Автор |
Съобщение |
Frederik
Уж Трабантаджия
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 14:56 ч. Мнения: 168 Местоположение: гр.Благоевград
Skype: lotssan_bg
Automobile: VAZ 2101,Tt-600
|
Проблем с двигателя
Значи имам проблем с Трабанта незнам дали е от двг. или от нещо друго но когато тръгвам да потегля от место трябва няколко пъти да натиснеш съединителя някак си му помагаш да тръгне .. и само на първа може когато включиш втора почва да губи обороти и става по-бавно леко нагорнище едвам се изкачва къв може да е проблема също когато въртя коляновия вал на ръка адски лесно се върти..?
|
Четвъртък, 23.07.2009 г. 18:06 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем с двигателя
Сигурен ли си, че не са ти блокирали спирачките? Провери центровката, макар че ако е толкова зле, колкото го описваш, ще пали много трудно.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 23.07.2009 г. 18:33 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Проблем с двигателя
Да не би да си на един цилиндър! Пробвай при студен мотор побръмчи го леко да затопли угаси го и бутни двете свещи с ръка като предварително извадиш лулите трябва да са еднакво топли значи са работили ако не ще има разлика има проблем. Ще чакаме резултат за по нататъшни диагнози и проби. Успех!
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Четвъртък, 23.07.2009 г. 19:15 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Проблем с двигателя
Спирачките са . Абсолютно същия проблем и при мен миналата вечер. Тръгвам си нормално, ама нищо не става.Всмисъл все едно съм натиснал спирачка. Вдигнах по отделно предните колела и се оказа, че предно ляво е блокирало.
И сега съм разглобил съответното колело с много зор преди това за да махна барабана, щото е все едно натисната спирачката наполовина .
|
Петък, 24.07.2009 г. 09:10 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Проблем с двигателя
За спирачките пробата е най-лесна освободи колата от скорост и от ръчна на равен терен слез разлашкай напред-назад да усетиш да не затяга спирачката и това е виж при угасен мотор инерция има ли!
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Петък, 24.07.2009 г. 14:21 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем с двигателя
Пък на мене ми се случи зимата на сняг. Е....немаше тръгване без якото въртене на гуми
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 24.07.2009 г. 17:49 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Проблем с двигателя
Зимно време дръпната ръчна има вариант да е замръзнала вода в жилата на ръчната или по накладките и тогава е проблем!
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Петък, 24.07.2009 г. 20:21 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Проблем с двигателя
Ако работи на 1 цилиндър така няма мощност.Отскубни единия кабел от свеща докато работи и гледай-ако работата остане същата или угасне ясно-работиш н 1цилиндър,най-вероятно от някоя свещ.Ако само се влоши значи там си ок.Ако е спирачка помъчи се да минеш стотина метра поне-блокиралото колело се загрява.Вала се върти по-лесно от нормалното за трабанта или сравнено с четиритактов двигател.Възможно е да изпуска от нейде двигателя-омаслява ребрата
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Петък, 24.07.2009 г. 23:20 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем с двигателя
Обобщено с най-прости думи - или ти е блокирала някоя спирачка, или работи на един цилиндър.
Ако работи на 1 цилиндър - няма мощност, звука е по-накъсан и колата се форсира много бавно и тромаво. Откачаш първо само едната, после само другата лула и гледаш има ли промяна. Ако няма промяна - този цилиндър не работи. Или просто караш 5 минути и гледаш дали и двете свещи са топли. Студената свещ не работи.
Дали задържа спирачка - това можеш да провериш с бутане или просто като пуснеш по инерция колата.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 25.07.2009 г. 00:41 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Проблем с двигателя
Само внимавай като вадиш лулите на свещите при работещ двигател да не те изплющи тока не е опасно но е неприятно усещане
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Събота, 25.07.2009 г. 22:44 ч. |
|
|
Frederik
Уж Трабантаджия
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 14:56 ч. Мнения: 168 Местоположение: гр.Благоевград
Skype: lotssan_bg
Automobile: VAZ 2101,Tt-600
|
Re: Проблем с двигателя
Значи работи си на два цилиндъра, не съм я пускал по инерция че после едва тръгва днес си дойдех във градът понеже се разболях..когато слезна на долу ще видя за спирачките..също сложих 4 литра бензин и за има нема 1 километър изчезна..а пък по-рано когато го пусках по инерция по надолнище лека по лека спираше .. Мерси за съветите скоро ще пиша какво е станало..
|
Вторник, 28.07.2009 г. 17:27 ч. |
|
|
koce
Кара Wartburg 20 години.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
Re: Проблем с двигателя
4 литра за 1 км. тове си е 400литра на 100 км. Един танк гори по-малко. Явно нещо ти дави от карбуратора.
|
Вторник, 28.07.2009 г. 17:40 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем с двигателя
4л/1км = 400л/100км Преувличаваш. Обаче колкото и да е зле карба, центровката и т.н не може да гори толкова. Може да гори примерно 15/100, но това което ти си написал е ужасно много. Провери спирачките, особено ръчната. Дигаш колата на крик и въртиш по отделно колелата. Допустимо е да има съвсем леко усилие, но пак без много зор да можеш да превъртиш съответното колело на ръка.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 28.07.2009 г. 19:02 ч. |
|
|
Frederik
Уж Трабантаджия
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 14:56 ч. Мнения: 168 Местоположение: гр.Благоевград
Skype: lotssan_bg
Automobile: VAZ 2101,Tt-600
|
Re: Проблем с двигателя
Абе знам че малко преувеличих но гори доста от преди нещо се мъчи .. но ще проверя колелата и ръчната пък ще видим дали е от това или от друго
|
Вторник, 28.07.2009 г. 20:17 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Проблем с двигателя
При мен се оправи проблема.
Първо мислех , че е от предна лява.Задираше и я оправих, после се оказа че е от задна дясна. Оправих я и сега като бутна трабанта той се клати като е на скорост на едно място, всмисъл никога не е бил толкова свободен .
Чак му се чуда колко е свободен и лек .
|
Четвъртък, 30.07.2009 г. 10:34 ч. |
|
|