Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
Въпрос за алтернатор 
Автор Съобщение
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Въпрос за алтернатор
Като свалях двигателя си свалих и алтернатора и разбрах че му вие лагер и го разглобих за да го сменя, но видях че и четките ми са отишли
1. Може ли да купя някакви други четки които да "паснат" на отворите на старите
2. Как се сваля лагера откъм ремъчната шайба понеже като го разглобих се показа само задния лагер

П.П. Искам да попитам хората които са си сложили друг алтернатор с повече ампери (от някоя друга кола) дали са преправяли много.Трябва да си сложа с повече от 40 ампера заради музиката - например 60 (дали ще се тормози колата)
От коя кола ще стане най-лесно алтернатор

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Вторник, 30.03.2010 г. 09:49 ч.
Профил
N.Paunov
Аватар

Регистриран на: Вторник, 17.06.2008 г. 19:22 ч.
Мнения: 148
Местоположение: Димитровград
Skype: nikola.paunov
Automobile: 5xTt 600;4xWt 311
Мнение Re: Въпрос за алтернатор
Жигула


Вторник, 30.03.2010 г. 13:26 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Въпрос за алтернатор
Tой колко ампера е :)

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Вторник, 30.03.2010 г. 13:53 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Понеделник, 29.03.2010 г. 21:16 ч.
Мнения: 29
Местоположение: haskovo
Skype: t.dimova43
Мнение Re: Въпрос за алтернатор
При всеки демонтиран алтернатор се проверяват: четки,колектор,статорна намотка,реле
регулатор,всички диоди,лагери.Редовна профилактика на акумулатор.


Вторник, 30.03.2010 г. 20:29 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Въпрос за алтернатор
Е то аз така направих, но последно си зареждаше и сигурно е било въпрос на време да се скапе тотално (лагер, четки и какво ли още нещо, аз ако знаех че такава е работата бих взел от колегата garmini и алтернатора в комплект с двигателя, който впрочем ще чистя и тествам тези дни)

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Вторник, 30.03.2010 г. 22:08 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Въпрос за алтернатор
doofus написа:
1. Може ли да купя някакви други четки които да "паснат" на отворите на старите
2. Как се сваля лагера откъм ремъчната шайба понеже като го разглобих се показа само задния лагер

1. може ако паснат размерите на профила /новите трябва да се движат свободно в бакелита/ и дължината , както и дължината на меката жица да може да се запои - пробвай Евро 07 или Фуго.
2. Като измъкнеш предния капак от ротора легера излиза лесно. Трябва да махнеш ремъчната шайба преди това.
Съвет: внимавай с избиването на малкото лагерче, много е близо до графитния колектор и много лесно се чупи !


Сряда, 31.03.2010 г. 15:28 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение Re: Въпрос за алтернатор
Най важната подробност за четките е,че трябва да се уцели твърдоста им защото при по-твърди от колектора свършва той а те остават.Особено при този графитен колектор.

_________________
Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.


Сряда, 31.03.2010 г. 22:56 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч.
Мнения: 150
Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
Мнение Re: Въпрос за алтернатор
М даааа колегите за четките се произнесоха правилно както за размерите така и за тяхната твърдост.
Аз обаче ще си позволя да изкажа своето мение относно мощноста на генератора.
При положение, че сложиш по-мощен генератор двигателя ти неминуемо ще се натовари ти осезаемо може и да не го усетиш но джобът ти със сигурност понеже горенето :oops: . /Всички знаем, че за да извадиш нещо трябва да сложиш нещо и колкото повече искаш толкова повече трябва да даваш./ Що се отнася за генератора на жигула ами той е като твоя.
И все пак ако твърдо си решил да го сменяш аз бих препоръчал да се запознаеш добре с генератора, който ще ползваш.
1.Да не е много по-мощен от твоят /оригиналният/
2.Оборотите, кои са номиналните обороти при които работи генератора и след това подбиране на подходяща ремъчна шайба, щото оборотите му да са такива все едно си е задвижван от колата от коята е изваден!
И за финал [smilie=2beers] наздраве и наслука !

_________________
Преди години жените готвеха като майка ми, а сега пият като баща ми!


Вторник, 06.04.2010 г. 14:41 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Въпрос за алтернатор
Купих нови четки от магазина за 2т и ги сложих
засега ще кара с тях
но като усиля музиката и удари бас и колата спира :D все едно някой я дърпа назад

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Вторник, 06.04.2010 г. 20:54 ч.
Профил
Долен и зъл ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч.
Мнения: 227
Местоположение: Стара Загора
Мнение Re: Въпрос за алтернатор
Спира заради пада във волтажа. Колегите да кажат какъв кондензатор се слага, за да не прави така.

_________________
http://www.vbox7.com/play:b720d575


Вторник, 06.04.2010 г. 21:07 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Въпрос за алтернатор
Ще си сложа 1 фарад ама дали ще се оправи
нещо такова http://www.bulforum.com/index.php?showtopic=46720

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Вторник, 06.04.2010 г. 21:49 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч.
Мнения: 126
Местоположение: Монтана
Мнение Re: Въпрос за алтернатор
Аз съм с алтернатор от Форд фиеста годината не я знам точно понеже го свалях от двигател който беше демонтиран (мисля че е от фиеста 2 но не съм много сигурен) та сложих го именно заради графитния колектор който беше заминал.Алетернатора пасна като само смених ремъчната шаиба с тази на трабантовия стават точно без да се преправя , също и ушите за закрепване и ухото за натягане на ремъка паснаха без проблеми , на него си има реле регулатор и букса за кабелите като само свързах кабелите от буксата с тези на Трабанта който са си и това беше.Ампеража му е 45А като повече не ми трябваше , но друго искам да ти кажа Трабанта прави доста разлика ако му се сложи по мощен алтернатор и ще ти изяде и без това малката мощност.


Вторник, 06.04.2010 г. 22:21 ч.
Профил
Долен и зъл ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч.
Мнения: 227
Местоположение: Стара Загора
Мнение Re: Въпрос за алтернатор
Алтернаторът дърпа толкова мощност, колкото ток черпиш + някакви проценти заради кпд-то под 100. И 140 ампера да е като няма консумация ще товари двигателя пак колкото оригиналния. Нищо лошо няма в това да се сложи по-мощен алтернатор и двигателят няма да умре, освен ако не се пуснат твърде много консуматори.

_________________
http://www.vbox7.com/play:b720d575


Вторник, 06.04.2010 г. 23:07 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов