Виж темите без отговор | Виж активните теми
Въпрос за регулировката на запалването
Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Въпрос за регулировката на запалването
Хич да не ти пука. В най-лошия случай ще смениш платката на електронното (20лв ново) или една бобина или пък кабел за няколко лева. Не е нещо сериозно 
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 01.07.2009 г. 15:04 ч. |
|
 |
rusalkov
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 26.06.2009 г. 14:21 ч. Мнения: 7 Местоположение: plovdiw
|
 Re: Въпрос за регулировката на запалването
Няма проблем в тези неща,от некъде другаде ще да е....Моля който може да помага !
|
Сряда, 01.07.2009 г. 22:11 ч. |
|
 |
Marto_RT
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч. Мнения: 73 Местоположение: Radanovo
|
 Re: Въпрос за регулировката на запалването
Можеш ли да опишеш как точно е правена центровката. Мисълта ми е да не би да е объркано нещо в самата процедура. Даже почти съм сигурен, че е така.
_________________ Който не напредва, изостава.
|
Четвъртък, 02.07.2009 г. 11:09 ч. |
|
 |
mmfsr
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Събота, 04.07.2009 г. 10:00 ч. Мнения: 28 Местоположение: Plewen
|
 Re: Въпрос за регулировката на запалването
Проблема е в новата плочка на датчика на Хол. При други варианти на плочката ,освен немския (дори при смяна на самия датчик от Конрад) се получава смяна на фронта н а сигнала , а оттам и тригера в комутаторната кутия обръща управлението на двата цилиндъра . Да не ти пука - няма лошо Проблема е известен още преди 15г , когато навлязоха унгарските заместители на датчика на Хол.
|
Събота, 04.07.2009 г. 22:08 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Въпрос за регулировката на запалването
Унгарските платки са много гадни. Първо че са тънки, гънат се и много трудно е да докараш някаква точна стойност. Отделно че на една такава така и не можах да докарам еднакво предверение на двата цилиндъра - в крайно положение пак не ставаше.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 08.07.2009 г. 00:25 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|