Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Автор |
Съобщение |
biser
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 31.01.2010 г. 19:19 ч. Мнения: 27 Местоположение: Dren
Skype: elektro36
Automobile: Trabi 601 Combi
|
Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Искам Трабито да си оста не с 600 кубиковия двигател.Иначе приемам вцякакви идеи за промени в всмукателната и изпускателната система.
Със спортен филтър става 29HP ама на ме ми трябват повече.
Искам идеи за окачването
|
Понеделник, 01.02.2010 г. 19:40 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
По горе има тема за форсиране на двигателя.Ама с какво смяташ да го състезаваш тоя Трабант.С москвич осмак ли или тико. Да стане, да стане още някой кон от горе. Не ми звучи като идеалната кола за стрийт рейсинг.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Понеделник, 01.02.2010 г. 20:34 ч. |
|
|
biser
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 31.01.2010 г. 19:19 ч. Мнения: 27 Местоположение: Dren
Skype: elektro36
Automobile: Trabi 601 Combi
|
Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
няма да се състезавам искам просто като му натисна газта да ме лепи за седалката и да е малко по бърз.Не искам да го разпилвам заради разхода и живота на вала имам идея за турбината за охлаждането да мине през интеркулер и да сложа във филтъра и се надявам да стане това което искам. Идеи за окачването още няма !HELP!
|
Понеделник, 01.02.2010 г. 21:20 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Интеркулер е за охлаждане на въздуха, който е сгъстен от турбото на колата. Къде видя интрекулер при трабанта и приложението му? Спорния филтър, генерация, високооктановия бензин и т.н качват малко. Не се знае колко коня, не е мерено на дино. Колата върви чувтсително по-добре със всички тия неща, но е далеч от лепенето за седалката.
Имам трабант със спортен филтър, права генерация и купе олекотено на половина. До 50-60 наистина лепи за седалката и до там.... И като гледам клипчетата които съм направил ускорението е като на най-обикновена кола, просто има илюзия заради твърдото окачване и това че е кабрио.
Не че не харесвам трабанта, просто силата му не е в спорта и високите скорости... Не и без смяна на почти сичко с такова от друга кола. Или сериозен тунинг, който включва една камара чертежи, пилене, полиране и т.н неща, които не са нито лесни, нито евтини.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 01.02.2010 г. 21:54 ч. |
|
|
biser
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 31.01.2010 г. 19:19 ч. Мнения: 27 Местоположение: Dren
Skype: elektro36
Automobile: Trabi 601 Combi
|
Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
| | | | theultimate написа: Интеркулер е за охлаждане на въздуха, който е сгъстен от турбото на колата. Къде видя интрекулер при трабанта и приложението му? Спорния филтър, генерация, високооктановия бензин и т.н качват малко. Не се знае колко коня, не е мерено на дино. Колата върви чувтсително по-добре със всички тия неща, но е далеч от лепенето за седалката.
Имам трабант със спортен филтър, права генерация и купе олекотено на половина. До 50-60 наистина лепи за седалката и до там.... И като гледам клипчетата които съм направил ускорението е като на най-обикновена кола, просто има илюзия заради твърдото окачване и това че е кабрио.
Не че не харесвам трабанта, просто силата му не е в спорта и високите скорости... Не и без смяна на почти сичко с такова от друга кола. Или сериозен тунинг, който включва една камара чертежи, пилене, полиране и т.н неща, които не са нито лесни, нито евтини. | | | | |
theultimate вместо турбо ще исползвам турбината за парното а парното ще е електрическо за това ми е интеркулера
|
Понеделник, 01.02.2010 г. 22:14 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Турбината на трабанта е за да охлажда двигателя, не за парно. Парното е просто начин да се оползотвори топлия въздух от охлаждането.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 01.02.2010 г. 23:05 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
|
Понеделник, 01.02.2010 г. 23:20 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
|
Вторник, 02.02.2010 г. 00:00 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
... е напълно възможна! На тези коли въздухозасмукващата система е зверски усложнена и осакатява колата! При трабанта не чак толкова, но при вартбурга е трагдедия. Това е правено най-вече за заглушаване на шума, и разбира се за умишлено "скопяване" на мотора, да не вдига високи обороти. Всеки който е карал Трабант/Вартбург със спортен филтър ще ви каже че разликата във вървенето е осезаема, а за да е такава разликата в мощноста със сигурност не е 1 конска сила, а повече.
|
Вторник, 02.02.2010 г. 00:28 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Ивак, на моя като му сложих спортен филтър и разликата беше осезаема, да. Ама как пък човек може да каже 29 коня с точност.Освен това 26к.с е по-документи.веднъж карах трабанта за кратко без ремък - много бягаше...Т.е неговите 26коня на колелата са сигурно 20..Т.е със спортен филтър да станат 22-23.Максимум...Ама така точно да се назове 29 е малко несериозно.
А и тия истории с интеркулъра са много магически..
|
Вторник, 02.02.2010 г. 01:17 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
По клиповете със стоков вартбургов мотор (~55 коня) се вижда, че върви колкото нормална кола с ~90 коня двигател, каквито по пътищата бол. Но пък е много по-забавно от такава кола. От тук нататък всеки сам може да си направи извода за какво лепене за седалката говорим с оригиналния двигател. 35-40 коня го дават с някакъв брутален заводски тунинг, а тук някои се опитват да ги постигнат с аксесоари от Илиенци и части от местната морга....
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 02.02.2010 г. 01:37 ч. |
|
|
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Филтърът, разбира се, е хубаво нещо, ако е последното, което направиш по тунинга, а не първото Най-добре, като не искаш да отваряш мотора, си направи изпускателната система, както е по книжките, после си сложи някакъв много истински карбуратор и чак тогава "спортен филтър", ама пак истински, не гъбка за миене на чинии Така ще имаш едно поотпушено двигателче, което и да си е 26 коня, ще си върви хубаво, ама чак пък за сокак-кошия... Ето тука едно тестче на дино с различни филтри правено в Хеед. Мнението от VW клуба: | | | | gas написа: направихме въпросния тест,като 'изтичахме' колата(vw polo 1.1 50кс) 4 пъти:с чисто нов обикновен филтър,нов спортен за в кутията,с конусен както и без никакъв.резултатите показаха близо 10% повишаване м/у обикновения и спортния за в кутията.клипа с обикновения филтър,не можа да се качи,утре ще пробвам пак.ето ги другите. стандартен филтър-32.7кс 'утре' спортен за вграждане в кутията:35.1кс http://www.vbox7.com/play:acb0e8a9без филтър:35.2кс http://www.vbox7.com/play:b2a40883с конусен,директно в/у карборатора,показателите са по-добри,от колкото без филтър-35.5кс http://www.vbox7.com/play:2e3e2d4c | | | | |
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 5&start=15
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
Последна промяна DEYAN IYI на Вторник, 02.02.2010 г. 14:53 ч., променена общо 1 път
|
Вторник, 02.02.2010 г. 12:55 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
И каква е разликата между хубавото филтърче тип гъбка и този от 20 лева? Аз ще ти кажа - скъпия филтър ще пуска по-малко боклуц, нищо повече.
|
Вторник, 02.02.2010 г. 14:42 ч. |
|
|
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Ми именно това му е идеята на скъпия филтър - да пуска въздух и да задържа боклуци Иначе и с тромпети става, дори без цедка. Ама първо си запушваш карбуратора, после си вкарваш абразив в двигателя - като при двутактовия отива при всички части дето се движат, знаем защо. Аз не бих си причинил делизорна подобна мизерия, още повече, ако знам колко пари, време и емоция съм вложил в един глупав двигател.
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Вторник, 02.02.2010 г. 14:50 ч. |
|
|
biser
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 31.01.2010 г. 19:19 ч. Мнения: 27 Местоположение: Dren
Skype: elektro36
Automobile: Trabi 601 Combi
|
Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Хора вие сте прави ще му сложа спортен филтър и това е.Даите идеи за за спортно окачване и изпускателна система.И наточване на външен вид разбирасе.
П.С Ако има някои тук с Трабант които е с оригинален двигател и повече от 26-29 коня да пише.
|
Вторник, 02.02.2010 г. 14:56 ч. |
|
|