Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Въпрос за регулировката на запалването 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Петък, 26.06.2009 г. 14:21 ч.
Мнения: 7
Местоположение: plovdiw
Мнение Въпрос за регулировката на запалването
Здравейте,баща ми има трабант,с ел. запалване е,искам да попитам следното: при центровката направена с индикатор (след като загасна на пътя и се появи проблем с паленето),по съвет на познати обърнах лулите и чак тогава запали.Преди не се беше случвало,и сега квото и да правя,не става и не става да си запали както си му е по книга,а само със обръщане на кабелите за свещите-т.е. кабела дето беше на 1-ви цилиндър сега стана втори,а за втория стана 1-ви,появи се и силно бръмчене в радиото когато е запален мотора и икономайзера показва сега малко повече преразход-отива в червеното чак.Ще се радвам някой да сподели и помогне за решаването на проблема,за което благодаря предварително ! Чакам вашите отговори ! И успешен ден на всички !


Петък, 26.06.2009 г. 14:35 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
Здравей
мисля че не е редно да се разменят кабелите на свещите. Опиши ако обичаш какво е правено по запалването, защото така не ми става ясно. Как точно е правена центровката, на колко милиметра, какво е пипано по плочките долу? От датчика на Хол излизат три проводника, да не би нещо да са разменяни? Честно казано на мен точно такава повреда не ми се е случвала, но ми стана интересно.

_________________
Който не напредва, изостава.


Петък, 26.06.2009 г. 15:16 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
Ако колата е работила и изведнъж е угаснала, без да са размествани кабели няма никаква логика да се появи нужда от разменяне на цилиндрите. Трябва нещо да е разбутвано...

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 26.06.2009 г. 21:18 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Петък, 26.06.2009 г. 14:21 ч.
Мнения: 7
Местоположение: plovdiw
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
И на мен ми е чудно точно това,заврършил съм МЕИ специалност ДВГ,ценровката съм я направил с индикатор на 4мм изпреварване на 1-ви цолиндър и 3мм на 2-ри-както е по предписание,кабелите на плочката са цветни и няма как да се объркат-но факта си е факт,в момента работи по начина който описах по-горе,всъщност и аз съм изумен,но поне 2-ма 3-ма собственици на Трабант ми споделиха същото,че и те така са разменили кабелите и се е оправило,но въпреки че сега пали и е в движение това не ме устройва ,просто и аз немога да си го обясня...


Събота, 27.06.2009 г. 16:36 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
Теоретично ако сега правилната центровка ти е на единия край на плочката, а преди е била някаква сбъркана на другия край и с разменени кабели. Не ми се вярва, но е възможно. Между другото добре ли върви така? Аз пробвах на 4/3 мм, но не върви както трябва. Върви добре на 3.5/3.5 или 3/3 на двата цилиндъра.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 27.06.2009 г. 17:14 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Петък, 26.06.2009 г. 14:21 ч.
Мнения: 7
Местоположение: plovdiw
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
Ами добре върви,с тая разлика че икономайзера по често е в червено и много силно пукане когато работи и радиото,направо все едно брои искрите,но наистина сега плочката в в най-крайно положение.Незнам,ума ми не го побира просто...


Събота, 27.06.2009 г. 20:31 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
И на мен ми пукаше радиото и така и не разбрах от какво е. Като го преместих на голфа няма проблем. "Икономайзера" е доста фалшив уред за измерване на разход. Виж при същото каране за колко километра пак минаваш на резерва.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 27.06.2009 г. 22:18 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Петък, 26.06.2009 г. 14:21 ч.
Мнения: 7
Местоположение: plovdiw
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
И аз мисля така за икономайзера,а колата баща ми я кара-ходи на работа с нея-да речем 10-15 км на ден,в поч дни ходи до вилата на 50км или за риба и слага по 10-20лв на зареждане,няма как да му измеря разхода,а за радиото преди тази аномалия въобще не пукаше и си работеше нормално,а сегя яко му пука,чак не е приятно да се пуска по време на движение,незнам...но съм доста объркан...


Събота, 27.06.2009 г. 22:49 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
Можеш ли да снимаш бобините с кабелите горе и долу плочките като махнеш капачето на датчика на Хол да видим горе - долу за какво става въпрос?

_________________
Който не напредва, изостава.


Събота, 27.06.2009 г. 23:52 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
Това нещо може да стане само ако по някакъв начин магнита се е завъртял на 180 градуса.Провери дали се превърта в оста, но не напъвай силно да не го сцепиш.

_________________
Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.


Неделя, 28.06.2009 г. 01:40 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Петък, 26.06.2009 г. 14:21 ч.
Мнения: 7
Местоположение: plovdiw
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
montoya написа:
Това нещо може да стане само ако по някакъв начин магнита се е завъртял на 180 градуса.Провери дали се превърта в оста, но не напъвай силно да не го сцепиш.
Ами Трабанта е със елекронно запалване,няма чукчета и наковални и гърбица която да отваря чукчетата,а за кабелите всичко е както преди,само дет неще да запали ако са в нормално положение кабелите на свещите,пали само ако са разменени...


Неделя, 28.06.2009 г. 20:58 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
Точно защото е със електронно ако завъртиш магнита се обръща всичко.

_________________
Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.


Неделя, 28.06.2009 г. 23:09 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
Като се замисля малката платка май може да се сложи да сочи и нагоре, и на долу. При мен кабелите на платката сочат нагоре. И на двата трабанта съм правил конверсия от чукчета и нямам идея как трябва да бъде. Сега да не се окаже, че трябва да е обратното и за това ми е пръщяло радиото???

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 29.06.2009 г. 00:45 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч.
Мнения: 150
Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
Тук усещам намесата на невидими с просто око "сили"!
1. Да съгласен съм с колегата да се провери дали магнитчето не се е завъртяло така от самосебеси поради разхлабване на гайката която го държи.
2. От задната страна на плочката където оста се захваща с дискчето е нитовано трябва деа се провери за целостта на нита.
3. Щифтчето на оста на коляновия вал да се провери дали си е на мястото.
Ами с това се изчерпват възможните точки за проверка от към механичната част. Що се отнася до електрониката, там едва ли има проблем, но в случай че такъв е на лице има една тема за тестване на електронно запалване разгледайте и там статията на "Млад конструктор". и накрая бон шанс!


Понеделник, 29.06.2009 г. 20:08 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Петък, 26.06.2009 г. 14:21 ч.
Мнения: 7
Местоположение: plovdiw
Мнение Re: Въпрос за регулировката на запалването
Ами уж всичко е наред,ма нейсе,30г Трабанта работеше без проблем,ама сега и това ми дойде на главата,чудя се и се мая-де ще му излезе края... :(


Вторник, 30.06.2009 г. 23:07 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов