Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
бобо
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 22:56 ч. Мнения: 53 Местоположение: Огняново,Благоевград
|
Re: Пазете се
За мен изправността на автомобила е на първо място.Само си спомнете какво стана на моста за Бяла и на Предел точно заради неизправност на двата камиона.А знам и за още такива случаи,при които нямаше жертви или сериозно ранени и то заради навременната реакция на шофиорите.Така че и това е важно-ако се скъса шарнир,спука гума или откажат спирачките докато се движи колата трябва да реагираме адекватно.Друг е въпросът с поддръжката на колите.Сменяме части само,когато нещо се развали.Това предполага недостатъчна информираност относно състоянието на части,които не се виждат с просто око, но са важни.Друга причина за многото загинали и пострадали е това,чеповечето коли у нас са на по 20 и + години.Те не отговарят на абсолютно никакви изисквания за безопасност и не са минавали Еуро енкап тестовете.Всичко това + проблемите като например корозия,които им се натрупват през годините ги прави ковчези на колела.Една порядъчно изгнила кола при удар и с 50 става на хармоника.А повярвайте корозията е навсякъде дори и на места където не се вижда.
|
Събота, 17.01.2009 г. 23:07 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Re: Пазете се
Някой може ли да даде информация коя е нормалната логика в поддържането на колите? Редовните прегледи на сервиз ли? С катергоризиране на колите според техническото им състояние. Задължително ли трябва колата да се сервизира при съответният представител на марката?
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
|
Събота, 17.01.2009 г. 23:23 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Пазете се
Ами нормално е да си сменяш консумативите на време. Айде....масло и ангренажен ремък всеки сменя. Това трябва да си пълен малоумник за да си караш така. Ама я някой да сподели дали си сменя спирачната течност на 2 години? Ами колко хора си изхвърлят гумите 3-4 години след датата на производство, ако още имат грайфер? Антифриза ? Хидравличната течйност и трансмисионното масло? Май няма такива, и да има се пробят на пръсти... Отделно битува мнението че една евтина кола за 1000-2000лв трябва да се подържа колкото да не е без хич. Така един голф примерно от нормална кола с по-малко екстри се превръща в тотална опастност на движението, тъй като се дъни във всяка по-трудна ситуация по вина на шофьора. Също така всичко счупено трябва да се оправя своевременно. Логиката на българина е - това не работи, нишшшш му няма може и без него. Онова и то не работи, като се кара така 2-3 години колата става подвижен ковчег. Толкова много неща не работят, че вместо да гледаш пътя се занимаваш с тях.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 18.01.2009 г. 00:42 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Пазете се
До сега не ги правех тия работи, ама на комбито всичко, което е консуматив е сменено, включително и спирачните дискове. Всичко е прегледано от до. Антифризът и спирачната течност също. И трансмисионното масло. Същото правя и на всяка кола, която купя. На Е30-ката също бях сменил всичко, що е консуматив. Голям кеф е да се кара колата след това. Има хора, които ги правят тези работи, ама е свързано и със средства. Айде на Вартбурга дискове с накладки нови са 70-80 кинта, ама на запана кола са двойно и тройно ако са маркови. Познавам трима на моите години, които също сменят всичко по колата по книжка дето се вика. Единия от една седмица не мога да го изпъдя от гаража . Ама всички други са на принципа ''Ако работи не го барай''.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Неделя, 18.01.2009 г. 00:56 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Пазете се
Така е. За това хората се чудят, като са се возили досега в някакви Е30ки на по милион километра на доизживяване. И като се качат в твоята предполагам остават много приятно изненадани, защото колата като се обслужва и ремонтира редовно и своевременно става съвсем друга. На мен адски много ми се чудеха на трабанта как върви, как вози и т.н, а просто бях сменил всичко, което е за смяна. Въпроса е че малко хора осъзнават, че е по-лесно да си обслужиш колата като хората, отколкото да я продадеш и да вземеш следващия модел пак в такова състояние.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 18.01.2009 г. 09:56 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|