Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
ivaivalito
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 08.09.2008 г. 00:58 ч. Мнения: 3
|
 Въпрос за ДВГ
Здравейте от година и нещо не съм писал в форума пораду простата причина че си купих друга кола и станах като другите ...НО трабанта си го имам още и не го продавам .Жал ме е да го гледам на паркинга как седи та реших да го посабудя .Първо преди да си купя Хондата направих ремонт на Траби Бутала сегменти колянов вал саединител притескатевл лагер и още много други базици са на не повече от 500 км .Там въпроса ми е не съм го палил от година някъде дали се е прецакал двигателя.Акумолатора го съживих малко и другата болка загубих си ключа на багажника и за палленето как се пали без ключ...
|
Понеделник, 08.09.2008 г. 01:04 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
На двигателя нищо му няма. Карбуратора може да се е позапушил, а може и да не е, това ще го разбереш в процеса на каране. Относно паленето. Много зависи какъв модел ти е контактния ключ. Моя е 1983г. и волана за заключва като завъртиш ключа назад. На новите май е автоматично като на нормалните коли. Тоест или ти трябва ключа или изобщо махаш целия контактен ключ. На кабриото съм без него и няма никакъв проблем. Отзад би трябвало да имаш 4 кабела. 2 от тях ги връзваш с някакво ключе за даване на контакт, другите два - с бутонче за палене. Бутона става какъвто и да е, ключето е хубаво да е малко по яко. Трябва да си удължиш кабелите и да монтираш бутоните на таблото. Не съм сигурен, но мисля че има вариант да се свали плочката с жиците дето е на гърба на контактния ключ и вместо с ключ, да се върти с отверка. Свали я и опитай.
|
Понеделник, 08.09.2008 г. 11:15 ч. |
|
 |
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
 Re: Въпрос за ДВГ
М даааа ако е само да го запалиш извади контактното тяло държи се на 2 скоби и с отвертката иначе кабелите червен ти е + към него черно-син за контакт и допираш чрено-червен за стратера
|
Вторник, 07.07.2009 г. 12:36 ч. |
|
 |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
 Re: Въпрос за ДВГ
Двигателя не мисля че му се е прецакало нещо.
Преди да запалиш може да отвиеш свещите, пръскаш малко бензин(смесен бензин с двутактово маслко ) и леко въртиш перката за да пораздвижиш коляновия вал.
Все пак най-добре ще е да се разглоби да не би да има ръжда вътре.
За ключа. Или намираш ключовете или ще сменяш всички патрони с на някой трабант от морга или ще палиш така както казаха колегите .
|
Сряда, 08.07.2009 г. 12:34 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|