Напиши нова тема Отговори на тема  [ 163 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Следваща
Премиера на новия Трабант с електродвигател 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 05.05.2008 г. 13:03 ч.
Мнения: 1
Мнение Re: Премиера на новия Трабант с електродвигател
Здравейте :) ако на някой му е интересно може да погледне над какво работя в момента

http://www.ev-bg.com/wordpress/?lang=bg

www.ev-bg.com


Петък, 04.12.2009 г. 12:55 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 17.11.2009 г. 11:15 ч.
Мнения: 16
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Премиера на новия Трабант с електродвигател
Разгледах в детайли работата ти дотук. Ще си позволя да дам идея за електродвигатели, които са ЕВТИНИ, ЛЕКИ, МОЩНИ, ДОСТЪПНИ и взаимозаменяеми. По-конкретно използване на няколко (4 или 5) двигателя в пакет, отколкото един. Не искам да се бъркам в начинанието, но давам идея, върху която си струва да се помисли. Хубавото на идеята е, че решава проблема с мотор и КОНТРОЛЕР по много елегантен начин, а именно: можеш да си ги купиш винаги, по всяко време и на доста добра цена. Ето, убеди се сам:

Това е въпросният двигател:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... (eq:_70-55)
По данните му се вижда, че отдава 6,5 киловата с около 48V захранване. Вместо един голям, можеш да зацепиш 4 или 5 такива. Общата мощност ще е минимум 30kw за 5 мотора.
ТТ данни - 130 оборота на волт, 20-48 волта напрежение, около 130 ампера ток.... останалите си ги пише. Това е БЕЗЧЕТКОВ и БЕЗКОЛЕКТОРЕН двигател. Няма четки, няма триещи се части (освен два лагера). Невъзможно е да бъде претоварен, заради принципа му на работа - докато не отчете прехвърляне на магнитното поле, не подава импулс към следващата група намотки. ;)

А това е контролерът към него:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... shless_ESC

Това е програмираща карта към контролера:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... ing_card__
С нея се настройва работата на контролера според нуждите - бърз или мек старт. Елспирачка или не, максимален ток, обороти и прочие...

Този сайт е за хоби-ентусиасти и по-специално радиоуправляеми самолети, вертолети и други подобни. Аз също се занимвам с подобни неща...


Петък, 04.12.2009 г. 13:51 ч.
Профил
Пърпоранчо
Аватар

Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч.
Мнения: 430
Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
Мнение Re: Премиера на новия Трабант с електродвигател
Спам

_________________
www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51
www.pathologie.de/startseite/
www.esp-pathology.org/home
www.bpa-pathology.com
www.bgpathology.org/
www.patolog.ru/
www.ascp.org/content
publications.iarc.fr/
Трабантозавър


Последна промяна филип3 на Събота, 09.01.2010 г. 23:21 ч., променена общо 10 пъти

Петък, 18.12.2009 г. 01:17 ч.
Профил YIM WWW
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Премиера на новия Трабант с електродвигател
Пусни текста на разбираем език - доста хора (включително и аз) не знаят немски.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 18.12.2009 г. 01:45 ч.
Профил
Пърпоранчо
Аватар

Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч.
Мнения: 430
Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
Мнение Re: Премиера на новия Трабант с електродвигател
Спам

_________________
www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51
www.pathologie.de/startseite/
www.esp-pathology.org/home
www.bpa-pathology.com
www.bgpathology.org/
www.patolog.ru/
www.ascp.org/content
publications.iarc.fr/
Трабантозавър


Последна промяна филип3 на Събота, 09.01.2010 г. 23:21 ч., променена общо 1 път

Петък, 18.12.2009 г. 22:00 ч.
Профил YIM WWW
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение Re: Премиера на новия Трабант с електродвигател
Има много лесно решение - пишеш си го в текстов файл, и като си готов - copy/paste. После само слагаш линковете и усмивките. :)


Петък, 18.12.2009 г. 22:04 ч.
Профил
Пърпоранчо
Аватар

Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч.
Мнения: 430
Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
Мнение Re: Премиера на новия Трабант с електродвигател
Спам

_________________
www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51
www.pathologie.de/startseite/
www.esp-pathology.org/home
www.bpa-pathology.com
www.bgpathology.org/
www.patolog.ru/
www.ascp.org/content
publications.iarc.fr/
Трабантозавър


Последна промяна филип3 на Събота, 09.01.2010 г. 23:21 ч., променена общо 3 пъти

Петък, 18.12.2009 г. 23:27 ч.
Профил YIM WWW
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 17.11.2009 г. 11:15 ч.
Мнения: 16
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Премиера на новия Трабант с електродвигател
Спор няма, коалта е едно малко бижу. И всички удобства, с които е снабдена са си точно на място. Само да не бяха тези 20 хиляди ойро...
Но може и да греша за тях. Някой има ли идея колко ТОЧНО (или поне приблизително) ще струва този автомобил?
В един от по-горе посочените линкове казват 20 000... Това най-вероятно ще убие цялата идея още в зародиш.

Изображение

Ако се окаже истина, то става безпредметно да се гадае бъдещето на този Трабант. Ще се превърне в скъпа играчка с евтин произход за временно забавление на мамини синчета и дъщерички... Тъй си мисля аз.


Събота, 19.12.2009 г. 10:16 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Премиера на новия Трабант с електродвигател
Еми толкова ако е пак бива.Не че ги имам де.Ама колко очаквате да струва.Едно време нашят е купуван за 4000лв.Ама ладите са били към 5000-6000лв.Зазовет 3000лв.Демек Трабантите не са били много по-евтини от по луксозните коли.Тогава стойнотта на парите беше друга.Чисто нова панелка в квартал на Стара Загора беше 6000лв.Да кажем ,че 1лв тогава струва 10 сегашни.Грубо. Ще рече 40 000 лв/20 000евро/Там нейде.
Ще чакаме 5-6години да поевтинеят малко и ще купуваме с кредит.Кво да праиш.Мерак
Стига да стане наистина.Добре изглежда

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Събота, 19.12.2009 г. 21:56 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение Re: Премиера на новия Трабант с електродвигател
Жабок! :mrgreen:
Готин е! ;)

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Събота, 19.12.2009 г. 22:48 ч.
Профил ICQ
Пърпоранчо
Аватар

Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч.
Мнения: 430
Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
Мнение Re: Премиера на новия Трабант с електродвигател
Спам

_________________
www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51
www.pathologie.de/startseite/
www.esp-pathology.org/home
www.bpa-pathology.com
www.bgpathology.org/
www.patolog.ru/
www.ascp.org/content
publications.iarc.fr/
Трабантозавър


Последна промяна филип3 на Събота, 09.01.2010 г. 23:21 ч., променена общо 1 път

Понеделник, 21.12.2009 г. 02:17 ч.
Профил YIM WWW
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 17.11.2009 г. 11:15 ч.
Мнения: 16
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Премиера на новия Трабант с електродвигател
Тези 160 километра са предостатъчни като се има предвид предназначението на колата. Трабантите не са автомобили за дълги преходи. Дългото шофоране с тях е по-скоро изключение. Разстояние по-голямо от 100км, изминато с трабант си е изживяване отвсякъде... Идеята е колата да се използва в градски условия или най-много за преходи между две съседни населени места. Такива маршрути се изминават от над 90% от водачите. Никой не шофира повече от 100-120км дневно, освен ако не е служебно. Но тази кола очевидно не е предназначена за служебно използване...

Какви са лично моите наблюдения и мнение:
Използвам личната си кола ежедневно. Много често и за служебни нужди. Досега никога не съм успял да навъртя повече от 120-150 километра на ден в града. Обичайно маршрутът ми е не повече от 30-50км (отиване до службата, прибиране (всичко това умножено х 2, понеже карам и жената и респ. я прибирам вечер), пазаруване в някой по-централен магазин, евентуално гостуване при родителите ми и прочие). Това означава, че с едно зареждане ще мога да шофирам поне 3 дни, което ме устройва идеално. Но дори да се налага всеки ден да изчерпвам акумулаторите и да ги зареждам - че какво ми пречи? Прибирам колата в гаража, включвам я в тока и на сутринта разполагам с нови 160км...
През уикендите мога да се разходя до близък град или планина. Съгласете се, че ако човек реши да отдъхне някъде през почивните дни, изминаването на повече от 150км би било натоварване, а не почивка. През уикендите аз отскачам до едно летище в съседно градче, където си пускам самолетите и общо взето отдъхвам активно от изминалата нервна седмица. Отиване и връщане - 70км на ден. Демек - идеално!

Идеята на електро Траби е не да разполага с почти неограничени ресурси, а с такива, които са според нуждата. Това не е кола за всеки! Това е кола за хора, които имат НУЖДА от подобна концепция и начинът им на живот изисква подобен автомобил.

Почти съм сигурен, че стандартната идея ще бъде доразвита в концепция за оползотворяване на енергията, както това е факт в "Приус". Там при всяко отнемане на газта или спускане по наклон, се генерира ток (вместо да се трият накладки), който бива върнат обратно в акумулаторите.

При всичко казано дотук, обявената на този етап е безумна. Толкова струва Приус, който е съвсем друга бира. И като лукс, и като возия, и като всичко... Силно се надявам тези 20 000 ойро да бъдат редуцирани на около 10 000. Това би била добра цена за автомобил, който ще може да се използва 6-7 години (колкото е живота на батериите).

Понастоящем карам Дачия Сандеро с всички възможни екстри за модела. Цената й е точно 10 000 евра. Не бих похарчил повече от тази сума за автомобил, освен ако не е хибрид! За изцяло електрически също не ми се дават повече. Не защото не искам, а защото чисто практически нямам възможност да харча по повече от това на всеки 6-7 години. Предполагам, че германците (които първи ще "намажат" от новия трабант) мислят по аналогичен начин.


Понеделник, 21.12.2009 г. 10:05 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Премиера на новия Трабант с електродвигател
Не вярвам да свалят цената на половина.Германците ще са основния контингент , а за тях 20 000евра са сума която биха отделили за да купят наследника на Великата марка.

Мен най ми е интересно как ще направят парното

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Понеделник, 21.12.2009 г. 22:59 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение Re: Премиера на новия Трабант с електродвигател
Електрическо, както във Фиат Сейченцо примерно. ;)

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Понеделник, 21.12.2009 г. 23:41 ч.
Профил ICQ
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 17.11.2009 г. 11:15 ч.
Мнения: 16
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Премиера на новия Трабант с електродвигател
Или климатическо. :) Като в почти всеки дом. Това на този етап е най-ефективната система за отопление (охлаждане), ако изключим класическия принцип с топлата вода от двигателя, която така или иначе трябва да бъде охладена. Предполагам този проблем ще е решен доста по-елегантно. Контролерите генерират доста топлина и е възможно да се охлаждат с вода. Която пък да топли зимно време... само догатки. Сигурен съм в едно - за тази цена, новото трабантче най-вероятно е наблъскано до покрива с електроника и глезотийки.

А относо същата (цената), феновете на трабант в Германия не вярвам да са милиони... Да се разчита на такава група в маркетинговата стратегия на производителя е безумие. Впрочем, това се получава с всеки производител, дръзнал да направи реплика на някоя класика. Бръмбарите се оказаха непосилно скъпи и неудобни откъм пространство. Мини също "заклаха" репликата си с астрономическа цена. Фиат 500 не съм виждал наживо, т.е. след католипсва по улиците, значи не се купува... Всички тези примери казват едно - бива много да се внимава с целта, която определят производителите с толкова "капризни" продукти като репликите.
Случаят с Трабант-електро рискува да се окаже същия, като Трабант-4такта. Всеки е чувал, но никой не е виждал наживо. Защо ли?


Вторник, 22.12.2009 г. 10:02 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 163 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов