Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
Проблем със зареждането на акумулатора 
Автор Съобщение
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение Проблем със зареждането на акумулатора
Напоследък става нещо със зареждането на акумулатора от генератора.Когато запаля траби сутрин в началото трябва да измина около 1 км с повечко газ за да спре да свети червената лампичка за зареждането.Помислих си че това става поради разхлабеният ремък и затова го натегнах,но проблема си остана.направи ми впечатление че когато са включени фаровете почти не гасне лампичката.Преди около месец правих профилактика на генератора,който е оригиналният и е на 240 000 км, а траби е на 24 години.Не съм сменял четки досега.
Къде може да е проблема?


Петък, 17.04.2009 г. 16:21 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 316
Мнение Re: Проблем със зареждането на акумулатора
А операцията "профилактика" не обхвана ли четките, щото много е вероятно сега от тях да ти свети лампата. дори само от едната. Така или иначе си ги свалял- погледна ли ги колко стърчат от носача.


Петък, 17.04.2009 г. 17:03 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Лампичката не трябва да свети. На моя съм правил какви ли не експерименти - фарове+халогени+парно+музика на макс на обороти, на които почти гасне и пак не светва. Провери четките...

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 17.04.2009 г. 17:21 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч.
Мнения: 150
Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
Мнение Re: Проблем със зареждането на акумулатора
А също е добре да се погледне и реле-регулатора за зареждането да се огледа много добре статора за механични наранявания и да се премерят диодите да се измери и роторчето Ако разбираш от тези неща и имаш уред за измерване късмет и весели празници ако не в някой сервиз могат да си свалят кожичката!


Петък, 17.04.2009 г. 20:08 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Четките може и сам да смениш - провери първо тях, защото е най-лесно.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 17.04.2009 г. 22:31 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Когато правих профилактика ги погледнах и почистих.Мисля че са добре.


Петък, 17.04.2009 г. 22:50 ч.
Профил
Пърпоранчо
Аватар

Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч.
Мнения: 430
Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
Мнение Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Имах такъв проблем и се оказа, че кабелът не е закрепен добре към изхода от динамото за акумулатора. Оказа се, че от Русе до Видин съм карал само на акумулатор, без да връща ток от динамото. Лампичката светеше през цялото време на прехода и аз не знаех защо. Затова провери всички връзки дали са добре затегнати.

_________________
www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51
www.pathologie.de/startseite/
www.esp-pathology.org/home
www.bpa-pathology.com
www.bgpathology.org/
www.patolog.ru/
www.ascp.org/content
publications.iarc.fr/
Трабантозавър


Петък, 17.04.2009 г. 23:50 ч.
Профил YIM WWW
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Имах същия проблем и се оказа че има кал в алтернатора.

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Вторник, 21.04.2009 г. 20:24 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Пак се самооправи и незнам какво да правя!
Това което направих е да дозатегна клемите на акумулатора!


Четвъртък, 23.04.2009 г. 14:14 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Вземи един мултицет и замери напрежението на акумулатора в покой - ако е в добро състояние, типичното показание е 12.5 -12.8 волта, след това запали двигателя, поддържай обороти около средните и отново мери - сега напрежението трябва да е от 13.8 до 14.8 волта. Ако си в тези стойности, всичко е ОК. Ако ли не, търсиш проблема детайл по детайл - реле регулатор, изправителна група, генератор. Без да мериш няма как да разбереш кое е неизправно. На сляпо не се работи. Вероятността да уцелиш повредата е минимална, а загубата на време - максимална. :lol:


Четвъртък, 14.05.2009 г. 09:26 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Проблем със зареждането на акумулатора
0.2 волта разлика на 14 волта показание не са от такова значение. Да не говорим, че най-вероятно грешката при измерването ще е по-голяма, така че не се хващай за числото след запетайката. Данните са взети от инструкция за експлоатация на акумулатор "Монбат". 14.8 волта няма да му скапят акумулатора, но 18.8 със сигурност! Между другото, и западната и източната кола работят с принципно еднакви акумулатори - особено ако оригиналните отдавна са изхвърлени и вместо тях са поставени родните "Старт" или "Монбат" :lol:


Петък, 15.05.2009 г. 15:51 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Проблем със зареждането на акумулатора
а ако се сложи мултицета и стойностите не могат да се видят (постоянно се менят в некви извънземни интервали)
на другия ми трабант си е някъде над 13 волта и не мърда(той е с алтернатор), а на стария с динамото не може да се разбере, но съм сигурен че не зарежда акумулатора и постоянно пада и някой път го бутам :)
кажете някакво решение?
един познат ми каза че е от бобните - скапали се били
сори че спамя темата ама и аз съм същия проблем.

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Петък, 15.05.2009 г. 16:48 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Проблем със зареждането на акумулатора
бил е на 6 волта и е преправян на 12
не знам от тая всичката 6 волтова система какво е останало, но трабанта ни служеше доста години без проблеми (наистина мисля за едно реле на 12в - разликата в 12 и 6 волтовото пише ли ги някъде, защото в мазето имам 2 а на тях нищо не пише)

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Събота, 16.05.2009 г. 08:42 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Опитай да направиш замерването със стрелкови мултицет - повечето дигитални наистина се шашкат от запалването.


Събота, 16.05.2009 г. 10:00 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов