Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Въпрос за регулировката на запалването 
Автор Съобщение
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
Хич да не ти пука. В най-лошия случай ще смениш платката на електронното (20лв ново) или една бобина или пък кабел за няколко лева. Не е нещо сериозно :)

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Сряда, 01.07.2009 г. 15:04 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Петък, 26.06.2009 г. 14:21 ч.
Мнения: 7
Местоположение: plovdiw
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
injenerra написа:
Тук усещам намесата на невидими с просто око "сили"!
1. Да съгласен съм с колегата да се провери дали магнитчето не се е завъртяло така от самосебеси поради разхлабване на гайката която го държи.
2. От задната страна на плочката където оста се захваща с дискчето е нитовано трябва деа се провери за целостта на нита.
3. Щифтчето на оста на коляновия вал да се провери дали си е на мястото.
Ами с това се изчерпват възможните точки за проверка от към механичната част. Що се отнася до електрониката, там едва ли има проблем, но в случай че такъв е на лице има една тема за тестване на електронно запалване разгледайте и там статията на "Млад конструктор". и накрая бон шанс!
Няма проблем в тези неща,от некъде другаде ще да е....Моля който може да помага !


Сряда, 01.07.2009 г. 22:11 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
Можеш ли да опишеш как точно е правена центровката. Мисълта ми е да не би да е объркано нещо в самата процедура. Даже почти съм сигурен, че е така.

_________________
Който не напредва, изостава.


Четвъртък, 02.07.2009 г. 11:09 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Събота, 04.07.2009 г. 10:00 ч.
Мнения: 28
Местоположение: Plewen
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
Проблема е в новата плочка на датчика на Хол.
При други варианти на плочката ,освен немския (дори при смяна на самия датчик от Конрад) се получава смяна на фронта н а сигнала , а оттам и тригера в комутаторната кутия обръща управлението на двата цилиндъра .
Да не ти пука - няма лошо
Проблема е известен още преди 15г , когато навлязоха унгарските заместители на датчика на Хол.


Събота, 04.07.2009 г. 22:08 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
Унгарските платки са много гадни. Първо че са тънки, гънат се и много трудно е да докараш някаква точна стойност. Отделно че на една такава така и не можах да докарам еднакво предверение на двата цилиндъра - в крайно положение пак не ставаше.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Сряда, 08.07.2009 г. 00:25 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов