Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Китосване и боядисване
Предстои ми цялосно пребоядисване на трабанта. Ще го правя сам - на улицата с компресор и любителски пистолет. Горе-долу разбрах каква е процедурата, но имам малко въпроси.
Дуропласта ще го матирам със шкурката, отгоре шприц и след това боя. Как стои обаче въпроса с металните елементи, по които има ръжди? След като изчистя ръждата и я намажа с преобразувател, трябва ли да пръскам грунд или направо шприц или нормален кит (по-скоро кит, защото едва ли ще е гладко)?
Този въпрос стои особено за броните и престилката под предната броня - там има доста ръжда.
Как се боядисват задните стопове?
Също така съм свалил калниците. С какво е най-добре да ги залепя - обикновен силикон, монтажно лепило (това дето пак е като силикон) или нещо друго?
Приблизително какво количесто шприцкит, боя (акрилна) и лак отива за да се боядиса трабанта?
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 21.07.2010 г. 20:17 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Китосване и боядисване
За лепенето на калниците ти препоръчвам единствено Bison Montagekit, продават го и в практикер и в бриколажа. Недей да слагаш нитове освен на фабричните места на веждите. Основите на стоповете се пръскат с основа за пластмаса няколко пъти и чак след това пръскаш обикновената боя. За Росинант отидоха 3 л. акрилна боя, остана и за корекции. Пред мен е и касовата бележка оттогава: фюлер B-Express 1л; втвърдител Е-224 0.250 мл; разтворител U8229 0.150 мл.
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Сряда, 21.07.2010 г. 22:21 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Китосване и боядисване
Васко Не го прави на улицата, да е в двора поне, ще мине някоя мотопедка и ще вдигне всичкия боклук на боядисаното.
Второ: ти си мазал с мечето, трябва някак да стигнеш до оригиналната боя. Аз мисля, да не търкам, ами да използвам пистолет за горещ въздух и да видя дали ще стане така. Продават най-различни грундове за голия метал в магазините за автобои. След тях кит, ако трябва и после шприц. Дуропласта: ако успееш да матираш оригиналната боя става, няма смисъл да го шкуриш до истинския му кафяв цвят, освен ако не е много зле оригинаната боя .
За количество зависи от боята и майстора.
Към боите трябва и някакъв втвърдител, така че като я купуваш ще разпиташ продавача за това.
Дуропласта може и с Акрил да го залепиш. Всъщтност той не се лепи, ами се уплътнява, това което го държи са нитовте и винтчетата. Така че, ти реши с какво да го уплътняваш.
Поздрави.
|
Петък, 23.07.2010 г. 13:29 ч. |
|
|
NEMESIS
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 17.06.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 11 Местоположение: Plovdiv
|
Re: Китосване и боядисване
За залепване на дуропласта ти препоръчвам полиуретаново лепило. Предлагат се такива с различна еластичност. С такива лепила се лепят автомобилните стъкла. Захващат супер здраво към всякакви материали и дават достатъчно време за работа преди да почне да засъхва. Аз съм ползвал такова лепило на Emfi и съм много доволен. За местата с ръжда ти препоръчвам ръждопреобразувател на Wurt. Малко е скъп, но няма нищо общо с обикновенните. В Пловдив се продава наливно на 10лв за 100гр. които ще са ти достатъчни за цялата кола. Върху него може да се боядисва директно без никаква допълнителна обработка. За боядисването доколкото знам ако изкаш акрилна боя трябва преди това да покриеш старата с подходяш филер иначе има опасност старата да се надигне.
|
Вторник, 27.07.2010 г. 22:07 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Китосване и боядисване
Колеги дойде време да пиша и в тази тема,защото тази седмица ще боядисваме моя Трабант аз съм го изжкурил целия но имам малко вапроси: 1. Понеже имаше дупчици в дуропласта (дупчици в боята) и сам ги заравнил и стигнах до самия дуропласт с какво да третирам първо,какви количества от къде и за,колко пари преди да се боядиса) 2. казаха ми че ще ми трябва максимум 3 кутии боя за целия Трабант ще ми стигне ли или колко кутии да взема. Ще са много благодарен ако някой ми отговори на тези въпроси,защото им дойде времето вече,пак багодаря!!! снимки на дуропласта: 1. http://kirilterziev.snimka.bg/automobil ... 4.204425062. http://kirilterziev.snimka.bg/automobil ... 4.204425823. http://kirilterziev.snimka.bg/automobil ... 4.204425844. http://kirilterziev.snimka.bg/automobil ... 4.19572347
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Понеделник, 06.09.2010 г. 22:00 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|