Проблем със зареждането на акумулатора
Автор |
Съобщение |
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
 Проблем със зареждането на акумулатора
Напоследък става нещо със зареждането на акумулатора от генератора.Когато запаля траби сутрин в началото трябва да измина около 1 км с повечко газ за да спре да свети червената лампичка за зареждането.Помислих си че това става поради разхлабеният ремък и затова го натегнах,но проблема си остана.направи ми впечатление че когато са включени фаровете почти не гасне лампичката.Преди около месец правих профилактика на генератора,който е оригиналният и е на 240 000 км, а траби е на 24 години.Не съм сменял четки досега. Къде може да е проблема?
|
Петък, 17.04.2009 г. 16:21 ч. |
|
 |
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 316
|
 Re: Проблем със зареждането на акумулатора
А операцията "профилактика" не обхвана ли четките, щото много е вероятно сега от тях да ти свети лампата. дори само от едната. Така или иначе си ги свалял- погледна ли ги колко стърчат от носача.
|
Петък, 17.04.2009 г. 17:03 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Лампичката не трябва да свети. На моя съм правил какви ли не експерименти - фарове+халогени+парно+музика на макс на обороти, на които почти гасне и пак не светва. Провери четките...
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 17.04.2009 г. 17:21 ч. |
|
 |
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
 Re: Проблем със зареждането на акумулатора
А също е добре да се погледне и реле-регулатора за зареждането да се огледа много добре статора за механични наранявания и да се премерят диодите да се измери и роторчето Ако разбираш от тези неща и имаш уред за измерване късмет и весели празници ако не в някой сервиз могат да си свалят кожичката!
|
Петък, 17.04.2009 г. 20:08 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Четките може и сам да смениш - провери първо тях, защото е най-лесно.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 17.04.2009 г. 22:31 ч. |
|
 |
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
 Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Когато правих профилактика ги погледнах и почистих.Мисля че са добре.
|
Петък, 17.04.2009 г. 22:50 ч. |
|
 |
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
 Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Имах такъв проблем и се оказа, че кабелът не е закрепен добре към изхода от динамото за акумулатора. Оказа се, че от Русе до Видин съм карал само на акумулатор, без да връща ток от динамото. Лампичката светеше през цялото време на прехода и аз не знаех защо. Затова провери всички връзки дали са добре затегнати.
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
|
Петък, 17.04.2009 г. 23:50 ч. |
|
 |
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
 Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Имах същия проблем и се оказа че има кал в алтернатора.
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Вторник, 21.04.2009 г. 20:24 ч. |
|
 |
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
 Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Пак се самооправи и незнам какво да правя! Това което направих е да дозатегна клемите на акумулатора!
|
Четвъртък, 23.04.2009 г. 14:14 ч. |
|
 |
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
 Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Вземи един мултицет и замери напрежението на акумулатора в покой - ако е в добро състояние, типичното показание е 12.5 -12.8 волта, след това запали двигателя, поддържай обороти около средните и отново мери - сега напрежението трябва да е от 13.8 до 14.8 волта. Ако си в тези стойности, всичко е ОК. Ако ли не, търсиш проблема детайл по детайл - реле регулатор, изправителна група, генератор. Без да мериш няма как да разбереш кое е неизправно. На сляпо не се работи. Вероятността да уцелиш повредата е минимална, а загубата на време - максимална. 
|
Четвъртък, 14.05.2009 г. 09:26 ч. |
|
 |
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
 Re: Проблем със зареждането на акумулатора
0.2 волта разлика на 14 волта показание не са от такова значение. Да не говорим, че най-вероятно грешката при измерването ще е по-голяма, така че не се хващай за числото след запетайката. Данните са взети от инструкция за експлоатация на акумулатор "Монбат". 14.8 волта няма да му скапят акумулатора, но 18.8 със сигурност! Между другото, и западната и източната кола работят с принципно еднакви акумулатори - особено ако оригиналните отдавна са изхвърлени и вместо тях са поставени родните "Старт" или "Монбат" 
|
Петък, 15.05.2009 г. 15:51 ч. |
|
 |
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
 Re: Проблем със зареждането на акумулатора
а ако се сложи мултицета и стойностите не могат да се видят (постоянно се менят в некви извънземни интервали) на другия ми трабант си е някъде над 13 волта и не мърда(той е с алтернатор), а на стария с динамото не може да се разбере, но съм сигурен че не зарежда акумулатора и постоянно пада и някой път го бутам  кажете някакво решение? един познат ми каза че е от бобните - скапали се били сори че спамя темата ама и аз съм същия проблем.
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Петък, 15.05.2009 г. 16:48 ч. |
|
 |
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
 Re: Проблем със зареждането на акумулатора
бил е на 6 волта и е преправян на 12 не знам от тая всичката 6 волтова система какво е останало, но трабанта ни служеше доста години без проблеми (наистина мисля за едно реле на 12в - разликата в 12 и 6 волтовото пише ли ги някъде, защото в мазето имам 2 а на тях нищо не пише)
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Събота, 16.05.2009 г. 08:42 ч. |
|
 |
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
 Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Опитай да направиш замерването със стрелкови мултицет - повечето дигитални наистина се шашкат от запалването.
|
Събота, 16.05.2009 г. 10:00 ч. |
|
|