Автор |
Съобщение |
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Дисковете са 239мм...С апаратите със собствен супорт...
|
Понеделник, 02.06.2008 г. 19:14 ч. |
|
|
Krap4enski
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч. Мнения: 126 Местоположение: Монтана
|
Абе мОм гледам си писал , че си купувал 2 дълги и 2 къси маркучи за спирачките от Вартбург , това с каква цел си го направил ... Трабантовите маркучи не стават ли , и още един въпрос тръбичките на Tрабант-а дето са последните който се завиват за сп. цилиндърчета стават ли на сп. апарат от голфа ? Мерси
|
Понеделник, 04.08.2008 г. 21:54 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Гледам във форума на VW разпродават голф2-ки на поразия и цените са символични - вече на 2 места видях диск+апарат за 20лв. Въпроса е че на нормалната двойка държача на апарата е част от шенкела. Няма ли вариант да се вземе такъв апарат и държач от друга кола?
|
Сряда, 17.09.2008 г. 07:08 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Не бе човек..Нали бяхме описали че трябват апарати от голф гти преди 92 г.Трябват ти от 16 винтилен голф..Стават и от голф 1 гти..Тези по клуба на ВФ които се разпродават не стават за нашите коли..Поне повечето...Търси такива апарати и си готов..недей да правиш глупости да нагаждаш...Аз вече веднъж се набутах и купих едни апарати които не мога да използвам...
|
Сряда, 17.09.2008 г. 19:20 ч. |
|
|
ivan_trabant_stz
г-н Самотен
Регистриран на: Понеделник, 20.10.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 91 Местоположение: stara zagora
Skype: ivanz_stz
Automobile: Trabant
|
Re: Дискови спирачки ?
От всичко прочетено си направих поука и разбрах ,че да си направя фланците и да си търся главини и апарати по тях
_________________ усмивка за 2
|
Понеделник, 16.03.2009 г. 23:34 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Re: Дискови спирачки ?
Ами май не си разбрал много.... На тези фланци няма да станат всички фолксвагенови апарати, на теб ти трябват от два модела- голф 2 гти 16 в или голф 1 гти...С дискове на 239 мм
|
Вторник, 17.03.2009 г. 20:57 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Re: Дискови спирачки ?
Апарати стават само от мк1!
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Сряда, 18.03.2009 г. 21:59 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Re: Дискови спирачки ?
Еми не е вярно.. И от ГТИ МК2 стават..Стига да е със собствени супорти, а това са голфовете които са 16 винтилни...т.е преди 91 или 92 година....
|
Сряда, 18.03.2009 г. 22:16 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Re: Дискови спирачки ?
Аве хора не ми спорете ве...така ме бяхте подвели и съм търсил като луд!На мк2 болтовете за закрепване на супорта са на 90мм а на мк1 са на 75-такива ни трябват на нас!На всички vw като се почне от мк2 супорта е еднакъв....Преровил съм няколко морги,питах и от vw форума..апаратите стават само от мк1 и може би от поло.Има опели с такива супорти на 75мм-кадет,вектра...и от тях става да се вземат апарати
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Сряда, 18.03.2009 г. 23:03 ч. |
|
|
Krap4enski
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч. Мнения: 126 Местоположение: Монтана
|
Re: Дискови спирачки ?
Да питам някой от хората дето са минали по този път понеже дойде време да сложа дисковете , главинките преправяхте ли ги понеже диаметъра им в частта която лежи на лагера е по-голям от този на Трабантовия Барабан с около 1мм , гледах специално за този диаметър и се оказа , че няма по-малък другия модел мисля , че е за дизели е доста по голям , демек според мен трябва да съм взел точните главинки , на шлица няма проблеми само диаметъра за лагера.Барабана на Тт си излиза на ръка , главинките на Голфа се набиват , но неисках да бия като луд , за да не прецакам лагера вие как сте го направили стъргахте ли ги , набивахте ли ги или само аз съм се сблъсквал с такъв проблем?
|
Понеделник, 04.05.2009 г. 20:41 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Re: Дискови спирачки ?
ами работата е че просто новата главина се набива в лагера на трабанта и това е..После ваденето е с част от лагера..И за да я свалиш тази част- само с флекса..или поне аз така правих..
Не го мисли..Няма никакъв проблем че става така..
|
Вторник, 05.05.2009 г. 00:06 ч. |
|
|
mOm
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч. Мнения: 36 Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
|
Re: Дискови спирачки ?
Добре е да ги престържиш на стръг, тъкмо ще се балансира самата главина!
|
Вторник, 05.05.2009 г. 12:03 ч. |
|
|
Krap4enski
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч. Мнения: 126 Местоположение: Монтана
|
Re: Дискови спирачки ?
И аз това си мислех да ги мина на струг хем ако реша да ги свалям има по-малък шанс да прецакам лагера.Мерси и на двамата за отговорите!
|
Вторник, 05.05.2009 г. 19:23 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Дискови спирачки дела и документи
Как започна всичко, миналата година реших да слагам варбургов двигател на траби. За целта си намерих красив траб с болно сърце, т.е. Не много изгнил, но не случих на мотор. За това в друга тема. Преди да сложа варбурговия двигател трябва да се погрижа за спирачките power is nothing without control. Четеене по форуми работа с google следва поръчка на фланци при milenskior... Благодаря ти човече много коректен си и размерите са ти екстра, цепиш косъма на две. Да се подготвяш за фланец за двигател . Въоражен с единия фланец монтиран на стар шенкел и полуоска следва разходка по моргите... Дълго търсих,но накрая намерих - комплект ръждиви апарати с изтрити накладки и криви дискове. Слвдва 1 зима подготовка на апаратите, то не беше борба зада се разглобят и да се извадят цилиндърчетата, то небеше мазане с преобразувател на ръжда... Тука е мястото да кажа, не си играйте да ги боядисвате! В момента който капне капка спирачна течност и боята се стича като водна бойчка под проливен дъжд - мазало. Снабдих се с комплект нови гумички, нови накладки, нови дискове, две стойки и ремонта започна. Дали споменах за 30мм фланци? Не това е най скъпото в ремонта следва ходене при стругар, престъргване на голф главина така4е да влиза в траби лагерите и да могат да се сложат фланците за главините, които не ги знам за каква кола са но са 4х100. Болтовете между фланеца и главината трбваше да се намалят малко да не стърчат, но това са подробности. Трудно развих болтовете на главините, дигнах траба на стойките и издърпах колелата със се барабаните. По 1 център на 4те нита които държат ламарината за шенкела и работа с бормашина, те го резултата: Разширяване на отворите до ф8 и е време да почва градивната работа: навиване на фланеца и затягането му, за радост винтовете са по дълги и позволяват слагането на контра гайки със силикон против развиване. Хопа, мониране на супортире на спирачките (при мен се наложи изпиляване за легла на апаратите, че болтовете които държат фланеца пречеха малко)затягане на болтовете и мазане против развиване. Следва слагането на диска към главината, нахлузване на накладките и най-важната работа маркучите. Моето решение беше с 2 маркуча от вартбург. Те са мъжко и женско, мъжкото пасна на апаратите а женското на металната траба от главния цилиндър така се получи: спира4ен апарат, маркуч до шенкела, вторият маркуч от шенкела до металната тръба (преди интервенцията пак си беше маркуч). Следва мониране на спира4ен апарат, обезвъздушаване, затягане на гайката на оста, монтиране на фланеца, монтиране на голф ова джанта с гума и махане от стойките. Дали спира -да. П.С. скоро още снимки
|
Събота, 16.05.2009 г. 07:31 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Дискови спирачки ?
Имам няколко въпроса.
Първо: От какво са апаратите - Голф 2 Гти или Голф 1 Гти и за какви пари ги взе ?
Второ: С колко престърга на голфа главината, така че да влиза безпроблемно ?
Трето : Тия 30 мм фланци ги слагаш, за да не опира после новата джанта отзад ли ?
Четвърто: Колко ти излезе новия диск ?
Пето: Провери предницата на какъв хал е, преди да тръгнеш с новите спирачки .
Много добре става със снимките . Продължавай в същия дух . Аз лично ще следя темата с интерес .
|
Събота, 16.05.2009 г. 12:38 ч. |
|
|