Напиши нова тема Отговори на тема  [ 55 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Ще продължите ли да карате на фарове? 
Автор Съобщение
Зайо - байо
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч.
Мнения: 407
Местоположение: третата след луната в дясно..
Мнение 
Не мога да разбера къв ви е проблема да се кара постоянно на фарове? плащате тока ли ? или много ще ви гори колата щот се наторарва... А и едни крушки се съмнявам някой да си ги е взел за повече от 20-30лв

_________________
Изображение


Неделя, 02.03.2008 г. 22:35 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Не бих имал проблем, ако не ми варираха оборотите. Просто сега или тресе брутално ако е регулиран на чисто празния ход и пуснеп фарове, или се форсира ако е регулиран за фарове и караш без. А определено ми е безумно на слънце да карам на фарове. Против постоянното каране съм, а за един разумен избор кога има нужда. Но наистина разумен, не колкото да не ме глобят от КАТ. Българина единствения начин да го накараш да свърши нещо е да го задължиж и заплашиш, за това и цяла зима го водят задължително.


Неделя, 02.03.2008 г. 23:57 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
За Трабанта не знам...ама при Вартбурга особено в града...фаровете качват средно половин литър.Съвсем отделен е въпроса с живота на крушките.Така,че....има и известна икономия.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Понеделник, 03.03.2008 г. 00:22 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
При 5лв на крушка мисля, че въпроса с крушките е безсмислен, ама и при мен качва поне половин кило. Като карам без газ и изключа фаровете почва да ускорява леко. Не че е особена икономия, но безпричинното каране на фарове е разхщение.


Понеделник, 03.03.2008 г. 00:31 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Какъв е проблема ли?

На колко от вас са ви изправни зарядните системи? Дори и в момента да излиза от завода, нормален алтернатор започва да зарежда ефективно едва след 1000 оборота - дотогава енергията се черпи от акумулатора. Ако караш извънградско - всичко е 6. Но нека си представим нормална делнична ситуация в града - задръстване, висене по минута и нещо на светофарите... Като се замисля, събират се средно около 10-20 минути работа на празен ход в едно задръстване. При светнати фарове всичко го поема акумулатора. След задръстването му трябват доста време каране на по-високи обороти, за да се съвземе и възстанови. Да, ама ние сме в града - тъкмо излезем от задръстеното, и хоп - стигнали сме на работа...
Довечера - същият сценарий... И после - "защо акумулатора ми пада?..."

Така че аз лично смятам да спестя този юр на моят акумулатор и ще карам с пуснати фарове само когато ситуацията го налага.

@ nlakizatura: Нощем закона те задължава да си с пуснати фарове - няма хък и мък. Иначе могат да те актосат много красиво.


Понеделник, 03.03.2008 г. 11:46 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч.
Мнения: 36
Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
Мнение 
Аз лично бих карал на фарове. Надявам се, че и други водачи на МПС ще карат. Независимо дали е лято или зима, да не говорим, че лятно време се вдига мараня по пътищата и понякога се губи реална представа за разстоянието, за това и съм (за цъкнати фарови)


Понеделник, 03.03.2008 г. 11:50 ч.
Профил YIM
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Наско, това със зареждането е малко като градските митове и легенди. Мислиш ли че на мерцедеса ти така са го направили че да му пада акмулатора от фарове? Колкото и на много хора да не им се вярва, алтернатора ми е взет от трабант за части, без дори да го отворя да го чистя. Акумулатора е 4 годишен, седял през повечето време, което знам че е много вредно. За последно излизах от София септемрви. От тогава постоянно фарове, музика, парно, често всичкото това на угасен двг и т.н. И никога нямах проблем с акумулатора. Може и да се дължи на високия ми празен ход - по моя преценка е около 1000 оборота, като по книга трябва да е 600. Само че така работи много по-добре, не гасне и има много по-малко лаг при подаване на газ.


Понеделник, 03.03.2008 г. 12:05 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Васко, мисълта ми беше за соц техниката. Повечето алтернатори с които съм се сблъсквал започват ефективно зареждане след 1000 оборота (на коляновия вал). А и съм си патил от именно такова градско каране - след две седмици ми се наложи да повъртя по-дълго време стартера и.... изненадааа - "А, що падна толкова бързо бе, твойта кожа киселинно - оловна?..."

А зареждането ми е наред. :)


Понеделник, 03.03.2008 г. 12:09 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 103
Местоположение: София
Мнение 
Съкращава се живота на крушките
Съкращава се живота на фаровете
Хаби се енергия
Качва се разхода

До кога ще се кара на фарове?


Понеделник, 03.03.2008 г. 13:02 ч.
Профил ICQ WWW
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч.
Мнения: 134
Местоположение: Русе
Мнение 
Antifen написа:
...До кога ще се кара на фарове?


До преди 3 дена . :mrgreen:

_________________
Изображение


Понеделник, 03.03.2008 г. 13:06 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
По закон карантето на фарове е от 1 Ноември до 1 Март включително. Тоест още от вчера се караше без фарове.


Понеделник, 03.03.2008 г. 13:31 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 103
Местоположение: София
Мнение 
Gosho написа:
Antifen написа:
...До кога ще се кара на фарове?


До преди 3 дена . :mrgreen:
Значи не съм се минал, от тогава колата не ми е в дживение :lol:


Понеделник, 03.03.2008 г. 14:12 ч.
Профил ICQ WWW
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Наско....проблемът е,че и западните зареждат на толкова...Те тия машини за последните 30 години не са мръднали особено в развитието си.Алтернатора си е същия....само пръстените му станаха медни вместо графитени и има електроника дето да го контролира доста прецизно.И до там...под 1000 оборота...и 2007 година кола да си вземеш,ако я ръчкаш само из града,пак ще страда батерията.На практика се оказа много по-лесно да се подобри технологията на акумулаторите,вместо на алтернаторите.И всъщност...така стана в края на краищата...

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Понеделник, 03.03.2008 г. 22:30 ч.
Профил ICQ
Продавач-консултант
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч.
Мнения: 78
Мнение 
Nasakoto написа:
Какъв е проблема ли?

На колко от вас са ви изправни зарядните системи? Дори и в момента да излиза от завода, нормален алтернатор започва да зарежда ефективно едва след 1000 оборота - дотогава енергията се черпи от акумулатора. Ако караш извънградско - всичко е 6. Но нека си представим нормална делнична ситуация в града - задръстване, висене по минута и нещо на светофарите... Като се замисля, събират се средно около 10-20 минути работа на празен ход в едно задръстване. При светнати фарове всичко го поема акумулатора. След задръстването му трябват доста време каране на по-високи обороти, за да се съвземе и възстанови. Да, ама ние сме в града - тъкмо излезем от задръстеното, и хоп - стигнали сме на работа...
Довечера - същият сценарий... И после - "защо акумулатора ми пада?..."

Така че аз лично смятам да спестя този юр на моят акумулатор и ще карам с пуснати фарове само когато ситуацията го налага.

@ nlakizatura: Нощем закона те задължава да си с пуснати фарове - няма хък и мък. Иначе могат да те актосат много красиво.



подкрепям те 100% :roll: относно акумулаторите и тяхното зареждане ... също си прав за актосването .... но обичам да си права та.аци със полицаите .... + това небеше тъмно имаше пълнолуние пък и пътя го познавам ... но си прав не е правилно така и аз извадих ГОЛЯМ късмет че попаднах на готини полицаи РОДНИНИ :lol:

Виж т.14 от правилата

_________________
nur ........ Wartburg ........
http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html


Понеделник, 03.03.2008 г. 23:55 ч.
Профил
Пърпоранчо
Аватар

Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч.
Мнения: 430
Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
Мнение 
Фаровете теглят яко от акумулатора.
Сега е светло сутрин и не се налага да се включват фаровете (с изключение на дъждовни утрини).
Да не ви напомням как се чака на светофар 5 минути на празен ход с включени фарове, особено при студено време . :?
И после трябва да се зарежда акумулатора "профилактично" през 2 седмици (през зимата в големите студове).
Зависи и от разстоянието, на което се кара през зимата. Но идеално състояние няма - ако искаш да върви ще си плащаш - всички плащат.
А иначе съм съгласен, че хората трябва да се предупреждават и шофьорите на дълъг път.
В бъдеще с ксенона ще карам денем (когато се налага - облачно, дъждовно, мъгливо, дъжд, снеговалеж) и нощем с по - малки енергийни загуби.
А иначе Н4 крушки не съм сменял от 12 години - само една габаритна преди 2 седмици-това се казва ресурс 8)
----------------------------------------------------------------------------------
И най - главното: Хората трябва да се пазят - те те забелязват по - лесно, когато си с фарове (все пак всички сме и пешеходци). :arrow:
----------------------------------------------------------------------------------
За зумера за забравени светлини - моите са свързани с контактният ключ - припалвам -> светват, изгасям -> изгасват. Отделно има ключе за изгасянето им, когато не е необходимо.
Законът е да се спазва и ако искаме да сме културни водачи ще спазваме закона за движение по пътищата, дори и да ни смятат за други, защото това е предпазно за нас и околните поведение.

_________________
www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51
www.pathologie.de/startseite/
www.esp-pathology.org/home
www.bpa-pathology.com
www.bgpathology.org/
www.patolog.ru/
www.ascp.org/content
publications.iarc.fr/
Трабантозавър


Последна промяна филип3 на Събота, 01.11.2008 г. 19:53 ч., променена общо 7 пъти

Вторник, 04.03.2008 г. 15:12 ч.
Профил YIM WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 55 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов