Напиши нова тема Отговори на тема  [ 93 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща
Дискови спирачки ? 
Автор Съобщение
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение 
Дисковете са 239мм...С апаратите със собствен супорт...


Понеделник, 02.06.2008 г. 19:14 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч.
Мнения: 126
Местоположение: Монтана
Мнение 
Абе мОм гледам си писал , че си купувал 2 дълги и 2 къси маркучи за спирачките от Вартбург , това с каква цел си го направил ... Трабантовите маркучи не стават ли , и още един въпрос тръбичките на Tрабант-а дето са последните който се завиват за сп. цилиндърчета стават ли на сп. апарат от голфа ? Мерси


Понеделник, 04.08.2008 г. 21:54 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Гледам във форума на VW разпродават голф2-ки на поразия и цените са символични - вече на 2 места видях диск+апарат за 20лв. Въпроса е че на нормалната двойка държача на апарата е част от шенкела. Няма ли вариант да се вземе такъв апарат и държач от друга кола?


Сряда, 17.09.2008 г. 07:08 ч.
Профил
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение 
theultimate написа:
Гледам във форума на VW разпродават голф2-ки на поразия и цените са символични - вече на 2 места видях диск+апарат за 20лв. Въпроса е че на нормалната двойка държача на апарата е част от шенкела. Няма ли вариант да се вземе такъв апарат и държач от друга кола?

Не бе човек..Нали бяхме описали че трябват апарати от голф гти преди 92 г.Трябват ти от 16 винтилен голф..Стават и от голф 1 гти..Тези по клуба на ВФ които се разпродават не стават за нашите коли..Поне повечето...Търси такива апарати и си готов..недей да правиш глупости да нагаждаш...Аз вече веднъж се набутах и купих едни апарати които не мога да използвам...


Сряда, 17.09.2008 г. 19:20 ч.
Профил
г-н Самотен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 20.10.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 91
Местоположение: stara zagora
Skype: ivanz_stz
Automobile: Trabant
Мнение Re: Дискови спирачки ?
От всичко прочетено си направих поука и разбрах ,че да си направя фланците и да си търся главини и апарати по тях

_________________
усмивка за 2


Понеделник, 16.03.2009 г. 23:34 ч.
Профил
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение Re: Дискови спирачки ?
ivan_trabant_stz написа:
От всичко прочетено си направих поука и разбрах ,че да си направя фланците и да си търся главини и апарати по тях


Ами май не си разбрал много....

На тези фланци няма да станат всички фолксвагенови апарати, на теб ти трябват от два модела- голф 2 гти 16 в или голф 1 гти...С дискове на 239 мм


Вторник, 17.03.2009 г. 20:57 ч.
Профил
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Апарати стават само от мк1!

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Сряда, 18.03.2009 г. 21:59 ч.
Профил
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение Re: Дискови спирачки ?
ivan написа:
Апарати стават само от мк1!


Еми не е вярно.. И от ГТИ МК2 стават..Стига да е със собствени супорти, а това са голфовете които са 16 винтилни...т.е преди 91 или 92 година....


Сряда, 18.03.2009 г. 22:16 ч.
Профил
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Аве хора не ми спорете ве...така ме бяхте подвели и съм търсил като луд!На мк2 болтовете за закрепване на супорта са на 90мм а на мк1 са на 75-такива ни трябват на нас!На всички vw като се почне от мк2 супорта е еднакъв....Преровил съм няколко морги,питах и от vw форума..апаратите стават само от мк1 и може би от поло.Има опели с такива супорти на 75мм-кадет,вектра...и от тях става да се вземат апарати

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Сряда, 18.03.2009 г. 23:03 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч.
Мнения: 126
Местоположение: Монтана
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Да питам някой от хората дето са минали по този път понеже дойде време да сложа дисковете , главинките преправяхте ли ги понеже диаметъра им в частта която лежи на лагера е по-голям от този на Трабантовия Барабан с около 1мм , гледах специално за този диаметър и се оказа , че няма по-малък другия модел мисля , че е за дизели е доста по голям , демек според мен трябва да съм взел точните главинки , на шлица няма проблеми само диаметъра за лагера.Барабана на Тт си излиза на ръка , главинките на Голфа се набиват , но неисках да бия като луд , за да не прецакам лагера вие как сте го направили стъргахте ли ги , набивахте ли ги или само аз съм се сблъсквал с такъв проблем?


Понеделник, 04.05.2009 г. 20:41 ч.
Профил
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение Re: Дискови спирачки ?
ами работата е че просто новата главина се набива в лагера на трабанта и това е..После ваденето е с част от лагера..И за да я свалиш тази част- само с флекса..или поне аз така правих..

Не го мисли..Няма никакъв проблем че става така..


Вторник, 05.05.2009 г. 00:06 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч.
Мнения: 36
Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Добре е да ги престържиш на стръг, тъкмо ще се балансира самата главина!


Вторник, 05.05.2009 г. 12:03 ч.
Профил YIM
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч.
Мнения: 126
Местоположение: Монтана
Мнение Re: Дискови спирачки ?
И аз това си мислех да ги мина на струг хем ако реша да ги свалям има по-малък шанс да прецакам лагера.Мерси и на двамата за отговорите!


Вторник, 05.05.2009 г. 19:23 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Дискови спирачки дела и документи
Как започна всичко, миналата година реших да слагам варбургов двигател на траби. За целта си намерих красив траб с болно сърце, т.е. Не много изгнил, но не случих на мотор. За това в друга тема. Преди да сложа варбурговия двигател трябва да се погрижа за спирачките :) power is nothing without control.
Четеене по форуми работа с google следва поръчка на фланци при milenskior... Благодаря ти човече много коректен си и размерите са ти екстра, цепиш косъма на две. Да се подготвяш за фланец за двигател :twisted: .
Въоражен с единия фланец монтиран на стар шенкел и полуоска следва разходка по моргите... Дълго търсих,но накрая намерих - комплект ръждиви апарати с изтрити накладки и криви дискове. Слвдва 1 зима подготовка на апаратите, то не беше борба зада се разглобят и да се извадят цилиндърчетата, то небеше мазане с преобразувател на ръжда... Тука е мястото да кажа, не си играйте да ги боядисвате! В момента който капне капка спирачна течност и боята се стича като водна бойчка под проливен дъжд - мазало. :oops:
Снабдих се с комплект нови гумички, нови накладки, нови дискове, две стойки и ремонта започна. Дали споменах за 30мм фланци? Не това е най скъпото в ремонта :shock: следва ходене при стругар, престъргване на голф главина така4е да влиза в траби лагерите и да могат да се сложат фланците за главините, които не ги знам за каква кола са но са 4х100. Болтовете между фланеца и главината трбваше да се намалят малко да не стърчат, но това са подробности.
Трудно развих болтовете на главините, дигнах траба на стойките и издърпах колелата със се барабаните. По 1 център на 4те нита които държат ламарината за шенкела и работа с бормашина, те го резултата:

Изображение

Разширяване на отворите до ф8 и е време да почва градивната работа: навиване на фланеца и затягането му, за радост винтовете са по дълги и позволяват слагането на контра гайки със силикон против развиване. Хопа,
Изображение
мониране на супортире на спирачките (при мен се наложи изпиляване за легла на апаратите, че болтовете които държат фланеца пречеха малко)затягане на болтовете и мазане против развиване.
Изображение
Следва слагането на диска към главината, нахлузване на накладките и най-важната работа маркучите. Моето решение беше с 2 маркуча от вартбург. Те са мъжко и женско, мъжкото пасна на апаратите а женското на металната траба от главния цилиндър така се получи: спира4ен апарат, маркуч до шенкела, вторият маркуч от шенкела до металната тръба (преди интервенцията пак си беше маркуч). Следва мониране на спира4ен апарат, обезвъздушаване, затягане на гайката на оста, монтиране на фланеца, монтиране на голф ова джанта с гума и махане от стойките. Дали спира -да.

П.С. скоро още снимки [smilie=2beers]


Събота, 16.05.2009 г. 07:31 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Имам няколко въпроса.

Първо:
От какво са апаратите - Голф 2 Гти или Голф 1 Гти и за какви пари ги взе ?

Второ:
С колко престърга на голфа главината, така че да влиза безпроблемно ?

Трето :
Тия 30 мм фланци ги слагаш, за да не опира после новата джанта отзад ли ?

Четвърто:
Колко ти излезе новия диск ?

Пето:
Провери предницата на какъв хал е, преди да тръгнеш с новите спирачки .


Много добре става със снимките .
Продължавай в същия дух .
Аз лично ще следя темата с интерес .


Събота, 16.05.2009 г. 12:38 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 93 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов