Как се сменя маншон на кормилната кутия?
Автор |
Съобщение |
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Как се сменя маншон на кормилната кутия?
Интересуваме дали се сваля предния ресор?Иначе горе-долу си спомням как се правеше!
|
Четвъртък, 17.07.2008 г. 12:58 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Не се сваля нищо само се сваля гайката на хебела и тои се избива
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Четвъртък, 17.07.2008 г. 13:57 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Голямо блъскане пада трябва с лост да се натисне.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Четвъртък, 17.07.2008 г. 17:47 ч. |
|
|
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Навремето Shotik беше обяснил подробно как се прави тази манипулация,ам къде се изгуби този специалист по трабантите -незнам!
Последна промяна kiro на Петък, 26.02.2010 г. 18:50 ч., променена общо 1 път
|
Четвъртък, 17.07.2008 г. 22:38 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Не трябва лост и с блъскане не става.
Има скоби за тая работа,чертежи може да намериш на последните страници на ,,Аз ремонтирам трабант''
Със скоба за лагери не става, пробвах и се строши скобата па и хич не може да се захване добре .
Трябва ти голяма скоба за ябълковидни болтове.Вехтите трабантджии имат такива работи.
kiro ,тъй като вече си сменял маншона може да отвиеш голямата гайка и да опиташ с ръце .Ако при сглобяването е мазано грес не трябва скоба и излиза доста лесно.
Ресора за тая операция не е нужно да се сваля.Иначе в ,,Аз ремонтирам Трабант'' си пише подробно .
Сещам се ,че имаше начини да се блъска и с някви дървени трупчета .Но според мен така много се прецаква кормилната кутия .
|
Петък, 18.07.2008 г. 09:35 ч. |
|
|
gron
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч. Мнения: 45 Местоположение: в софия къде другаде
|
какви лостове какви трупчета.
прави се от двама души
сваляте резервоара като го затваряте предварително. след това охлабвате гайката да се изравни с челото - има контра на шайбата разконтряте.
втория човек в колата завърта волана плътно надясно и задържа.
след това с чук поне 800 грама може и килограм удряте но през парче от по мек метал месинг бронз алумин.
с резки отсечени удари най много 2 3 пъти, трябва да охлаби и развивате и сменяте.
разстоянието между гайката и калника е достатъчно за замах
_________________ има ли смисъл като нема значение
|
Петък, 18.07.2008 г. 18:36 ч. |
|
|
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Маншона е сменен успешно!Благодаря на всички за съветите!
|
Петък, 25.07.2008 г. 08:52 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
за маншона на кормилната кутия става въпрос нали? на мен ми се скъса итърсех как се сменя ама нещо не можах да разбера.а тази скоба на струг ли се прави и долу горе колко пари излиза
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 17:07 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Все пак не се ли продава на битака някаква скоба, с която да стане без чук и разглабяне на половината кола?
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 21:46 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Скобата се прави на фреза.Става и за ябълковидните болтове.Не е лошо да се свали цялата кутия да се измие с бензин и да се гресира както трябва.
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 23:09 ч. |
|
|
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Как се сменя маншон на кормилната кутия?
Пак ми се скъса маншона на крмилната кутия и трябва да го сменя. Искам само да попитам дали трябва да разкачам ябълковидният болт на дясното колело към шенкела?
|
Петък, 26.02.2010 г. 18:24 ч. |
|
|
gron
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч. Мнения: 45 Местоположение: в софия къде другаде
|
Re: Как се сменя маншон на кормилната кутия?
не .
_________________ има ли смисъл като нема значение
|
Петък, 26.02.2010 г. 20:01 ч. |
|
|
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Как се сменя маншон на кормилната кутия?
Съжалявам ,че пак повдигам темата,но един майстор ми беше казал ,че на маншона преди монтажа е трябвало да се направят дупки.Верно ли е това и ако да,какви трябва да са дупките?
|
Петък, 26.02.2010 г. 21:57 ч. |
|
|
gron
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч. Мнения: 45 Местоположение: в софия къде другаде
|
Re: Как се сменя маншон на кормилната кутия?
е това не го бех чУвал. и на мен ми е интересно къде трябва да се направят. че аз го слагах 1 към 1 по описания начин. а и гледам в другата тема търсиш оригинален немски. предполагам си даваш сметка че от разпада на ГДР /за съжаление / минаха 20 години. и да е нов - каучука ще е остарял. така че взимаш и слагаш каквото има на пазара. ако имаш време потърси някаква замяна от друг автомобил. все пак са подобни неща
_________________ има ли смисъл като нема значение
|
Петък, 26.02.2010 г. 22:17 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Re: Как се сменя маншон на кормилната кутия?
Предполагам идеята на "майстора" е,че когато се сгъва и разгъва маншона трябва да влиза или излиза въздух.Това ще е вярно само ако става много бързо.Когато се пробие маншона ще изтича от него грес и ще влизат мизерии.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Петък, 26.02.2010 г. 22:45 ч. |
|
|