Автор |
Съобщение |
xbs_pioneer
Зайо - байо
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч. Мнения: 407 Местоположение: третата след луната в дясно..
|
Не мога да разбера къв ви е проблема да се кара постоянно на фарове? плащате тока ли ? или много ще ви гори колата щот се наторарва... А и едни крушки се съмнявам някой да си ги е взел за повече от 20-30лв
_________________
|
Неделя, 02.03.2008 г. 22:35 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Не бих имал проблем, ако не ми варираха оборотите. Просто сега или тресе брутално ако е регулиран на чисто празния ход и пуснеп фарове, или се форсира ако е регулиран за фарове и караш без. А определено ми е безумно на слънце да карам на фарове. Против постоянното каране съм, а за един разумен избор кога има нужда. Но наистина разумен, не колкото да не ме глобят от КАТ. Българина единствения начин да го накараш да свърши нещо е да го задължиж и заплашиш, за това и цяла зима го водят задължително.
|
Неделя, 02.03.2008 г. 23:57 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
За Трабанта не знам...ама при Вартбурга особено в града...фаровете качват средно половин литър.Съвсем отделен е въпроса с живота на крушките.Така,че....има и известна икономия.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 00:22 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
При 5лв на крушка мисля, че въпроса с крушките е безсмислен, ама и при мен качва поне половин кило. Като карам без газ и изключа фаровете почва да ускорява леко. Не че е особена икономия, но безпричинното каране на фарове е разхщение.
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 00:31 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Какъв е проблема ли?
На колко от вас са ви изправни зарядните системи? Дори и в момента да излиза от завода, нормален алтернатор започва да зарежда ефективно едва след 1000 оборота - дотогава енергията се черпи от акумулатора. Ако караш извънградско - всичко е 6. Но нека си представим нормална делнична ситуация в града - задръстване, висене по минута и нещо на светофарите... Като се замисля, събират се средно около 10-20 минути работа на празен ход в едно задръстване. При светнати фарове всичко го поема акумулатора. След задръстването му трябват доста време каране на по-високи обороти, за да се съвземе и възстанови. Да, ама ние сме в града - тъкмо излезем от задръстеното, и хоп - стигнали сме на работа...
Довечера - същият сценарий... И после - "защо акумулатора ми пада?..."
Така че аз лично смятам да спестя този юр на моят акумулатор и ще карам с пуснати фарове само когато ситуацията го налага.
@ nlakizatura: Нощем закона те задължава да си с пуснати фарове - няма хък и мък. Иначе могат да те актосат много красиво.
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 11:46 ч. |
|
|
mOm
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч. Мнения: 36 Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
|
Аз лично бих карал на фарове. Надявам се, че и други водачи на МПС ще карат. Независимо дали е лято или зима, да не говорим, че лятно време се вдига мараня по пътищата и понякога се губи реална представа за разстоянието, за това и съм (за цъкнати фарови)
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 11:50 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Наско, това със зареждането е малко като градските митове и легенди. Мислиш ли че на мерцедеса ти така са го направили че да му пада акмулатора от фарове? Колкото и на много хора да не им се вярва, алтернатора ми е взет от трабант за части, без дори да го отворя да го чистя. Акумулатора е 4 годишен, седял през повечето време, което знам че е много вредно. За последно излизах от София септемрви. От тогава постоянно фарове, музика, парно, често всичкото това на угасен двг и т.н. И никога нямах проблем с акумулатора. Може и да се дължи на високия ми празен ход - по моя преценка е около 1000 оборота, като по книга трябва да е 600. Само че така работи много по-добре, не гасне и има много по-малко лаг при подаване на газ.
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 12:05 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Васко, мисълта ми беше за соц техниката. Повечето алтернатори с които съм се сблъсквал започват ефективно зареждане след 1000 оборота (на коляновия вал). А и съм си патил от именно такова градско каране - след две седмици ми се наложи да повъртя по-дълго време стартера и.... изненадааа - "А, що падна толкова бързо бе, твойта кожа киселинно - оловна?..."
А зареждането ми е наред.
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 12:09 ч. |
|
|
porostorm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 103 Местоположение: София
|
Съкращава се живота на крушките
Съкращава се живота на фаровете
Хаби се енергия
Качва се разхода
До кога ще се кара на фарове?
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 13:02 ч. |
|
|
Gosho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч. Мнения: 134 Местоположение: Русе
|
До преди 3 дена .
_________________
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 13:06 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
По закон карантето на фарове е от 1 Ноември до 1 Март включително. Тоест още от вчера се караше без фарове.
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 13:31 ч. |
|
|
porostorm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 103 Местоположение: София
|
Значи не съм се минал, от тогава колата не ми е в дживение
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 14:12 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Наско....проблемът е,че и западните зареждат на толкова...Те тия машини за последните 30 години не са мръднали особено в развитието си.Алтернатора си е същия....само пръстените му станаха медни вместо графитени и има електроника дето да го контролира доста прецизно.И до там...под 1000 оборота...и 2007 година кола да си вземеш,ако я ръчкаш само из града,пак ще страда батерията.На практика се оказа много по-лесно да се подобри технологията на акумулаторите,вместо на алтернаторите.И всъщност...така стана в края на краищата...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 22:30 ч. |
|
|
nKaLiZaTuRa
Продавач-консултант
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч. Мнения: 78
|
подкрепям те 100% относно акумулаторите и тяхното зареждане ... също си прав за актосването .... но обичам да си права та.аци със полицаите .... + това небеше тъмно имаше пълнолуние пък и пътя го познавам ... но си прав не е правилно така и аз извадих ГОЛЯМ късмет че попаднах на готини полицаи РОДНИНИ
Виж т.14 от правилата
_________________ nur ........ Wartburg ........ http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 23:55 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Фаровете теглят яко от акумулатора.
Сега е светло сутрин и не се налага да се включват фаровете (с изключение на дъждовни утрини).
Да не ви напомням как се чака на светофар 5 минути на празен ход с включени фарове, особено при студено време .
И после трябва да се зарежда акумулатора "профилактично" през 2 седмици (през зимата в големите студове).
Зависи и от разстоянието, на което се кара през зимата. Но идеално състояние няма - ако искаш да върви ще си плащаш - всички плащат.
А иначе съм съгласен, че хората трябва да се предупреждават и шофьорите на дълъг път.
В бъдеще с ксенона ще карам денем (когато се налага - облачно, дъждовно, мъгливо, дъжд, снеговалеж) и нощем с по - малки енергийни загуби.
А иначе Н4 крушки не съм сменял от 12 години - само една габаритна преди 2 седмици-това се казва ресурс
----------------------------------------------------------------------------------
И най - главното: Хората трябва да се пазят - те те забелязват по - лесно, когато си с фарове (все пак всички сме и пешеходци).
----------------------------------------------------------------------------------
За зумера за забравени светлини - моите са свързани с контактният ключ - припалвам -> светват, изгасям -> изгасват. Отделно има ключе за изгасянето им, когато не е необходимо.
Законът е да се спазва и ако искаме да сме културни водачи ще спазваме закона за движение по пътищата, дори и да ни смятат за други, защото това е предпазно за нас и околните поведение.
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
Последна промяна филип3 на Събота, 01.11.2008 г. 19:53 ч., променена общо 7 пъти
|
Вторник, 04.03.2008 г. 15:12 ч. |
|
|