няма читави, неизгнили от долу трабанти на пазара.И трябва да се мисли какво ще правим с наличното щом сме решили да търкаляме трабантчета още дълго. Който има идея как да се спаси и подсили рамата която е захапана от ръжда да споделя. Очевидно ръждата не може да се спре ,но сигурно може да се кърпи и укрепва.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Вторник, 12.02.2008 г. 00:40 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Майстора е прав.Смени марката.Борбата с ръждата в кола,правена по технология от преди 30+ години,е загубена кауза.
Другия вариант-карай го докато изгние тотално и се прекърши на две.
|
Вторник, 12.02.2008 г. 00:44 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Решение винаги има. Въпроса е дали си струва. Защото ако трабанта е изгнил като швейцарско сирене, никой майстор няма да се хване да кърпи N на брой дупки на пода, калниците, праговете и т.н. Може да ги кърпиш сам, но трябва адски много свободно време. При мен главно праговете са изгнили и ще ги подменя при първа възможност с нови.
|
Вторник, 12.02.2008 г. 00:52 ч. |
|
|
racer
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:08 ч. Мнения: 34 Местоположение: Добрич/София
Automobile: трабант 601,ваз 2108
|
Re: ръжди
колега,твоя трабант със сигурност е 85 година нататък-на по-старите им гният само праговете-а за това има перфектно решение-затоплена грес и изгоряло двигателно масло-наливат се от единния край,като другия се запушва,за да не изтича-това естествено става на наклон.и праговете стават практически вечни-това на опел и на лада много го правят хората,за да си спасят колите.
|
Събота, 23.02.2008 г. 17:30 ч. |
|
|
ЧеФи
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:38 ч. Мнения: 37 Местоположение: София
|
Това и аз го знам,ама каде са дупките през който се налива маслото?Те трябва да са от двата края на прага,ама при мен ги нямя.То тогава трябва да махам калниците и да го налея.
|
Събота, 23.02.2008 г. 17:38 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Това с маслото е било актуално през дивия комунизъм, когато на всеки магазин е имало една голяма табелка "НЯМА". В момента има антикорозионно спрейове, които вършат по-добра работа и не миришат на умряло.
|
Събота, 23.02.2008 г. 20:05 ч. |
|
|
wartburg_mashine
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:37 ч. Мнения: 33 Местоположение: Габрово
|
Ултимейт в момента е състоянието ни е на див капитализъм,само да те питам този спрей къде ще го завреш че да покрие цялата вътрешна повърхност на прага.200 грама прегоряло двигателно масло в праговете няма да ти смърдят на умряло а пък вършат голяма работа
|
Събота, 23.02.2008 г. 20:16 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Ако трябва ще ида на село да пръскам боди с компресор, но няма да си наливам масло в праговете.... Сега като смятам новите, мисля хубаво да ги намажа с грунд и боди отвътре и отвън, за да съм сигурен, че няма да ръждясат.
|
Събота, 23.02.2008 г. 20:32 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
дупки има и в купато, като си махнеш кечетата се виждат ,лошото е че от там вони та се нетрае дори и от тези спрейове а за горяло масло не ми се мисли.
между другото на спрея пише че спира по-нататъшното развитие на корозията, демек аз го разбирам че тръгнала да ръждясва греда я консервира. Доста неправдоподобно звучи ма хубаво щеше да е истина.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Събота, 23.02.2008 г. 20:44 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Незнам какви са тия митове за мокрите кечета. Аз моя от октомври не съм го спирал за повече от ден-два. Тия дни погледнах положението
сериозно моро е само под задната седалка и то това най вероятно е някакъв теч от пода като мина през локва. Отпред нищо му няма. Явно извода е яко силикон и нови уплътнения навсякъде.
|
Събота, 23.02.2008 г. 22:51 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Имах предвид ,че между гредите и купето нормално има комуникация- има си дупки през които също може да се впръскват консервиращи средства и оттам си вони ако сложиш горяло масло ,а не че е изгнил пода. а той моя че е изгнил изгнил е ама тва е друга тема.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Събота, 23.02.2008 г. 23:04 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: ръжди
Омразна ми да го пускам това съобщтение по 10 пъти но върши идеална работа така,че ето го: Ти недей така ,че имах подобен проблем но аз бях изгнил от всякъде но си купих прагове сменени са колата е цялостно изкърпена и похарчих над 100 кинта за да ги опазя. Сега са студено поцинковани 2 слоя от вътре и от вънка и 2 слоя грунд на кръпките и праговете и заварките и сега целия под от долу е намазан с 2 слоя грунд както и калниците. Разбира се беше изчистена от долу колата идеално и сега намазвам и бодито и след като ги изолирам с масло устоичив силикон и ги напълня с масло не мисля ,че повече ще гният това е махимум защтита и саветвам всеки да постапи като мене по добре от това мисля ,че неможе!
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Понеделник, 30.08.2010 г. 01:06 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: ръжди
Темата е малко стара, на да кажа и аз. От моя опит със кръпки и смяна на разни елементи мога да ви кажа, че като се завари праг или греда и изобщо като се заварява, около всяка заварка в радиус от около 1 см някъде всички бои, грундове, бодита и защити дори поцинкованото прогарят от температурата на заваряване и после ръждясват праговете отвътре навън
Затова след кърпеж се вкарава в сложената греда вътре един малък специален маркуч и под налягане в прага се разпръсква консервант.
Освен това е задължително дори тогава да се разпробие въпросната греда или праг за да диша, защото вода там винаги ще влиза.
Поздрави.
|
Вторник, 31.08.2010 г. 09:29 ч. |
|
|
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Re: ръжди
Siso,кога ще кърпим моя Трабант,че времето се разваля и идва зима?
|
Вторник, 31.08.2010 г. 15:30 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: ръжди
Ще видя какво казват по новините тази вечер и ще гледам да ти звънна тази седмица.
|
Вторник, 31.08.2010 г. 15:57 ч. |
|
|