Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Въпрос за ДВГ 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 08.09.2008 г. 00:58 ч.
Мнения: 3
Мнение Въпрос за ДВГ
Здравейте от година и нещо не съм писал в форума пораду простата причина че си купих друга кола и станах като другите ...НО трабанта си го имам още и не го продавам .Жал ме е да го гледам на паркинга как седи та реших да го посабудя .Първо преди да си купя Хондата направих ремонт на Траби Бутала сегменти колянов вал саединител притескатевл лагер и още много други базици са на не повече от 500 км .Там въпроса ми е не съм го палил от година някъде дали се е прецакал двигателя.Акумолатора го съживих малко и другата болка загубих си ключа на багажника и за палленето как се пали без ключ...


Понеделник, 08.09.2008 г. 01:04 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
На двигателя нищо му няма. Карбуратора може да се е позапушил, а може и да не е, това ще го разбереш в процеса на каране. Относно паленето. Много зависи какъв модел ти е контактния ключ. Моя е 1983г. и волана за заключва като завъртиш ключа назад. На новите май е автоматично като на нормалните коли. Тоест или ти трябва ключа или изобщо махаш целия контактен ключ. На кабриото съм без него и няма никакъв проблем. Отзад би трябвало да имаш 4 кабела. 2 от тях ги връзваш с някакво ключе за даване на контакт, другите два - с бутонче за палене. Бутона става какъвто и да е, ключето е хубаво да е малко по яко. Трябва да си удължиш кабелите и да монтираш бутоните на таблото. Не съм сигурен, но мисля че има вариант да се свали плочката с жиците дето е на гърба на контактния ключ и вместо с ключ, да се върти с отверка. Свали я и опитай.


Понеделник, 08.09.2008 г. 11:15 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч.
Мнения: 150
Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
Мнение Re: Въпрос за ДВГ
М даааа ако е само да го запалиш извади контактното тяло държи се на 2 скоби и с отвертката иначе кабелите червен ти е + към него черно-син за контакт и допираш чрено-червен за стратера


Вторник, 07.07.2009 г. 12:36 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Въпрос за ДВГ
Двигателя не мисля че му се е прецакало нещо.

Преди да запалиш може да отвиеш свещите, пръскаш малко бензин(смесен бензин с двутактово маслко ) и леко въртиш перката за да пораздвижиш коляновия вал.

Все пак най-добре ще е да се разглоби да не би да има ръжда вътре.

За ключа.
Или намираш ключовете или ще сменяш всички патрони с на някой трабант от морга или ще палиш така както казаха колегите .


Сряда, 08.07.2009 г. 12:34 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов