Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Проблема все още не е решен. В голфа с това радио няма подобен проблем, така че явно е някаква дивотия по ел.инсталацията. Честно казано почти се отказах да го боря. След като карам колата рядко изобщо ще махна антената, така и така от нея винаги тече по малко.
|
Четвъртък, 23.10.2008 г. 00:07 ч. |
|
 |
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
 Re: Смущения в радиото.
До преди 6 месеца бях с оригиналните кабели на Траба /с медна токопроводяща част/ наскоро сложих силиконови и радиото спря да издава нежелани звуци с изключение на една от станцийте /незнам коя/ няма слагани мрежи или правени други каквито и да е неща.
|
Четвъртък, 02.07.2009 г. 01:17 ч. |
|
 |
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
 Re: Смущения в радиото.
Всички Трабанти с фабрични радиа идват с това оборудване на бобините:  На немски се казва "Entstörgeschirr", ето и линк на разбираем език: http://www.ldm-tuning.de/artikel-1211.htm
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Четвъртък, 02.07.2009 г. 10:08 ч. |
|
 |
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
 Re: Смущения в радиото.
Орлич, не знам за тебе, но за мене немският език трудно може да мине за разбираем. От това което виждам си правя извода, че отново се връщаме към темата за борбата с ефирното излъчване на радиосмущенията. Т.е. - екраниращи капачки на бобините, екранирани високоволтови кабели и екранирани лули. Ако нямаш подръка някой завод да ти ги направи и не ти се плащат 60 кинта, за да си ги поръчаш от някой немски търгаш /плюс поне още 40 за доставка/, преминаваме към стария български начин - замасена мрежа на капака на двигателя. Елементарно, Уотсън... 
|
Понеделник, 06.07.2009 г. 10:52 ч. |
|
 |
Marto_RT
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч. Мнения: 73 Местоположение: Radanovo
|
 Re: Смущения в радиото.
Стана ми интересно. За пръв път чувам четки на генератор да искрят. Доктор Зизи, би ли ми обяснил по-подробно, в кои случаи се получава искрене на тези четки? Не приемай това като заяждане, просто искам да знам. -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Сега по темата. Щом се е появило пращене в радиоприемането, а преди това го е нямало, значи е налице пробив в изолацията на някои от компонентите на вторичната верига или пробив в гасящите съпротивления. Най-често това са свещите, но може и да са кабели или бобини. Много са начините за диагностика на тези компоненти, които работят при доста тежки условия. Последователността на проверка е свещи-->кабели ВН-->бобини-->гасящи съпротивления. Най-точно замерване се постига с мегер (само за свещите и кабелите), като уредът трябва да показва безкрайност Ом на контактните повърхности и изолацията. Където има възможност, добре е да се използва стенд за свещите, който имитира условията при компресиране в цилиндъра, и се наблюдава качеството на искрата(трябва да е синя). Мрежа в случая не е добре да се слага, защото радиото, както и по-горе беше споменато, се явява контролен уред за пробив. Така че по-добре да се възстанови изолацията или съпротивлението, а не да се слага кръпка отгоре, а проблема да си стои и да се задълбочава.
_________________ Който не напредва, изостава.
Последна промяна Marto_RT на Сряда, 08.07.2009 г. 17:27 ч., променена общо 1 път
|
Сряда, 08.07.2009 г. 12:21 ч. |
|
 |
Marto_RT
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч. Мнения: 73 Местоположение: Radanovo
|
 Re: Смущения в радиото.
Да бе писал съм 0 Ом  Ще си редактирам мнението. Трябва да показва чертичка на дисплея, което е равно на безкрайност. А пък за четките не съм съгласен, защото ако увиснат във въздуха, смущенията в радиото ще са най-малкия проблем. Генератора просто няма да зарежда и ако се покара известно време така, стартера просто няма да завърти.
_________________ Който не напредва, изостава.
|
Сряда, 08.07.2009 г. 17:25 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Смущения в радиото.
От къде може да се закупи такава метална мрежа? Не става ли с домакинско фолио?
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 09.07.2009 г. 09:51 ч. |
|
 |
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
 Re: Смущения в радиото.
Марто, пръщенето го е имало и преди, като напоследък се е засилило. Прочети внимателно първия пост. Освен това, самият аз навремето /1986 година/ съм поставял авторадио в практически нов Трабант. Пращи си като стой та гледай.  Не мога да разбера защо масово се пренебрегва фактът, че капака на двигателя е от дуропласт и не осигурява нужната екранировка, както е при всяка една друга кола. Така че, сложните замервания с уред, с който повечето от юзърите не разполагат, просто ще ти потвърди това, което и децата знаят. Или трябва да се направи екранировката на делукс, така както е на снимката, или - мрежичката...  Всеки може да прецени кой вариант е по-практичен, достъпен и бюджетен. Колкото до въпроса на theultimate - с домакинско фолио няма да стане, защото не е достатъчно дебело. Мисля, че се продава метална мрежа на метър - за прозорци или за изготвяне на решетки за високоговорители. Къде обаче може да има в София не зная. Може за провериш в някой магазин за телове и оградни мрежи - покрай тях може да имат и мрежата, която ти трябва. Практикер и Баумакс също не са лоша идея - просто не им знам целия асортимент.
|
Четвъртък, 09.07.2009 г. 10:01 ч. |
|
 |
Marto_RT
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч. Мнения: 73 Местоположение: Radanovo
|
 Re: Смущения в радиото.
Това за неметалния капак е абсолютно вярно. Но има и друго. Сега, всеки сменя оригиналните кабели и свещи за Траби със заместители, които са по-качествени, но не и по-подходящи. Съпротивлението на вторичната верига (вкл. и индуктивното) са точно определени. Промяната им чрез подмяна на някое от звената на веригата (бобини, кабели, свещи), повлиява директно качеството на искрата. Това от своя страна влияе върху пърформанса на двигателя (изгаряне на сместа, мощност, разход и др.), но не създава смущения в радиоприемането, разбира се при здрава изолация и изправни гасящи съпротивления.
_________________ Който не напредва, изостава.
|
Четвъртък, 09.07.2009 г. 16:15 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|