Автор |
Съобщение |
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Въпрос за алтернатор
Като свалях двигателя си свалих и алтернатора и разбрах че му вие лагер и го разглобих за да го сменя, но видях че и четките ми са отишли 1. Може ли да купя някакви други четки които да "паснат" на отворите на старите 2. Как се сваля лагера откъм ремъчната шайба понеже като го разглобих се показа само задния лагер
П.П. Искам да попитам хората които са си сложили друг алтернатор с повече ампери (от някоя друга кола) дали са преправяли много.Трябва да си сложа с повече от 40 ампера заради музиката - например 60 (дали ще се тормози колата) От коя кола ще стане най-лесно алтернатор
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Вторник, 30.03.2010 г. 09:49 ч. |
|
|
AdreNaLINE
N.Paunov
Регистриран на: Вторник, 17.06.2008 г. 19:22 ч. Мнения: 148 Местоположение: Димитровград
Skype: nikola.paunov
Automobile: 5xTt 600;4xWt 311
|
Re: Въпрос за алтернатор
Жигула
|
Вторник, 30.03.2010 г. 13:26 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Въпрос за алтернатор
Tой колко ампера е
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Вторник, 30.03.2010 г. 13:53 ч. |
|
|
geletto
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 29.03.2010 г. 21:16 ч. Мнения: 29 Местоположение: haskovo
Skype: t.dimova43
|
Re: Въпрос за алтернатор
При всеки демонтиран алтернатор се проверяват: четки,колектор,статорна намотка,реле регулатор,всички диоди,лагери.Редовна профилактика на акумулатор.
|
Вторник, 30.03.2010 г. 20:29 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Въпрос за алтернатор
Е то аз така направих, но последно си зареждаше и сигурно е било въпрос на време да се скапе тотално (лагер, четки и какво ли още нещо, аз ако знаех че такава е работата бих взел от колегата garmini и алтернатора в комплект с двигателя, който впрочем ще чистя и тествам тези дни)
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Вторник, 30.03.2010 г. 22:08 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Въпрос за алтернатор
1. може ако паснат размерите на профила /новите трябва да се движат свободно в бакелита/ и дължината , както и дължината на меката жица да може да се запои - пробвай Евро 07 или Фуго. 2. Като измъкнеш предния капак от ротора легера излиза лесно. Трябва да махнеш ремъчната шайба преди това. Съвет: внимавай с избиването на малкото лагерче, много е близо до графитния колектор и много лесно се чупи !
|
Сряда, 31.03.2010 г. 15:28 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Re: Въпрос за алтернатор
Най важната подробност за четките е,че трябва да се уцели твърдоста им защото при по-твърди от колектора свършва той а те остават.Особено при този графитен колектор.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Сряда, 31.03.2010 г. 22:56 ч. |
|
|
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Въпрос за алтернатор
М даааа колегите за четките се произнесоха правилно както за размерите така и за тяхната твърдост. Аз обаче ще си позволя да изкажа своето мение относно мощноста на генератора. При положение, че сложиш по-мощен генератор двигателя ти неминуемо ще се натовари ти осезаемо може и да не го усетиш но джобът ти със сигурност понеже горенето . /Всички знаем, че за да извадиш нещо трябва да сложиш нещо и колкото повече искаш толкова повече трябва да даваш./ Що се отнася за генератора на жигула ами той е като твоя. И все пак ако твърдо си решил да го сменяш аз бих препоръчал да се запознаеш добре с генератора, който ще ползваш. 1.Да не е много по-мощен от твоят /оригиналният/ 2.Оборотите, кои са номиналните обороти при които работи генератора и след това подбиране на подходяща ремъчна шайба, щото оборотите му да са такива все едно си е задвижван от колата от коята е изваден! И за финал наздраве и наслука !
_________________ Преди години жените готвеха като майка ми, а сега пият като баща ми!
|
Вторник, 06.04.2010 г. 14:41 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Въпрос за алтернатор
Купих нови четки от магазина за 2т и ги сложих засега ще кара с тях но като усиля музиката и удари бас и колата спира все едно някой я дърпа назад
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Вторник, 06.04.2010 г. 20:54 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Въпрос за алтернатор
Спира заради пада във волтажа. Колегите да кажат какъв кондензатор се слага, за да не прави така.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Вторник, 06.04.2010 г. 21:07 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Въпрос за алтернатор
Ще си сложа 1 фарад ама дали ще се оправи нещо такова http://www.bulforum.com/index.php?showtopic=46720
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Вторник, 06.04.2010 г. 21:49 ч. |
|
|
Krap4enski
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч. Мнения: 126 Местоположение: Монтана
|
Re: Въпрос за алтернатор
Аз съм с алтернатор от Форд фиеста годината не я знам точно понеже го свалях от двигател който беше демонтиран (мисля че е от фиеста 2 но не съм много сигурен) та сложих го именно заради графитния колектор който беше заминал.Алетернатора пасна като само смених ремъчната шаиба с тази на трабантовия стават точно без да се преправя , също и ушите за закрепване и ухото за натягане на ремъка паснаха без проблеми , на него си има реле регулатор и букса за кабелите като само свързах кабелите от буксата с тези на Трабанта който са си и това беше.Ампеража му е 45А като повече не ми трябваше , но друго искам да ти кажа Трабанта прави доста разлика ако му се сложи по мощен алтернатор и ще ти изяде и без това малката мощност.
|
Вторник, 06.04.2010 г. 22:21 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Въпрос за алтернатор
Алтернаторът дърпа толкова мощност, колкото ток черпиш + някакви проценти заради кпд-то под 100. И 140 ампера да е като няма консумация ще товари двигателя пак колкото оригиналния. Нищо лошо няма в това да се сложи по-мощен алтернатор и двигателят няма да умре, освен ако не се пуснат твърде много консуматори.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Вторник, 06.04.2010 г. 23:07 ч. |
|
|