Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Проблем с тока 
Автор Съобщение
Wing Tsun Fighter
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч.
Мнения: 225
Местоположение: Пловдив
Мнение Проблем с тока
Колеги. ПОМОЩ. Нещо тока ми прави проблеми. Като пусна на къси само единият фар работи, а на дълги и двата. И мигачите работят когато си поискат. Даже снощи пробвах десния не стана и тази сутрин като отидох го гледам, че свети, и цяла нощ си е мигал. И още едно въпросче, от къде точно се правеше центровката на запалването, че май свещите не подават искра в правилния момент.

_________________
Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.


Последна промяна Reiko на Неделя, 15.03.2009 г. 22:24 ч., променена общо 1 път

Неделя, 15.03.2009 г. 20:44 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем с тока
Като начало провери бушоните дали са здрави, жичките на клемореда дали са хубаво стегнати. След това свали мигачите и изшкури клемите, ако ти се занимава може и нови кабелни обувки да сложиш. Просто са кофти направени без шлаух и се окисляват. Провери също клемата на фара, който не свети - 3 жички са и може едната да се е откачила, тъй като са закачени за клемата с нещо като пружинки доколкото си спомням.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 15.03.2009 г. 21:50 ч.
Профил
Wing Tsun Fighter
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч.
Мнения: 225
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Проблем с тока
Бушоните са наред провеих ги, жиците са стегнати. Всичко по него си е оригинално и си има шлаухове така, че окисляването е изключено. Само от къде се правеше центровката за паленето, че ме съмняват свещите доста. Мисля, че не подават в правилния момент искра.

_________________
Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.


Неделя, 15.03.2009 г. 22:24 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем с тока
Пак ти казвам свали си мигачите и им погледни клемите. Окисляват се и то яко.

За центровката: Завии волана пълен десен и пред гумата ще видиш една метална кръгла капачка. Като я махнеш ще видиш плочката на запалването. Платката не я бараш. Центровката се прави като отхлабиш двете болтчета по периферията на голямата плочка и я въртиш.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 15.03.2009 г. 22:26 ч.
Профил
Wing Tsun Fighter
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч.
Мнения: 225
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Проблем с тока
Мерси много ще пробвам другата седмица.

_________________
Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.


Неделя, 15.03.2009 г. 22:29 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 15:21 ч.
Мнения: 57
Местоположение: София
Мнение Re: Проблем с тока
а по повод тока- виж си и релето...имах подобен проблем и го смених с ладово такова..по-голямо е, но пък върши работа.

_________________
I work for MONEY,
if you want loyalty...
get a DOG!


Четвъртък, 19.03.2009 г. 16:12 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем с тока
Точно за релето няма смисъл. Ново немско е 25лв и ще надживее колата. Втора ръка да е десетина лева. Не си играйте точно с най-важните неща за колата.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 19.03.2009 г. 16:56 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 15:21 ч.
Мнения: 57
Местоположение: София
Мнение Re: Проблем с тока
theultimate написа:
Точно за релето няма смисъл. Ново немско е 25лв и ще надживее колата. Втора ръка да е десетина лева. Не си играйте точно с най-важните неща за колата.


ми...аз говоря при мен какво смениха...уж от това било... :mrgreen:

_________________
I work for MONEY,
if you want loyalty...
get a DOG!


Четвъртък, 19.03.2009 г. 17:32 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч.
Мнения: 150
Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
Мнение Re: Проблем с тока
Ами аз да Ви кажа колеги на трабанта таблото с предпазителите е такова че често загряват местата на контактуване на предпазителя и контактното тяло от самото табло по тази причина 4есто те се окисляват и трупат нагар а в следствие дългото загряване ламаринките омекват та почистете добре тези контактни повърхности и след това релето за мигачите е електронно то взима маса от болта на който е захванато добре е там да се провери дали няма някакви нечистотий Другият проблем е с фара там на куплунга за лампата кабелите се задържат от едни "жилави" ламаринки те също се окисляват лесно и бързо добре е и те да се зачистят късмет колега!
ПС релето за мигачите има вътре има едни контакти които можеш да зачистиш сам и не ти трябва да си купуваш никакви релета нови


Събота, 21.03.2009 г. 19:18 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем с тока
Само една малка поправка - 12 волтовото реле за мигачи НЕ взима маса от мястото на захващане, а си има отделна. 6 волтовото с металния корпус взима от там...

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 21.03.2009 г. 20:03 ч.
Профил
Wing Tsun Fighter
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч.
Мнения: 225
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Проблем с тока
Мерси много ще видя какво мога да направя.

_________________
Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.


Събота, 21.03.2009 г. 20:25 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч.
Мнения: 150
Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
Мнение Re: Проблем с тока
Ами 12V са два вида едните си взимат маса от мястото на закрепване а другите си имат клема!


Събота, 21.03.2009 г. 20:52 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем с тока
Възможно :) Поне моето, което разглобих за да сменя един кондензатор беше независима платка в пластмасова кутийка.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 21.03.2009 г. 21:46 ч.
Профил
Wing Tsun Fighter
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч.
Мнения: 225
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Проблем с тока
Нов проблеми който вече ме вбеси. На пусия стартер само бендикса отиваше напред без да завърта. По едно време и това спря да прави. Смених стартера. Пак нищо. Кабелите ги гледах, та направо на изуст ги научих и няма и няма. Пак не ще. Моля за помощ.

_________________
Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.


Неделя, 16.08.2009 г. 21:01 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение Re: Проблем с тока
Reiko написа:
Нов проблеми който вече ме вбеси. На пусия стартер само бендикса отиваше напред без да завърта. По едно време и това спря да прави. Смених стартера. Пак нищо. Кабелите ги гледах, та направо на изуст ги научих и няма и няма. Пак не ще. Моля за помощ.



Отиваш в първия уважаващ себе си магазин за авточасти и си купуваш нови клеми за акумулатора - дали ще са оловни или месингови си е лично твой избор (аз лично предпочитам оловните). Сваляш оригиналните (понеже съм сигурен, че си с оригиналните комунистически клеми), хвърляш ги със съответното презрение и благодарност, монтираш си новите (като стягаш яко кабелите, че тоците там са големи), палиш Трабанта, след това палиш гумите. :)

Общо ремонта ще ти излезе 4 лева, и около час време.

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Неделя, 16.08.2009 г. 22:12 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов